Plussa vai ei?

Teen vielä tähän testeistä kokoelman dpo13, 14 ja 18.. En tiiä saaks täst mitää selvää
1448352960288.jpg
1448352974654.jpg
1448353030712.jpg

Mannikka, mä en kyllä nää noissa mitään :/ Mut mulla ei oo niitä viivalaseja edelleenkään... Ootko kokeillu muita testejä, et jos noi kaikki samaa erää ja ne vaan on viallisia eikä näytä viivaa?

Sallahaa, kuvissa näkyy huonosti :/ ja en oo mitään hyvää testiä tehny. Alkaa kyl turhauttaa sen verta et käyn kohta apteekista pari testiä..

Joo ja mulla tää sovellus tökkii enkä nää näköjään ku kolme kuvaa enää, vaikka äsken näin ne kaikki... Mut kannattaa varmaan hakee se apteekin testi nii se on luotettavampi :)

Ei töki sovellus kun poistin ne kaks erittäin huonoa kuvaa.. :D katotaan jos jaksais apteekista hakee lisää testejä.. On se nyt kumma jos kohta ei näy kunnolla

No siis lähinnähän miul on kauhee kasa noita kiinatestejä.. Kävin nyt sit hakemassa 2kpl apteekin omaa. Hitto jo dpo18 ja lämmöt kokoaja 37,1 ja ei vaan näy testissä kunnolla :mad:

Kyllä noista testeissä luonnossa on hyvin näkyny viiva, siis käsivarren mitan päästä ilman kääntelyjä..

Auttakaa mua naiset! Pyörin lähinnä tuolla keskenmenon kokeneiden ryhmässä mutta aattelin vielä tännekin pistää kuvaa kun täältä näitä viivalaseja löytyy :D

Aattelin tehdä ihan huvikseni tänään testin, koska oli yksi lojumassa kaapissa ja se on sieltä huudellut jo monta päivää "testaa minulla, testaa minulla". No sit aattelin testata vaikka tiesin, etten pidättänyt riittävän kauaa ja että testissä ei luultavasti näkyisi mitään.

Mitä mieltä ootte tuosta testistä? En tiiä kuinka tarkka kuva on...

Testi tosiaan on raskauskeijun normitarkka raskaustesti. Aattelin heti jo 5min jälkeen et testissä ois jotain, mut en saanut kunnolla sitä paljaalla silmällä kiinni et oliko siinä jotain. Sit yritin kuvata eikä siitä meinannu ensin tulla yhtään mitään. Noin ehkä 5-10min kuluttua testissä näkyi jo mielestäni ihan selkeä haamu. Onko tää nyt vähän niinku roskishaamu vaikkei se koskaan roskikseen mennytkään? :rolleyes:

Tänään siis Dpo 9, kp 24/27-33. Ovis oli luullakseni kp 15.

Liitteet

• 010.JPG
    010.JPG
    581.9 KB · Katsottu: 346
Salamanteri kyllä siinä on ainakin viivanpaikka 8)
Dpo:t vielä suhteellisen pienet. Testaile huomenna tai/ja ylihuomenna uudestaan :)

Sori mannikka! Muistelin et kirjotit jossain, et sulla olis ollu muitakin testejä :o

Minski, miulla oli muutama pc ja rfsun puikko. Paino sanalla oli :rolleyes:.. No yks digi on mut en viiti tehä viel ku nega kuiteki :(

Muistin siis mannikka oikein :D
Digi on raaka, mut aika usein oikeessa ;)

Toivottavasti verikoe antaa toivotun tuloksen ❤
Ja onhan sulla nyt niitä apteekin testejä ;) ollenkaan en yllytä testaamaan ;) onhan se plussa se on ihan varma ❤

Mannikan testissä ei näy muuta ku yhessä ehkä viivanpaikka. Toivottavasti näkyisi apteekin testissä paremmin :)!

Salamanterin testissä näkyy kyllä jotain! :) toivottavasti alkaa vahvistuu kunnon plussaksi

Kertokaas ny mulle!laitoin aamulla sitä testin kuvaa.Aloin tossa vaan laskeen noit päiviä...ja öööö mites tuossa testissä voi näkyy jo jotakin, kun ovisplussa oli viimeviikon tiistaina?

Takaisin