Plussa vai ei?

Dpo 10 😳
IMG20230509144724.jpg

Siis en usko että tässä mitään eikä ole enään toivoa. Minulla todella epäsäännöllinen kierto. Flo sovelluksen mukaan 20pv myöhässä. Kp 51. Testaain viikko sitten nega tuli. En usko että mahdollista enään plussa tulla. Rinnat oleet herkkät ja kivuliaat, olen ollut todella väsynyt ja pahoinvointia on alkanut olla nämä pari päivää. Esikoisen kanssa heitti 2 viikoa, olin rvk 7 kun piti olla 9. Mitäs mieltä? Onko kellään ollut myöhäinen plussa.

Tänään arviolta dpo 11. Jotain siinä taas näkyy, mutta eipä taida olla sen vahvempi kuin eilinenkään.

Mun silmään tämä on paljon selkeämpi ja tummempi kuin eilen. Päivässä viiva ei paljoa tummenekkaan, kun HCG tuolaantuu joka toinen päivä 😊 Hyvältä näyttää. Jos huomenna testaat, niin sitä vertaat eiliseen testiin, on varmasti jo selkeästi vahvempi!
Hyvältä näyttää, tarrasukkia 😊

Siis en usko että tässä mitään eikä ole enään toivoa. Minulla todella epäsäännöllinen kierto. Flo sovelluksen mukaan 20pv myöhässä. Kp 51. Testaain viikko sitten nega tuli. En usko että mahdollista enään plussa tulla. Rinnat oleet herkkät ja kivuliaat, olen ollut todella väsynyt ja pahoinvointia on alkanut olla nämä pari päivää. Esikoisen kanssa heitti 2 viikoa, olin rvk 7 kun piti olla 9. Mitäs mieltä? Onko kellään ollut myöhäinen plussa.

Onhan niitä plussia tullut pitkiinkin kiertoihin. Valitettavasti taitaa kuitenkin olla todennäköisempää, että ovulaatio on jäänyt tulematta. Esikoisen kohdalla sinulla on ilmeisesti ovulaatio ollut kaksi viikkoa oletettua myöhemmin eli siltä kannalta kun ajattelee, ei ole nytkään plussaaminen mahdotonta. Suosittelisin tekemään aina välillä testin kunnes vuoto alkaa tai tuleekin plussa.

Dpo 11 tai 12, menkat normaalisti pitöis alkaa parin pv päästä.
Kuva testin teosta n15min
(Ei kastunut liiaksi, tehty lääkelasiin otetusta aamuvirtsasta)

IMG_2531.jpeg

Liitteet

• IMG_2532.jpeg
    IMG_2532.jpeg
    2 MB · Katsottu: 150
  • IMG_2530.jpeg
    IMG_2530.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 151
Tein haalean pos testin rv 4+0, vähän vahvemman haalean pos rv 4+1 ja HCG tuolloin verestä 52… neuvolassa oltiin ihmeissään matalasta HCG arvosta eli ilmeisemmin tuulimuna/menossa kesken… 😢😭

Tein haalean pos testin rv 4+0, vähän vahvemman haalean pos rv 4+1 ja HCG tuolloin verestä 52… neuvolassa oltiin ihmeissään matalasta HCG arvosta eli ilmeisemmin tuulimuna/menossa kesken… 😢😭

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Hyvin voi olla 4+1 viikolla hcg 52. Tämän mukaan viidennellä viikolla hcg voi tavallisessa raskaudessa olla jopa vain 18.
Riippuu varmaan paljon, kuinka pian on kiinnittynyt, se kun vaihtelee. Toivottavasti arvo nousee kuten kuuluu ja kaikki menee hyvin. ❤️

Neuvolan täti kyllä puhelimessa kuullosti hyvinkin hämmentyneeltä… meni vaikeaksi kun kysyin että onko tuulimuna… ehdotti kyllä kontrolli HCG:tä, mutta taidan nyt jäädä odottamaan niitä menkkoja…

Neuvolan täti kyllä puhelimessa kuullosti hyvinkin hämmentyneeltä… meni vaikeaksi kun kysyin että onko tuulimuna… ehdotti kyllä kontrolli HCG:tä, mutta taidan nyt jäädä odottamaan niitä menkkoja…
Ehdottomasti tarttuisin kontrolli Hcg:hen. Yksittäinen arvo ei kerro mitään vaan arvon kasvutahti on olennaisin tieto.

Tuli niin paska mieli koko puhelusta.. kertoi HCG arvon ja meni vaikeaksi… kysyi tökerösti että haluanko kuitenkin varata neuvola ajan… tuli semmoinen olo ettei oo mitään toiveita raskauden jatkumisesta…

Pc nega tänään, kp52. En enään testaile vaikka myös verikoe olisi lähete olemassa. En viiti turhaan mennä. Mulla tosin epäsäännöllinen kierto ja ovuloimisen kanssa ongelmia. Joko en ovuloi tai sitten harvoin. Mietin pyytää terolut kuurin jolla saisi menkkat tulemaan. Myös reilu ylipaino on varmasti tekemistä asian kanssa. Turhaan aina on toivoa jospa nytten, mutta 4v yrityksen jälkeen alan jo väsyä.

Ja testinä siis raskauskeijun erittäin herkkä 10 liuska. Nyt torstai-iltana testi näyttää tuolta ja vielä maanantaina oli täysin negatiivinen. 😅

Verikoe miten arvelinkin nega, niin terolutit aloitetaan. Onko se väärin että katehdin näitä jotka täällä saa plussa? Olen tietysti iloinen heidän puolestaan mutta syvällä sydämessäni niin toivoisin että itsekin saisi nähdä taas plussan. Ainoa plussa jotta ikinä sain oli 4v sitten ja nyt tuntuu siltä että en ikinä enään saa...

Verikoe miten arvelinkin nega, niin terolutit aloitetaan. Onko se väärin että katehdin näitä jotka täällä saa plussa? Olen tietysti iloinen heidän puolestaan mutta syvällä sydämessäni niin toivoisin että itsekin saisi nähdä taas plussan. Ainoa plussa jotta ikinä sain oli 4v sitten ja nyt tuntuu siltä että en ikinä enään saa...

Se on ihan luonnollinen tunne, raskauden yrittäminen itsessään on todella raskasta. Varsinkin jos matkassa monen monta mutkaa. Niin ei aina ole helppoa iloita toisten puolesta. On hyvä käydä tunnetta läpi ja antaa velloa siinä hetken aikaa. Eikä työntää pois "ikävää" tunnetta. Tsemppiä kovasti yritykseen❤️

Takaisin