Plussa vai ei?

Kuin myös sulle Lucky :) Niinpä, voisipa teipillä varmistaa että tyyppi pysyy matkassa. :) Ite koko ajan mietin jaksaako oma keltarauhanen ylläpitää tätä riittävän pitkään, mutta vielä ainakin näyttää hyvältä. Kuinka pitkään sun on määrä käyttää niitä lääkkeitä?
En ole nyt vielä halunnut ottaa yhteyttä neuvolaan kun viimeksi jouduin perumaan ajan. Mulla pitäis sydänlyönnit näkyä jo 4.12. mutta saatetaan käydä vasta sun jälkeen, kun on työmatkakiireitä. Tämä alkaa jo olla off topic, joten onnea jatkoon sulle ja muillekin täällä jännääville! Näyttää olevan useammalla mahd. plussaa enteileviä testikuvia. :)

Omiin silmiin näkyy haamu ❤
Menkka oireita ei oo mitään. Lämmöt 37.13.

Liitteet

• WP_20151127_09_25_50_Pro.jpg
    WP_20151127_09_25_50_Pro.jpg
    161.4 KB · Katsottu: 356
Äippä, onks tuo se "kulma" kohta siinä liuskassa? Mua hämmensi myös kun siinä näky väriä mutta se ei ole se oikea kohta joka näyttää "raskaana".. Eikös ne viivat pitäis olla lähempänä toisiaan?

Hei kaikki! Pakko palata forumille kysyy vähän neuvoa. Ensiksi onnittelut kaikille plussista ja plussatuulia teille jotka ette ole vielä plussaneet. Pahoittelut mannikka,jospa ensi kierossa tulee pysyvä plussa. Voimahali!

Tässä kp 20/31-43. Olen tässä viikon tehnyt pc ovistestejä,mihin tullu melko vahva viiva, muttei o-plussa kummiskaan. Kierto on ihan sekaisin vielä. Muttamut tein tänään varmuuden vuoksi rtestin,ku aloin vähän pelkämään kohdunulkoista raskautta kun tässä ollut kaikennäköstä oireilua ja nyt koko viikon aika kova vihlonnut vasempa nivuseen niin rfsu testiin tuli minuutin sisällä melko vahva haamu oman silmään niin mitäköhä tää tarkoittaa,miksi ihmeessä melkein joka kierto saan niitä haamuja o.O onko kellään kokemusta kohdunulkoisesta raskaudesta? Vai antaako nää testit vaan niim vahvan viivapaikan,kaapista löytyis kaksi digia mutten haluu niit tuhlata ku ei haamut niissä kummiskaan näkyisi. Laitan viel kuvan otestista että rfsu r testistä.

Liitteet

• 1448714595076.jpg
    1448714595076.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 318
Lumi ainakin mulla ulkoinen oli niin kivulias, että ei voinut erehtyä. Kipuili yöllä ja koko Alavatsa ja suolisto samoin se kipu veti lattialle.

Toivottavasti olisi ihan oikeassa paikassa tuo sinun ❤Suosittelen apteekin omaa testiä ;)

Hei kaikille! Onnitteluja plussaneille ja tsemppejä meille yrittäjille!
Lumi: mulla on ollu itellä kans "haamuvaiva" eli testeihin tullu hailakoita viivoja ja perään oudot menkat. Kävin gynellä tarkistuttaan, että kaikki on ok ja ihmettelin lääkärille haamulaisia. Lääkäri ohjeisti tekemään vielä uuden r-testin ja jos edelleen heikko viiva -> verikokeeseen. Jos verikoe myös positiivinen niin sit ultraan tsekkaan ettei ole kohdun ulkoinen. Itsellä tuli testistä nega kun seuraavana päivänä tein ja nyt on dpo7 menossa. Jännä viikko siis edessä! Toivotaan että testiin tulis tässä kierrossa kunnon leffaviivat!

Takaisin