Plussa vai ei?

Kattipakana, on siinä haalea viiva :)

Lumi, se väri voi imeytyä o-testistä r-testiin jos ne koskettaa toisiaan..

Mannikka: kiitos tiedosta, googlasin jsut ennen kun ehdin lukea sun vastauksen ja näin siinä varmasti kävikin kun hölmö laitoin ne testit ihan vierekkäin :/ enpä ois ikin arvannu et ne reagoi sillai. No onpa ainaki ovis metsästetty

Kattipakana: on haalea viiva :) vahvistumista!

Ehkä mä nyt jo uskon, että viiva vahvistuu ❤

Liitteet

• WP_20151202_07_57_12_Pro.jpg
    WP_20151202_07_57_12_Pro.jpg
    362.5 KB · Katsottu: 327
Voihan malttamaton :nailbiting: mulla vasta kp 19/28 ja oviksesta en oo varma mut arvioisin et nyt olis dpo 8 tai 9. Viime kierrossahan oli se kemiallinen ja päätin etten testaa ennen ku menkat oikeesti myöhässä mut kuinkas kävikään kun löysin yhen testin kaapista :grin
Näettekö mitään vai onko mulla taas liian tarkat viivalasit päässä :p ?

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    712.7 KB · Katsottu: 337
Tytsyy selvät viivat apteekin omassa :) onnea täältäkin kautta !

Onnea Tytsyyy! Mikä toi sun toinen testi on kun apteekin testiin verrattuna ei juuri minkäänlaista viivaa? :O

Tytsylle onnet! Komia viiva toisessa testissä! Minä kans mietin minkä niminen tuo toinen testi on?

Mulla itellä ei ole viiva lähtenyt vahvistuun, buuuuu! Viivalaseilla olen jotakin näkevinäni mutta voi mennä kyllä mielikuvituksen piikkiin myös. Nyt tosin dpo 11 meneillään vasta, mutta jotenkin outoo että ei näy paljoa mitään verrattuna parin päivän takaiseen. Laitan kuvan tiirailtavaksi, toisen olen muokannut siten että jos on värillistä viivaa niin pitäis hohtaa. Kommentoikaa neitoset mitä olette mieltä!

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    180.2 KB · Katsottu: 223
  • image.jpeg
    image.jpeg
    181.6 KB · Katsottu: 206
Takaisin