Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvästi on lähtenyt tummumaan!Tänään arviolta dpo 11. Jotain siinä taas näkyy, mutta eipä taida olla sen vahvempi kuin eilinenkään.
Oi, jospa.Selvästi on lähtenyt tummumaan!![]()
Mun silmään tämä on paljon selkeämpi ja tummempi kuin eilen. Päivässä viiva ei paljoa tummenekkaan, kun HCG tuolaantuu joka toinen päiväTänään arviolta dpo 11. Jotain siinä taas näkyy, mutta eipä taida olla sen vahvempi kuin eilinenkään.
Siis en usko että tässä mitään eikä ole enään toivoa. Minulla todella epäsäännöllinen kierto. Flo sovelluksen mukaan 20pv myöhässä. Kp 51. Testaain viikko sitten nega tuli. En usko että mahdollista enään plussa tulla. Rinnat oleet herkkät ja kivuliaat, olen ollut todella väsynyt ja pahoinvointia on alkanut olla nämä pari päivää. Esikoisen kanssa heitti 2 viikoa, olin rvk 7 kun piti olla 9. Mitäs mieltä? Onko kellään ollut myöhäinen plussa.
Miten näyttää että tuo haaleampi viiva olisi liian kaukana ollakseen testiviivaDpo 11 tai 12, menkat normaalisti pitöis alkaa parin pv päästä.
Kuva testin teosta n15min
(Ei kastunut liiaksi, tehty lääkelasiin otetusta aamuvirtsasta)
View attachment 122030
Tein haalean pos testin rv 4+0, vähän vahvemman haalean pos rv 4+1 ja HCG tuolloin verestä 52… neuvolassa oltiin ihmeissään matalasta HCG arvosta eli ilmeisemmin tuulimuna/menossa kesken…![]()
Ehdottomasti tarttuisin kontrolli Hcg:hen. Yksittäinen arvo ei kerro mitään vaan arvon kasvutahti on olennaisin tieto.Neuvolan täti kyllä puhelimessa kuullosti hyvinkin hämmentyneeltä… meni vaikeaksi kun kysyin että onko tuulimuna… ehdotti kyllä kontrolli HCG:tä, mutta taidan nyt jäädä odottamaan niitä menkkoja…
Verikoe miten arvelinkin nega, niin terolutit aloitetaan. Onko se väärin että katehdin näitä jotka täällä saa plussa? Olen tietysti iloinen heidän puolestaan mutta syvällä sydämessäni niin toivoisin että itsekin saisi nähdä taas plussan. Ainoa plussa jotta ikinä sain oli 4v sitten ja nyt tuntuu siltä että en ikinä enään saa...