Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ihan selvä!! Onnea ja tarrasukkia!Apua, voisko olla haamu?!Ihan selkeästi punertava viiva vaikka kuvassa näyttää harmaalta.. kuva otettu 3min testin teon jälkeen ja tekstinä pregcheck
nyt meneillään dpo 9 tai 10
Täähän on selkeäApua, voisko olla haamu?!Ihan selkeästi punertava viiva vaikka kuvassa näyttää harmaalta.. kuva otettu 3min testin teon jälkeen ja tekstinä pregcheck
nyt meneillään dpo 9 tai 10
Oot varmasti oikeassa…. Ei ole aiemmin tullut tuollaista itselläni.Minusta valitettavasti näyttää, että testiviivan kohta on valkoinenja siinä vieressä ehkä värikertymää
![]()
Otin kuvan kun aikaa mennyt 3min.Oot varmasti oikeassa…. Ei ole aiemmin tullut tuollaista itselläni.
Tai sitten siinä on viiva parin päivän päästäOot varmasti oikeassa…. Ei ole aiemmin tullut tuollaista itselläni.
Tajusin, että olin laskenut väärin joten ei ole vielä myöhässä.
View attachment 122298
View attachment 122433
Huomenta!
Hyvä kun sain yön nukutuksi kun jännitti ja mietin että olenko oikeasti niin luulosairas, että olen saanut lauantaista asti hiuksetkin rasvoittumaan puolessa päivässä ajatuksen voimalla.
Kovin on vaalea viiva, joka minua hieman huolettaa. Esikoisesta näillä päivillä oli jo selkeä punainen viiva (sekä oksentelin jo 5päivää ennen plussaa EDIT. siis 5pv ennen odotettujen kuukautisten alkamista), nyt tuntuu muutenkin olevan aivan erilaiset vaivat.![]()
Heionko täällä kokemuksia Sofin liuskatesteistä? (Herkkyys 25)
Antavatko näkyvää viivanpaikkaa?
Okei kiitos vastauksesta. Mulla tuli testiajalla tuollainen jota ei meinannu kameraan saaha niin siksi kysyin.Itse en saanut Sofin liuskoihin ikinä viivanpaikkaa, kun niitä käytin 2020.. Mutta eivät olleet kyllä kovin herkkiäkään, muissa näkyi viivat ennemmin/selvemmin, mutta tosiaan viivanpaikkoja en saanut niillä![]()