Plussa vai ei?

Yxvaan, kyllä näkyy! Mitäs minä jo eilen sanoin :p onnea!

Laitan tään tänne ku oon ihmetelly niitä haaleita testejä.. Luulisin et kiinnittyminen oli dpo6-7 kun sillon nippaili paljon. Ja koska ei näy kunnolla vieläkään testissä ni varmaan hcg taso tuplaantuu 3 päivän välein. Ton taulukon mukaan kunnon plussan saisin vasta pe tai la eli 8-9 päivää oletetun menkkojen alkamisajan jälkeen..
Laitan viel tänne ton osotteen jos joku haluu leikkii laskurilla: http://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php

Jaa kuva ei toiminu, uus yritys
1448282054032.jpg

Dpo 10 tällainen. Eilen ja tänään joitain tunteja aiemmin liuskasta tuli jotkut hyvin epämääräiset "roskishaamujen esiäidit", ehkä ennemmin jopa viivanpaikat. Ohan tuossa väriä mutta jotenkin epätasaisesti, hmm... Oviksesta lähtien ollu lisääntyvissä määrin jäätäviä kipuiluja sekä muniksissa että alaselässä, ja menkkakipuja. Nimim. Malttamaton.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    517.3 KB · Katsottu: 365
Kiitos Mannikka ja onnea sinullekin! Olin jo diagnosoinut itselleni endometrioosin näiden kipujen perusteella. Voiko alkuraskaus olla kovinkin kivulias? :wideyed:

Itselläni siis keskeytynyt keskenmeno muutaman kuukauden takaa, eipä tässä vaiheessa kauheesti tee vielä mieli innostua.

Suuret onnittelut lucky87! Itse yritän olla nyt epäuskoinen ja tsekkailla päivä kerrallaan. :angelic: Toivon mukaan teillä kaikilla plussailijoilla homma etenee onnellisesti! :cat:

Hehee Pipanat :D nyt tuosta testistä on kadonnu toi koko viiva. En ymmärrä enää mitään. :D yritän malttaa odotella että aika kuluu ja hormoni nousee jos on noustakseen.

Takaisin