Plussa vai ei?

Ei yleensä ekoissa haaleissa haamuissa ole väriä mutta väri kyllä ilmestyy sitten aika nopeeta testaillessa. Itsellä eka testi tässä kierrossa oli harmaa haamu ja sit tuli vähän aavistus sävyä mutta hyvin hyvin vaikea oli sanoa onko sävyä, sitten jo näkyi vaaleenpunertavaa hieman ja siitä se sit lähti. Tän päivän viiva oli jo leffaviivat dpo12

Ei taida merkata mitään. Kun testiajan jälkeen. Vaikea katsoa testiajalla kun väri leviää… aiemmin en ole saannut edes mitään näkymän.
Pe vai lauantaina pitäisi menkat tulla.
Tsemppiä sinulle ja tarrasukkia
Niin, tosin omakin super-roskishaamu kyseisellä testillä on nyt masussa 11 viikkoa vanha natiainen! Testaisin vielä huomenna tai ylihuomenna, silleenhän saa varmuuden, pitäs olla viivan vahvistunut siihen mennessä. Tsemppiä!

Tämä testi antaa valitettavasti hyvin usein tällaista viivanpaikkaa, jopa vahvempaa. Tässä oma viivanpaikka parin vuoden takaa.
Tai paikantaa myöhäisen kemiallisen, siks on aina hazardia testata näillä superherkillä!

Niin, tosin omakin super-roskishaamu kyseisellä testillä on nyt masussa 11 viikkoa vanha natiainen! Testaisin vielä huomenna tai ylihuomenna, silleenhän saa varmuuden, pitäs olla viivan vahvistunut siihen mennessä. Tsemppiä!
Oliko sulla siis roskishaamu?

Oliko sulla siis roskishaamu?
Kyllä oli roskishaamu tällä kyseisellä herkällä, sit kun testasin seuraavana iltapäivänä pregchekin tavallisen herkkyyden testillä uusik, niin tuli haamu jo siihenkin näkyviin. Mulla vahvistui tosin hyvin nopeesti testiviivat, toisin kuin edellisen kierron kemiallisessa.

Tai paikantaa myöhäisen kemiallisen, siks on aina hazardia testata näillä superherkillä!
Sain tuon kierrosta, jossa en ollut ovuloinut ollenkaan. Moni muukin on saanut tällä samanlaisia jopa selvästi punaisia viivanpaikkoja. Kyllä tämäkin testi näyttää positiivisen, mut kaikki viivat ei ole sitä

Kyllä oli roskishaamu tällä kyseisellä herkällä, sit kun testasin seuraavana iltapäivänä pregchekin tavallisen herkkyyden testillä uusik, niin tuli haamu jo siihenkin näkyviin. Mulla vahvistui tosin hyvin nopeesti testiviivat, toisin kuin edellisen kierron kemiallisessa.
Aika näyttää…

Löysinpä kotoa vielä ja ajattelin et testaa tänään ton edellisen testin takia niin ei tarvitse miettiä.
IMG_0238.jpeg
IMG_0245.jpeg

4minsan kohdalla toi eka ja toinen vasta about 7min kohdalla . Ihmettelin itse myös tota leviämistä.
Tein itse äsken samaisen testin,kastoin vain sen 3 sek. Mulla on ollut samanlaisia PC kauan sitten. Levisi hassusti väriaine. Näytti mielestäni negatiivista tuo minun äskeinen testi.
Sinullakin näyttäisi kyllä silmääni negatiiviselle... Mutta teeppä uusi huomenna?
Medigoon erittäin herkkä testi aamuisella. Se näytti tältä.

Liitteet

• IMG_5607.jpeg
    IMG_5607.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 160
Muokattu viimeksi:
Medigoo-testit loppui. Jouduin tyytymään PC-ja RFSU-liuskoihin...Viime raskaus ei näkynyt kuin vasta dpo 13 Medigoolla.
Laitanpa vielä tähän tihrusteltavaksi vaikka minun silmääni näytti negatiivisilta. 😕

Liitteet

• IMG_5664.jpeg
    IMG_5664.jpeg
    371.4 KB · Katsottu: 87
  • IMG_5662.jpeg
    IMG_5662.jpeg
    135 KB · Katsottu: 90
Muokattu viimeksi:
Medigoo-testit loppui. Jouduin tyytymään PC-ja RFSU-liuskoihin...Viime raskaus ei näkynyt kuin vasta dpo 13 Medigoolla.
Laitanpa vielä tähän tihrusteltavaksi vaikka minun silmääni näytti negatiivisilta. 😕
Edellisessä raskaudessa ultran mukaan sain vasta herkällä haamun 4+3 mutta sitä aiemmasta 3+5 ultran mukaan haamun.

Rfsu testaa varhain,tuli haamu joka katosi testiajan jälkeen...
Pregcheckiin tuli myös haamuviiva,jonka mies myös näki ( viimeinen valokuva otettu testistä testiajan jälkeen kuivana).

Liitteet

• IMG_5718.jpeg
    IMG_5718.jpeg
    627.2 KB · Katsottu: 206
  • IMG_5713.jpeg
    IMG_5713.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 199
  • IMG_5727.jpeg
    IMG_5727.jpeg
    733.6 KB · Katsottu: 200
Muokattu viimeksi:
Takaisin