Plussa vai ei?

Apua, voisko olla haamu?!😍 Ihan selkeästi punertava viiva vaikka kuvassa näyttää harmaalta.. kuva otettu 3min testin teon jälkeen ja tekstinä pregcheck 😊nyt meneillään dpo 9 tai 10

Liitteet

• IMG_0334.jpeg
    IMG_0334.jpeg
    2 MB · Katsottu: 465
IMG_20230523_055622.jpg

Huomenta!
Hyvä kun sain yön nukutuksi kun jännitti ja mietin että olenko oikeasti niin luulosairas, että olen saanut lauantaista asti hiuksetkin rasvoittumaan puolessa päivässä ajatuksen voimalla. 😂
Kovin on vaalea viiva, joka minua hieman huolettaa. Esikoisesta näillä päivillä oli jo selkeä punainen viiva (sekä oksentelin jo 5päivää ennen plussaa EDIT. siis 5pv ennen odotettujen kuukautisten alkamista), nyt tuntuu muutenkin olevan aivan erilaiset vaivat. 😬

View attachment 122433

Huomenta!
Hyvä kun sain yön nukutuksi kun jännitti ja mietin että olenko oikeasti niin luulosairas, että olen saanut lauantaista asti hiuksetkin rasvoittumaan puolessa päivässä ajatuksen voimalla. 😂
Kovin on vaalea viiva, joka minua hieman huolettaa. Esikoisesta näillä päivillä oli jo selkeä punainen viiva (sekä oksentelin jo 5päivää ennen plussaa EDIT. siis 5pv ennen odotettujen kuukautisten alkamista), nyt tuntuu muutenkin olevan aivan erilaiset vaivat. 😬

Kyllä tässä on plussa. 😊 Onnea ja viivalle vahvistumista! ❤️ Jospa olisi kyse vain siitä, että samankin äidin raskaudet voi olla hyvin erilaisia. Tai ovulaatio ollut ehkä myöhäisempi.

Joo joo, tiiän että on tosi aikaista, mutta enhän mä mitään malttamattomuudelleni mahda 🙈

Dpo7 ilta -Apteekin herkkä testi - testiajan puitteissa
(avattuna ja ovistestin kylkeen nakattu, kun vertasin että onhan toi viiva oikeassa kohtaa.)
20230527_205713-01.jpeg

Hei🙏🏼 onko täällä kokemuksia Sofin liuskatesteistä? (Herkkyys 25)
Antavatko näkyvää viivanpaikkaa?

Hei🙏🏼 onko täällä kokemuksia Sofin liuskatesteistä? (Herkkyys 25)
Antavatko näkyvää viivanpaikkaa?

Itse en saanut Sofin liuskoihin ikinä viivanpaikkaa, kun niitä käytin 2020.. Mutta eivät olleet kyllä kovin herkkiäkään, muissa näkyi viivat ennemmin/selvemmin, mutta tosiaan viivanpaikkoja en saanut niillä 😊

Itse en saanut Sofin liuskoihin ikinä viivanpaikkaa, kun niitä käytin 2020.. Mutta eivät olleet kyllä kovin herkkiäkään, muissa näkyi viivat ennemmin/selvemmin, mutta tosiaan viivanpaikkoja en saanut niillä 😊
Okei kiitos vastauksesta. Mulla tuli testiajalla tuollainen jota ei meinannu kameraan saaha niin siksi kysyin.
7B00E6C7-FC15-48BD-99E8-CDCE393A2013.jpeg

Takaisin