Plussa vai ei?

Näkyisikös nyt kaikille? Iltapisusta tein, ja itku tuli ❤

Liitteet

• WP_20151129_20_09_31_Pro.jpg
    WP_20151129_20_09_31_Pro.jpg
    255.7 KB · Katsottu: 386
Onnee äippä tännekkin :)

Tässä vähän erikoinen tilanne, olen viime to asti metsästänyt ovista ja silloin huvikseen tein myös rfsu rtestin johon tuli haamu. Nyt mielestäni eilen ja tänään oplussaa ja nyt illallakin oli otesti aika vahvat viivat. Nyt illalla tein huvikseen pc rtestin ja mun mielestä on siinä värilline haamu o.O onkohan ovulaatio ollut pois jo ennen testausta vai mikä tää on o.O. En jaksaa vielä innostuu ku aina ennen kuukautisi on niit haamui tullu muttei koskaan ole näinä kiertopäivinä näin vahva haamu tullu..
Mitä ootte mieltä,onko vahva haamu vai näyttääkö rtesti myös ovulaation?
Kp 22/31-43 yk3

Liitteet

• 1448904289920.jpg
    1448904289920.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 293
Onpas erikoinen tilanne Lumi. En osaa kyllä sanoa mitään muuta kuin että kokeile aamulla uudestaan. Ihmeellisen hailakka on
r-testin viiva siihen nähden että olisi ollut valemenkat, mielestäni.

Nii ja mulla oli ihan normi menkat, aika runsaatkin. Olin kyl nää tehnyt tunnin pidätyksellä. Voi kun aina niin herätä toivoa nää,oispa vaa nyt ihmeellisen lyhyt kierto tai jtn.

Lumi tässä ketjussa oli jo aiemmin puhetta, että jotkut r-testit antavat haamun ovulaation aikaan. Lh ja hcg on osittain samanrakenteiset hormonit. Itsellä ainakin jotkut r-testit antaa haamuja oviksen aikoja.. Periaatteessa niin ei pitäs käydä, mutta en ole ainut jolla tälläisiä kokemuksia on..

Mä luulen kans että Lumilla on raskaudesta kyse, ei muuten tulis tollaista haamua!

Mulla on tosiaan sellainen tilanne, että nyt on ollut 2 kemiallista ihan lyhyellä aikavälillä ja meillä on pikku-kakkosen yk4 meneillään. Ovis on varmistettu ultralla ja tikuttamalla. Tänään on dpo9 ja eilen alko ihmeellinen tuhruttelu (normaalisti pitkä kierto ja menkat pitäis alkaa vasta ens viikolla). Positiivisena ihmisenä toivon että kiinnittymisvuodosta kyse. Tein tänään päivällä r-testin muutaman tunnin pidätyksellä ja nappasin kuvan arkistoihin. Kuva on otettu testiajalla ja käytössä Sofi herkkyydeltään 25. Mun viivalasit on näkevinään jotain, kertokaahan mitä teidän silmät sanoo!

image.jpeg

Takaisin