Plussa vai ei?

En ole testannut . Seuraava testin otan jo menkat ei ala ajallaan. Huomenna pitäisi alkaa…
Ei alkanut eilen menkat niin päätin aamusta tehdä niin viivanpaikka se loistaa vain.

IMG_0291.jpeg

Mulla on nyt 3 viikkoa kuukautiset myöhässä.
Ilmeisesti nämä One Step 10mIu on hyvä testi. Ostin ovistestejä kasan ja tuli lisänä nämä. On ihan vitivalkoinen.

Liitteet

• IMG_5757.jpeg
    IMG_5757.jpeg
    432.6 KB · Katsottu: 167
Mulla on nyt 3 viikkoa kuukautiset myöhässä.
Ilmeisesti nämä One Step 10mIu on hyvä testi. Ostin ovistestejä kasan ja tuli lisänä nämä. On ihan vitivalkoinen.
Olet nyt kolme viikkoa raskaustestejä tehnyt,jotain pitäisi näkyä jo jos olisit raskaana.Ovis myöhässä tai ovuloimaton kierto syystä x,ei raskaus.

Olet nyt kolme viikkoa raskaustestejä tehnyt,jotain pitäisi näkyä jo jos olisit raskaana.Ovis myöhässä tai ovuloimaton kierto syystä x,ei raskaus.
No kyllä jos itellä olis epäsäännöllinen kierto ja välillä menkat antais itseään odotuttaa, niin ihan samalla tavalla testailisin. Eihän sitä tiedä, jos tässä välillä ovulois ja tärppäiskin?
Annetaan jokaisen testailla omaan tahtiinsa ☺️ Tärpin odotus on kaikille kova paikka ja jokainen käsittelee sitä eri tavalla, annetaan kaikkien kukkien kukkia ❤️

No kyllä jos itellä olis epäsäännöllinen kierto ja välillä menkat antais itseään odotuttaa, niin ihan samalla tavalla testailisin. Eihän sitä tiedä, jos tässä välillä ovulois ja tärppäiskin?
Annetaan jokaisen testailla omaan tahtiinsa ☺️ Tärpin odotus on kaikille kova paikka ja jokainen käsittelee sitä eri tavalla, annetaan kaikkien kukkien kukkia ❤️
Hän on useaan otteeseen sanonut, että menkat ei ikinä ole myöhässä. Toki niitä testejä saa tehdä jos haluaa, mutta kannattako nii se on eri asia. Mut kuka mihinkin rahansa tuhlaa, on huonompiakin asioita:)

Taidanpa kokeilla molempia välillä...Tässä on ovulaatiotesti,jotain hormoneja vielä on elimistössä. Olen siis 40 täyttänyt ja vaihdevuositestit tehty. Odotan niiden tuloksia.
Jos sinua kovin vaivaa niin mikset seuraa muita ketjuja? Tämä ketju on "plussa vai ei?"

Liitteet

• IMG_5779.jpeg
    IMG_5779.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 196
@Emilia1983@ , kyllä minun silmään tuonne alempaan jotain viivaa yrittää piirtyä. Löytyisikö kuvaa vähän kuivahtaneemmasta testistä? Tuossa on tuota punaista vielä kovin ympäriinsä.

@Emilia1983@ alempi on kyllä valitettavasti selkeä nega, harmi kun kuvassa kontrastia niin paljon. Tuossa kohdassa jossa viivan pitäisi olla näkyy vaaleampi kohta, eli ei ole väriä.

Väärä positiivinen?
Kyllähän tuossa selvä viiva on, mutta onkos se vähän sivussa? 🤔 Miltäs testi näytti kuivempana? Tulos on usein helpompi lukea vähän kuivahtaneesta testistä. Toki jos on aikaikkuna jossa tuo pitää lukea, niin sen aikaikkunan loppupuolelta otettu kuva lienee paras. Mun haamuviivasilmät ovat jo hetken tässä hälyytelleet, ja minusta tuo tulos on vahvistumaan päin.

Muokattu viimeksi:
Taidanpa kokeilla molempia välillä...Tässä on ovulaatiotesti,jotain hormoneja vielä on elimistössä. Olen siis 40 täyttänyt ja vaihdevuositestit tehty. Odotan niiden tuloksia.

Jos sinua kovin vaivaa niin mikset seuraa muita ketjuja? Tämä ketju on "plussa vai ei?"

Ovulaatiotesti ymmärtääkseni on vahvempi, jopa todella tumma jos on raskaana 🤔

Takaisin