Plussa vai ei?

Dpo7

Liitteet

• File Name(3).jpg
    File Name(3).jpg
    43.2 KB · Katsottu: 342
Mä nään kun pidän puhelinta vähän kauempana enkä suurenna paljoa.keinot on monet, kun viivan haluaa nähdä :D ehkä mä nään harhoja.

Äippä, minusta näyttää viivanpaikalta kun oikein tihrustaa. Tosi aikaistahan sulla vielä on!

Iski ongelma. Pakkotilassa kirjoitan siis ensimmäisen viestini ikinä tänne. Tänään kp 25/28-32 ja laskujeni mukaan dpo 11 ( hätänen tikuttaja, minäkö? ) Tein tollasen RFSU:n halpistikkutestin koska tässä kolmatta päivää oon kärsiny ihme itkupotkuraivareista, oksettaa ja alavatsakipujakin on jne ihanaa. Mut sit tuo ihme tuhru tossa testissä ilmesty ja nyt vaan pillityttää lisää, ÄÄÄÄ!
http://aijaa.com/DX5gYL

Voi minialien, onpas ärsyttävä tuhru kyllä. Ei tuosta oikein voi sanoa juuta eikä jaata. Onko jo kokonaan kuiva tuossa kuvassa? Huomenna uusiksi eri testillä!

Kuva otettu just siinä viiden minuutin kohdalla mitä se testiaika noissa on.. Veemäinen tuhru on kyl :D

Minialien näyttää kyllä minun silmään vialliselta testiltä! Koita tehdä uusi parinpäivän päästä :)

Minni2 : eikös joku muukin tehnyt ihme puolikkaan haamun tolla punasella testillä. Eikös jo kannattas minialienin palautetta antaa... ja muidenkin noista. Varmaan joku maanantai erä.

Minialien : ilmoita sinne mistä tilasit ja jos et tilannut ni soita maahantuojalle

Tänään tuli sit saman merkin testillä pelkkiä kirkuvan värisiä pisteitä siihen testiviivan kohdalle. EpätoivoAlien täällä päivää :arghh: Tiijän, olen ihan liian malttamaton. Tuhrusta voisin laittaa kyllä palautetta.

Lucky mun täytyy käydä tääl kommentoimassa että mun yks testi näytti kans tilkkutäkiltä :)mut viiiva oli punainen niinku näyttäis siunkin olevan ! Joten usko pois siellä on vaavi ja tiukasti kii ku noin hienosti viivat vahvistunut !

BB rv30+4 ;)

Kiitos Bb! Kai tää alku vaan on vaikee kun ei oo nähny sykettä... oon noitten viivojen varassa vaan koko aika. No ajatus siitä että testi on taas puoliksi vahvistunut edelliseen ja siksi on tolleen tilkku täkki niinku sanoit

Kyllä mustakin Lucky näyttää oikein hyvältä! :) Ei kai nuo yleensä aina ole väriltään niin tasaisia.
Kerronpa tässä samalla että itse sain viivan myös rfsu:n tikkuun nyt kolmen päivän tauon jälkeen. Eli toimii kyllä sekin testi mulla ainakin, vaikkakin vasta muutaman päivän myöhemmin kuin pregcheck.
Vasta nyt alkaa myös rinnat pikkasen turvota ja aristaa, muuten oireena on ollut lähinnä kohdun nipistelyt ja ummetus. Täti on nyt viikon myöhässä ja enää toinen viikko niin olen ohittanut sen päivän milloin viimeksi meni kesken, tosin silloin tuhruili koko ajan toisin kuin nyt. Haluaisin kuitenkin pian päästä ultraan näkemään elonmerkkejä, mutta kovin kallista on jos meinaa yksityiselle mennä. :/

Bb: juu tarkoitus on ostaa se apteekin oma. Nyt vaan ollu niin varovainen etten ole uskaltanut ostaa ku noita halpoja. Tykkää kyllä niistä ku ne on ihan luotettavimpia.

Vadelmalaku: hih! Onnea plussasta! :D nyt vaan kaikenmaailman teippiä ja liimaa että pysyy loppuun asti. ootko varannut neuvola aikaa. Sulla kuitenki jo viikon myöhässä. Itsellä vasta tänään alkais jos ei olis tuo keltarauhas hormooni sitä estämässä. Huomis aamuks ei jäänytkään yhtään, joten aamulla apteekkiin ja ne vahvemmat tilalle. Mulla on 9.12 ar ultra. Sanoi että silloin olisi jotai rv 7

Takaisin