Plussa vai ei?

Ovulaatuotestit:

Raskaustesti:

Auttakee!

Dpo 8 mahdollisesti menossa ja tänään apteekin herkällä saatu haaleaa, mutta kamerallekin helposti näkyvää plussaa. Mahdollisesti sana sen takia, että normaalisti kierto on jotain 35-40 päivän väliltä, joten en uskonut tuota plussaa kp 11 mitä sain (enkä kp 14 vaikka sitä äppi ehdottaa todennäköisemmäksi ovispäiväksi), olisi ollut ihan liian aikaista normaaliin. Jatkoin testaamista ovista bongatakseni, mutta en vaan saanut yhtä vahvaa ovisplussan kuin aikaisemmissa kierroissa, ja luulin vielä tänä aamuna herätessä, että en olisi vielä ovuloinut. Ajattelin kuitenkin tänä aamuna testata tuon ekan vahvemman ovistuloksen takia (jonka mukana nyt siis olis dpo 8) ja no... Tulos tuossa nähtävissä.

Kysymys kuuluu, voiko lähestyvä ovulaatio saada herkässä raskaustestissä reaktiota aikaan, vai pitäisikö uskoa että sitä on tosiaan ovuloinit toooodella aikaisin normaaliin nähden ja olisi siitä tärpännyt?

Ovulaatuotestit:

Raskaustesti:

Auttakee!

Dpo 8 mahdollisesti menossa ja tänään apteekin herkällä saatu haaleaa, mutta kamerallekin helposti näkyvää plussaa. Mahdollisesti sana sen takia, että normaalisti kierto on jotain 35-40 päivän väliltä, joten en uskonut tuota plussaa kp 11 mitä sain (enkä kp 14 vaikka sitä äppi ehdottaa todennäköisemmäksi ovispäiväksi), olisi ollut ihan liian aikaista normaaliin. Jatkoin testaamista ovista bongatakseni, mutta en vaan saanut yhtä vahvaa ovisplussan kuin aikaisemmissa kierroissa, ja luulin vielä tänä aamuna herätessä, että en olisi vielä ovuloinut. Ajattelin kuitenkin tänä aamuna testata tuon ekan vahvemman ovistuloksen takia (jonka mukana nyt siis olis dpo 8) ja no... Tulos tuossa nähtävissä.

Kysymys kuuluu, voiko lähestyvä ovulaatio saada herkässä raskaustestissä reaktiota aikaan, vai pitäisikö uskoa että sitä on tosiaan ovuloinit toooodella aikaisin normaaliin nähden ja olisi siitä tärpännyt?

sulla on kyllä tosi vahvaa ovis viivaa koko ajan. Jos nyt et ole raskaana niin kokeile vähemmän herkkiä testejä (digitaalinen, rfsu).
Ovulaatio voi kyllä näkyä raskaustesti ssä, herkissä varsinkin.

Tänään leffaviivat pregcheckiin! 🫣❤️
14 dpo
Voikumpa nyt pysyisi matkassa mukana!
Kiitos vielä tiirailuavuista!
DBE13962-F7F1-4BD4-9226-0397108BAADA.jpeg

Help! Mitäs tuumitte tästä dpo9 testistä, jonka epätoivoisesti lykkäsin Premom appiin testatakseni näkeekö sovellus tässä minkään sortin viivaa.. 🫣 niin tuohan on ovistestin lukuun tarkoitettu, mutta kyllä hämmästyin tuosta tuloksesta "0,07" eli olisi jonkin sortin haamua näkevinään. Tämä otettu testiajalla ja heti testiajan jälkeen appi antoi arvoksi 0,0 uudella kuvalla samasta testistä. Myös eilisestä testistä 0,0.

Syy miksi tein testin nyt tässä iltasella vaikka eilen tein puhtaan negan, on paperiin tullut pienen pieni verinen tuhru tässä illan aikana toistamiseen.. mulla ei ikinä tuhruta ennen menkkojen alkamista! Ja luteealivaihe on itsellä se 11 vrk ja nyt vasta dpo9. Myöskin lämmöissä pieni dippi havaittu dpo6. Enkä tosiaan ole mikään himotestaaja/lämpöjen mittaaja, mutta tässä kierrossa näitä hieman harrastanut poikkeuksellisesti..

Testin herkkyys siis 25 mIU/ml

IMG_20230704_194456.jpg

Help! Mitäs tuumitte tästä dpo9 testistä, jonka epätoivoisesti lykkäsin Premom appiin testatakseni näkeekö sovellus tässä minkään sortin viivaa.. 🫣 niin tuohan on ovistestin lukuun tarkoitettu, mutta kyllä hämmästyin tuosta tuloksesta "0,07" eli olisi jonkin sortin haamua näkevinään. Tämä otettu testiajalla ja heti testiajan jälkeen appi antoi arvoksi 0,0 uudella kuvalla samasta testistä. Myös eilisestä testistä 0,0.

Syy miksi tein testin nyt tässä iltasella vaikka eilen tein puhtaan negan, on paperiin tullut pienen pieni verinen tuhru tässä illan aikana toistamiseen.. mulla ei ikinä tuhruta ennen menkkojen alkamista! Ja luteealivaihe on itsellä se 11 vrk ja nyt vasta dpo9. Myöskin lämmöissä pieni dippi havaittu dpo6. Enkä tosiaan ole mikään himotestaaja/lämpöjen mittaaja, mutta tässä kierrossa näitä hieman harrastanut poikkeuksellisesti..

View attachment 123581

Harrastin samaa eli laitoin raskaustestejä PreMomiin. 😁 Parissa kierrossa noi vastaavat lukemat eivät johtaneet plussaan.

Plussakierrossa PreMomin tuomio oli dpo 10 "0,00" (alla 6/13 päivän testi) mut sit dpo 12 alkaen alkoi T/C ratio nousta.

Toivotaan että siellä ilmestyy lähipäivinä selkeä viiva 🤞

Liitteet

• Screenshot_20230704_203013_Premom.jpg
    Screenshot_20230704_203013_Premom.jpg
    504.4 KB · Katsottu: 148
Okei, hyvä tietää etten lataa liikaa odotuksia tämän perusteella 🙏🏼 muuten kyllä jännittää nyt jonkin verran, mihin tilanne kehkeytyy tästä 😬

View attachment 123581

Mulla esikoisesta tuli just pientä tuhrua ennen menkkoja (normaalisti mulla ei ole mitään tiputtelua tms.) ja lämmöissä oli dippi jossain dpo5-6 aikoihin. Dpo10 sain haaleista haaleimman haamun testiin, muutamassa päivässä sitten vahvistuikin tosi selväksi. Toivottavasti sielläkin lähtee testit tummumaan 🤞🏻

@Popsicle_30 Suosittelen käyttämään noita Premom/Easy@Home merkkisiä ovistestejä ihan raskaustesteinä :Kissing Face With Smiling Eyes:
Mulla testit tummu päivä päivältä kuten oviksessä, kun tavoittelin plussaa. Eli ensin ne tummu oviksen aikaan, sit haaleni, sit tummu jälleen.
Uitin aina molemmat samasta aamuvirtsasta, sekä r-testiliuskan ja ovistestiliuskan ihan huvikseni vaan nähdäkseni et miten testit reagoi. R-testi oli viel pitkään nega, kun ovistesti rupes tummumaan uudelleen niin et ei ollu epäselvyyttä raskaudesta.

Kiitos paljon kommenteista, tässähän rupeaa ihan jännittämään ekaa kertaa ikinä tosissaan 😁 taidankin aamuvirtsassa dipata sitten ovistestin samalla kun raskaustestinkin.. sormet ristiin 🤞🏼🤞🏼🫢

Jännitysnäytelmä seis. Täällä alkoi kp1 😳 eihän tämä tullut mieleen, koska oli vasta dpo9. Jäi kyllä luteealivaihe harmillisen lyhyeksi. Aamulämpökin laski takaisin normaalilämpööni 36,2 eli turha elätellä toiveita "valemenkoista". Tästä huolimatta alla kuva aamun testeistä, negatiivisiahan ne olivat😅

Liitteet

• IMG20230705081449.jpg
    IMG20230705081449.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 127
En ihan täysin usko tähän itsekään, joten laitetaan tännekin. Voiko kp31/27-30 olla testi näin haalea, vai onko vaan joku kiinnitysyritys tms.? Pari pv sitten testit negaa. Testi tehty nyt illalla.

Liitteet

• IMG_20230706_195153__01.jpg
    IMG_20230706_195153__01.jpg
    773.8 KB · Katsottu: 115
  • IMG_20230706_194814__01.jpg
    IMG_20230706_194814__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 116
@ros4 voi kun on toi testi kyseessä 😄 se on hirveen epäherkkä. Varmaan esim pc:llä tulis jo kunnon viivat 😊 ja kyllähän toikin ihan selvä viiva on, ei edes mikään haamu.

@ros4 voi kun on toi testi kyseessä 😄 se on hirveen epäherkkä. Varmaan esim pc:llä tulis jo kunnon viivat 😊 ja kyllähän toikin ihan selvä viiva on, ei edes mikään haamu.
No niinpä, kaupassa ei ollut pctä 😠 tosta paketista 8/10 selkeitä negoja eli uskaltanee luottaa kuitenkin tohon viivaan..(?)

muokkaus: siis selvennys, aiemmin kun oon ton paketin muilla testeillä tikutellut viime kierrossa & pari vrk sitten, niin selkeitä negoja, ostin nää jo aiemmin ja pct loppuneet kotoa, oisin tänään hakenut pctä mutta ei löytynyt kun ovistestejä 🙁

Muokattu viimeksi:
No niinpä, kaupassa ei ollut pctä 😠 tosta paketista 8/10 selkeitä negoja eli uskaltanee luottaa kuitenkin tohon viivaan..(?)

muokkaus: siis selvennys, aiemmin kun oon ton paketin muilla testeillä tikutellut viime kierrossa & pari vrk sitten, niin selkeitä negoja, ostin nää jo aiemmin ja pct loppuneet kotoa, oisin tänään hakenut pctä mutta ei löytynyt kun ovistestejä 🙁

Nää testit on tosi epätarkkoja, itsellä näytti kunnolla positiivista vasta 5pvä menkkojen ollessa myöhässä. Silloin en vain tiennyt, että näitä testejä kannattaa vältää 😅

Tätä testiä aina haukutaan, mutta mun mielestä siinä ei oo mitään muuta vikaa, kun se et se ei vaan oo herkkä. Itse en ainakaan ikinä oo tällä saanut turhia viivoja, vaan aina oon raskaana ollut kun tässä on viiva näkynyt. Ei vaan sovellu aikaiseen testaamiseen.

En ihan täysin usko tähän itsekään, joten laitetaan tännekin. Voiko kp31/27-30 olla testi näin haalea, vai onko vaan joku kiinnitysyritys tms.? Pari pv sitten testit negaa. Testi tehty nyt illalla.

Hyvältä näyttää! Kokeilepa mitä ovistestiin tulee 😁

Takaisin