Plussa vai ei?

Ja eri testi kyseessä myös, sekin voi vaikuttaa! :happy: onnea selvästä plussasta!

Näinpä. Mulla nää liuskat on kyllä ollut aikamoisia. Esikoisen kanssa rfsu oli sama juttu kun tää pc, eli todella hailuja haamuja alkuun. Mikälie sit syynä. Voisko olla jotain tekemistä sen kanssa kun kastaa tikkua kupissa olevassa pissassa? Eli aina toi suoraan pissasuihkusta otettu testi ollut vahvempi ja todella selkeä. :pompus:
Esikoisen kanssa rfsu oli hailura ja taas digi oli 3+ viikkoa sillon :smiley-ashamed004
 
Onko kohtalonkamuja, kun ovistesti tummenee näin radikaalisti kierron lopulla?

Mulla on tänään dpo13, joka vaihtuneet tänään kp1. Illalla tuli jo ihan vähän pyyhkiessä vaaleanpunaista vv ja jatkui nyt aamulla, myös vatsakivut pikkuhiljaa voimistumassa.

On siis tummentunut muissakin kierrossa, mutta osaako joku viksu kertoa, et mistä tämmönen johtuu?
Kuukkelista ei oikein nyt löydy mitään sen kummempaa.
 

Liitteet

  • 20210412_080117.jpg
    20210412_080117.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 97
Onko kohtalonkamuja, kun ovistesti tummenee näin radikaalisti kierron lopulla?

Mulla on tänään dpo13, joka vaihtuneet tänään kp1. Illalla tuli jo ihan vähän pyyhkiessä vaaleanpunaista vv ja jatkui nyt aamulla, myös vatsakivut pikkuhiljaa voimistumassa.

On siis tummentunut muissakin kierrossa, mutta osaako joku viksu kertoa, et mistä tämmönen johtuu?
Kuukkelista ei oikein nyt löydy mitään sen kummempaa.

Olet varmaan raskaustestin jo tehnyt? Minulla PCOS ja ovistestit näyttävät tältä lähes aina kierron aikana. Joskus harvoin voi olla hetken vähän vaaleempi ja oviksen aikaan tosi paljon tummempi. Ovistestejä ei ollut varastossa enkä ole nyt raskauden aikana testannut miltä näyttää.
 
Olet varmaan raskaustestin jo tehnyt? Minulla PCOS ja ovistestit näyttävät tältä lähes aina kierron aikana. Joskus harvoin voi olla hetken vähän vaaleempi ja oviksen aikaan tosi paljon tummempi. Ovistestejä ei ollut varastossa enkä ole nyt raskauden aikana testannut miltä näyttää.
Joo ja nega ja vuoto alkoi tänään tuossa aamupäivällä.
Mulla ei oo pcos ja vaaleampi on aina kierron muina päivinä. Paitsi tietty ovis. Mut tuo on hassua, et loppukiertoon noin tummenee :wideyed:
 
Osaisikohan joku sanoa, onko Apteekkin herkässä (10) raskaustestissä viivanpaikkaa tms. Testiajan jälkeen siihen piirtyi hento haamu tänään. Nyt on menossa eka kierto km jälkeen... Huomenna teen uuden testin, mutta eihän sitä nyt malta olla spekuloimatta
 
Osaisikohan joku sanoa, onko Apteekkin herkässä (10) raskaustestissä viivanpaikkaa tms. Testiajan jälkeen siihen piirtyi hento haamu tänään. Nyt on menossa eka kierto km jälkeen... Huomenna teen uuden testin, mutta eihän sitä nyt malta olla spekuloimatta

Kyllä niissä valitettavasti on :sad001 Olen kerran saanut keskellä kiertoa melkein testiajan sisällä niin vahvan haamun, että oli käytävä lääkärissä kysymässä. Jopa lääkäri oli testin kuvasta yllättynyt. HCG oli melkein nollassa eli oli ihan varmuudella pelkka haamu.
 
Takaisin
Top