Plussa vai ei?

Jos dpo 13 testi näytti selkeää negaa ilman haamun haamua testiajan sisällä niin onko toivo menetetty tän kierron osalta? Menkkoja ei kuitenkaan kuulu.
 
Jos dpo 13 testi näytti selkeää negaa ilman haamun haamua testiajan sisällä niin onko toivo menetetty tän kierron osalta? Menkkoja ei kuitenkaan kuulu.

Millä testillä oot tehnyt ja kuinka paljon on menkat myöhässä? Itse tein pos. testin kun menkat oli 5-6pvä myöhässä.. sekä tein rfsu:lla, täällä pyöriessäni olen oppinut, että ne eivät ole kauhean luotettavia..
 
Tää oli normalin testi, menkat vasta päivän myöhässä.
Voin kertoa edellisen kkm-raskauteni tiimoilta, että Normalin testit näytti mulla todella haaleeta viivaa, kun taas esim pregcheck oli tosi tumma ja vahvistui koko ajan. Normalin testit taisi olla 25mlu, mutta suosittelen että testaat esim. pregcheckillä.
 
3EA0D614-1AC7-44A8-828D-5454C47FB716.jpeg

Näkeekö kukaa toista viivaa? Menipä hieman suttuseksi tänne ladatessa🤦🏼‍♀️
Ja antaako apteekin ultra yleensä testiajalla jotain vaikkei olisikaan raskaana?
Toki pitäisi näkyä paljon enemmän varmaan ku on kumminki dpo12
 
Kokemusta sofin roskishaamuista/viivanpaikoista? Vai onko viivanpaikan varjo.. En muista katsoinko negaa kuinka monta minuuttia ennen roskiin heittämistä. En mielestäni kauaa. Sit tietty kaivoin sen myöhemmin roskista 🙈 tummempaa kuvaa muokattu
 

Liitteet

  • 20230601_115219.jpg
    20230601_115219.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 151
  • 20230601_114955.jpg
    20230601_114955.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 153
@Jossu123 @Kwv kiitos vastauksista.
Tänään dpo14 enkä ole testannut tuon testin jälkeen.
Dpo12 tuli vähän kirkasta limaa ja eilen illalla dpo13 pyyhkiessä ruskeeta tuhrua mitä mulla ei tule koskaan ennen kuukautisia. Huomenna dpo15 pitäisi alkaa menkat.

Onko täällä kellään tullut kiinnittymisvuotoa näin myöhään?
Ja kuinka myöhään kiinnittyminen edes voi tapahtua?
 
En usko että dpo14 voi enää tulla kiinnittymisvuotoa. Mutta jos on raskaana voi tulla muutoin niukkaa vuotoa niillä main kun kuukautiset muutoin alkaisi. Kaikki on siis vielä mahdollista. Toivottavasti vuoto ei huomenna ala ja saatkin plussan.
 
Kokemusta sofin roskishaamuista/viivanpaikoista? Vai onko viivanpaikan varjo.. En muista katsoinko negaa kuinka monta minuuttia ennen roskiin heittämistä. En mielestäni kauaa. Sit tietty kaivoin sen myöhemmin roskista 🙈 tummempaa kuvaa muokattu

Kokemusta ei ole, mutta en luottaisi roskishaamuun. Kyllä tuossa jotain ehkä näkyy, mutta kun ei ole tullut testiajalla, en uskaltaisi laskea haamuksi.
 
@Jossu123 @Kwv kiitos vastauksista.
Tänään dpo14 enkä ole testannut tuon testin jälkeen.
Dpo12 tuli vähän kirkasta limaa ja eilen illalla dpo13 pyyhkiessä ruskeeta tuhrua mitä mulla ei tule koskaan ennen kuukautisia. Huomenna dpo15 pitäisi alkaa menkat.

Onko täällä kellään tullut kiinnittymisvuotoa näin myöhään?
Ja kuinka myöhään kiinnittyminen edes voi tapahtua?
Mulla tuli kemiallisessa kierrossa dpo 12 vähän tummaa ruskeaa vuotoa. Tein haamun sitten dpo13, joka näkyi mukana sinne dpo18 asti. Toivotaan sulle eri tilannetta ❤️
 
Mulla tuli kemiallisessa kierrossa dpo 12 vähän tummaa ruskeaa vuotoa. Tein haamun sitten dpo13, joka näkyi mukana sinne dpo18 asti. Toivotaan sulle eri tilannetta ❤️
Ajattelun huomenaamuna testata vielä ellei menkat ole alkaneet. Odotan kyllä, että jos plussa tulee niin ei varmana näin myöhillä päivillä pysy mukana.

Miten sulla menee?❤️
 
Screenshot_20230620-075758__01__01.jpgScreenshot_20230620-075855__01.jpg
Voiko tää olla ovisplussa? Viimeeksi oli niin selkeä, nyt en oo yhtään varma voisko tämä olla sit. Toi huippukohta ois kp10. Viimeeksi väri oli selkeästi tasaisemmin saman värinen kun kontrolliviiva, mut nyt on ton jälkeen testit ollut vaan laskusuuntaista 😅 Kaavio siis LH-taso, appi premom ja testit pc, jos sillä merkitystä, viime kerralla ovisplussa oli kp12. Help? ❤️
 
View attachment 123253View attachment 123252
Voiko tää olla ovisplussa? Viimeeksi oli niin selkeä, nyt en oo yhtään varma voisko tämä olla sit. Toi huippukohta ois kp10. Viimeeksi väri oli selkeästi tasaisemmin saman värinen kun kontrolliviiva, mut nyt on ton jälkeen testit ollut vaan laskusuuntaista 😅 Kaavio siis LH-taso, appi premom ja testit pc, jos sillä merkitystä, viime kerralla ovisplussa oli kp12. Help? ❤️

Ei kyllä mun mielestä näytä ovisplussalta. 🤔 Tikutitko kerran päivässä vai useammin? Voi olla että ei ole vaan jäänyt tikkuun kiinni, LH-piikki voi mennä niin nopeasti ohi.
 
Takaisin
Top