Plussa vai ei?

Mä tein vielä toisen apteekin testi muutaman tunnin pidätyksellä! Vois kai alkaa vähän uskoon ;)

Toi toinen on joku Kiinan testi siinä näkyi luonnossa todella hailakka viiva, mut onneks toinen apteekin näytti samaa :) huomenna aamulla vielä digitaalitesti, Hui! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1449316263.865900.jpg

Lucky87: pidetään peukkuja että tulis kunnon viivat. Tuo testi on sofien liuska, 25 herkkyys. Testasin tämän kierron alussa ja ei antanut mitään viivaa eli puhdas nega oli.

Minni2: Piti ihan käydä tarkistamassa etten vaan linkittäny vääriä kuvia :) Minun näytöllä näkyy kyllä raskaustestikuvia 2 kpl, toinen muokattuna. Mistähän ovistesti kuvat on livahtanu? Tänään kyllä testasin mitä ovis testi sanoo ja melkeen yhtä vahvat viivat tuli :D

Mulla nuo molemmat kuvat on ovistestejä ja sama kuva hah:D katso vaikka tässä kuvankaappaus :D
ImageUploadedByVau Foorumi1449334408.762516.jpg

Mitä ihmettä, kyllä mulle näkyy Kattipakanan kaks raskaustestiliuskaa! :o Mutta en niissä kyllä viivoja nää...

R-testit näkyy täälläkin. Minni.. joskus mulla käy niin että, joku vanha kuva jää kummitteleen ja sit kun klikkaan uutta niin tulee se vanha kuva, mutta sitten kun uudestaan avaan sen uuden kuvan niin se normalisoituu.

Mulla edelleen näkyy tuo o testi :D ihan hassua!

Mites katin tilanne muuten? Teitkö testiä lisää?

Minni: Kattipakana himotestaajana on kuluttanu kaikki testit loppuun, eilen tilasin uuden läjän ja linkitän kuva-arvoituksia heti kun postipoika tuo uudet testit. Ovistestejä kyllä kaapista löytyy ja melkein saman vahvuiset viivat tuli mikä on kierron tässä vaiheessa positiivista. :)

Mä luulen että mulla taas kemiallinen. En oo testannu nyt uudestaan sen torstaisen haamun jälkeen mut jotenki epäilyttää. Tilasin eilen testejä mut ei vielä oo posti saapunut et saapa nähä tuleeko ollenkaa sit tänään :banghead:

Nyt vasta kp 23/28 ja ehkä dpo 11. Mulla jotenki vaan on sellanen tunne et ei olis kunnolla tärpänny mut jospa mun tunteet ois vaan väärässä. Mahanjuilintaa on ollut oviksesta lähtien ja repäisykipuja välillä niinkun viime kierrossa. Mut ehkä ne testit tulee huomenna niin näkee onko yhtään vahvistunu viivat.

Takaisin