Plussa vai ei?

Millä dpo täällä olevat olette tehneet ensimmäisen raskaustestin? Entä millä dpo on tullu jo toista viivaa testiin? :happy: Outoja oireita on, mitkä voi tietysti liittyä pms:äänkin mutta hieman malttamaton fiilis rupeaa olemaan :hilarious:
Minulla ei tällä hetkellä ole kuin ovulaatiotestejä, ne tosin eivät aina näytä oikein, niin en viitsi niitä tuhlata:woot:
 
Millä dpo täällä olevat olette tehneet ensimmäisen raskaustestin? Entä millä dpo on tullu jo toista viivaa testiin? :happy: Outoja oireita on, mitkä voi tietysti liittyä pms:äänkin mutta hieman malttamaton fiilis rupeaa olemaan :hilarious:
Minulla ei tällä hetkellä ole kuin ovulaatiotestejä, ne tosin eivät aina näytä oikein, niin en viitsi niitä tuhlata:woot:

Mulla oli tämä plussakierto yksi ainoista kierroista 6 vuoteen kun maltoin odottaa. Dpo 13/14 tuli illalla plussa ja seuraavana aamuna jo selkeä, päivällä digi 2-3 viikkoa
 
Plussalta näyttää mun mielestä :nailbiting::smiley-bounce012
Tottakai testailin kun hullu aamulla,koska en usko että plussaa saisi näin aikaisin.
Mulla tuo aamupissa oli hiukkasen laimeeta kenties(?) mutta testasin kahdella herkällä eli Fr:llä ja Predictor Early. First response aamupissalla ja tämä aamun tokalla.
Laitan niistä kuvat.
Olisko nämä nyt plussan alkuja? Jännittää...

First Response
A096FE53-DD1D-4518-94F9-15F78D55E93C.jpeg

Predictor Early

EA72A28A-5BE4-43D2-B04D-97A4C20A5FB2.jpeg
 
Tottakai testailin kun hullu aamulla,koska en usko että plussaa saisi näin aikaisin.
Mulla tuo aamupissa oli hiukkasen laimeeta kenties(?) mutta testasin kahdella herkällä eli Fr:llä ja Predictor Early. First response aamupissalla ja tämä aamun tokalla.
Laitan niistä kuvat.
Olisko nämä nyt plussan alkuja? Jännittää...

First Response
View attachment 102011
Predictor Early

View attachment 102013

Plussalta näyttää minusta! Niitä viivanpaikkoja on vaikea saada kuvassa näkymään ollenkaan, ja nuo näkyy ihan selvästi. Itse asiassa vaaleita haamujakin on vaikea saada näkymään kuvassa noin hyvin. :grin Toivotaan, että vahvistuu!
 
Tottakai testailin kun hullu aamulla,koska en usko että plussaa saisi näin aikaisin.
Mulla tuo aamupissa oli hiukkasen laimeeta kenties(?) mutta testasin kahdella herkällä eli Fr:llä ja Predictor Early. First response aamupissalla ja tämä aamun tokalla.
Laitan niistä kuvat.
Olisko nämä nyt plussan alkuja? Jännittää...

First Response
View attachment 102011
Predictor Early

View attachment 102013

Kyllä siinä viivantapainen näkyy. Kunpa vahvistuisi pian!
 
Millä dpo täällä olevat olette tehneet ensimmäisen raskaustestin? Entä millä dpo on tullu jo toista viivaa testiin? :happy: Outoja oireita on, mitkä voi tietysti liittyä pms:äänkin mutta hieman malttamaton fiilis rupeaa olemaan :hilarious:
Minulla ei tällä hetkellä ole kuin ovulaatiotestejä, ne tosin eivät aina näytä oikein, niin en viitsi niitä tuhlata:woot:

Itse oon yleensä testannut dpo 11-12, eli pari päivää ennen kuukautisten alkua :smug:
 
Tottakai testailin kun hullu aamulla,koska en usko että plussaa saisi näin aikaisin.
Mulla tuo aamupissa oli hiukkasen laimeeta kenties(?) mutta testasin kahdella herkällä eli Fr:llä ja Predictor Early. First response aamupissalla ja tämä aamun tokalla.
Laitan niistä kuvat.
Olisko nämä nyt plussan alkuja? Jännittää...

First Response
View attachment 102011
Predictor Early

View attachment 102013


Toivottavasti plussan alku, kaksi viivaa kuvassakin näkyy! Jänskää! :smiley-bounce013
Mikä dpo sulla menossa?
 
Toivottavasti plussan alku, kaksi viivaa kuvassakin näkyy! Jänskää! :smiley-bounce013
Mikä dpo sulla menossa?
DPO 9 ehkä. Ei varmuutta kun en tikuttanut ollenkaan ovulaatiota. Vain alavatsakipuja oli (erilaisia kuin ennen tosin) kp 14. Tänään kp 23/25. En aio testata ainakaan tänään enää...
 
DPO 9 ehkä. Ei varmuutta kun en tikuttanut ollenkaan ovulaatiota. Vain alavatsakipuja oli (erilaisia kuin ennen tosin) kp 14. Tänään kp 23/25. En aio testata ainakaan tänään enää...
Täällä jännällä odotellaan josko se viiva olis vahvistunut sinulla! Mun mielestä se rfsu oli selke ja nyt katsoin sen predictorin niin kyl siinä näkyy, eilen ilmeisesti katsoin jotenkin niin heijasti mut toivottavasti on plussan alku. Onkos oireita?
 
Täällä jännällä odotellaan josko se viiva olis vahvistunut sinulla! Mun mielestä se rfsu oli selke ja nyt katsoin sen predictorin niin kyl siinä näkyy, eilen ilmeisesti katsoin jotenkin niin heijasti mut toivottavasti on plussan alku. Onkos oireita?

Ei ole juuri mitään oiretta. Todellakaan ei mitään. Tein nyt toisen First responsen päivällä.
Kiertopv 24/25,ylihuomenna odotettavissa kuukautiset... En ole varma onko siinä viiva?
E30934E0-8639-415C-97D9-97E2B75F9707.jpeg
 
Muokattu viimeksi:
Emilia, valitettavasti minäkään en näe viivaa. Mitkä päivät sinulla on nyt menossa?
 
Emilia, valitettavasti minäkään en näe viivaa. Mitkä päivät sinulla on nyt menossa?
Nyt on kiertopäivä 24. Ovulaatiota en testaillut joten dpo ei varmaa tietoa. Saattaa olla dpo 9 jonka perustelen alavatsakivulla. Ja seksiä oli 7 ja 8 vrk sitten eli tuolloin ainoa mahdollisuus olisi ollut hedelmöityä.
 
Nyt on kiertopäivä 24. Ovulaatiota en testaillut joten dpo ei varmaa tietoa. Saattaa olla dpo 9 jonka perustelen alavatsakivulla. Ja seksiä oli 7 ja 8 vrk sitten eli tuolloin ainoa mahdollisuus olisi ollut hedelmöityä.
Ovulaatiosta on jo 9 päivää, mutta seksiä oli 7 ja 8 päivää sitten? Jos seksiä on ollut ovulaation jälkeen, ei raskaus ole todennäköistä.
 
Takaisin
Top