Plussa vai ei?

Nyt tarvitaan mielipiteitä mitähän tässä vois olla meneillään! Eli mulla oli kemiallinen raskaus maaliskuussa tällöin menkat tuli 2 päivää etuajassa ja runsaina, kipeinä. Dpo12 tein plussan tällöin ja negan sain testiin kun menkat loppui.

Nyt sitten huhtikuun kierto oli 2 päivää myöhässä. Vuoto niukkaa, ei kipuja. Alkoivat kun normaalit menkat oli ihan punaista veristä vuotoa. Seuraava päivä oli jo sit rusehtavaa vuotoa ja se jatkui 6 päivää.. Tänään ollut eka päivä ilman vuotoa. Ollut alavatsa kipeä ja rinnat kipeet. Kokeilin tnän ekan kerran ovulaatiotestiä tässä kierroksessa niin järkytyin kun testi oli semi vahva. Ikinä kp7 ei oo ollu tän vahvusta viivaa! Yleensä vaa hailuroita ja sit vahvistuneemmat viivat alkaneet kp12 jälkeen. Sitten kävin kaupassa ja ajattelin, että varmuuden vuoksi teen rfsu liuskan, semmonen jännä gut feeling.
Noh alle 2 tunnin pidätyksellä siihen ilmestyi joku viiva?!! En nyt ymmärrä mitä mun kehossa on meneillään... Viiva punersi kun ilmestyi testiin ja varsinkin luonnonvalossa.
Onkohan tässäkin kyse nyt sit taas kemiallisesta..

Tässä kuvat

https://aijaa.com/MyzLKm rfsu liuska

https://aijaa.com/x1zbUb ovulaatio testi joka hämäs mua.

Ja tosiaan nytkin on semmonen menkka kipumainen alavatsa kipristely päällä

:eek: nimimerkillä hämmentynyt!
 
Viivanpaikaksi uskoisin, ainakaan väriä ei ole selvästi nähtävissä.


Kysymys; voiko tulla kahtena aamuna peräkkäin haamuviiva joka on valeplussa?
Tässä eilinen ja tämänaamuinen(sori en ottanut aamun ekasta):
49BC7D79-9BA4-4B89-BE6A-53B5114637B0.jpeg

Eilinen
2710061C-B27C-4376-8B0E-64B358BC607F.jpeg

(tämä kuva aamulla napattu suihkun jälkeen eli siksi muuten meni noin suttuseksi;ei saisi kosteutta saada testi ja se oli suihkunajan siinä).
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tarvitaan mielipiteitä mitähän tässä vois olla meneillään! Eli mulla oli kemiallinen raskaus maaliskuussa tällöin menkat tuli 2 päivää etuajassa ja runsaina, kipeinä. Dpo12 tein plussan tällöin ja negan sain testiin kun menkat loppui.

Nyt sitten huhtikuun kierto oli 2 päivää myöhässä. Vuoto niukkaa, ei kipuja. Alkoivat kun normaalit menkat oli ihan punaista veristä vuotoa. Seuraava päivä oli jo sit rusehtavaa vuotoa ja se jatkui 6 päivää.. Tänään ollut eka päivä ilman vuotoa. Ollut alavatsa kipeä ja rinnat kipeet. Kokeilin tnän ekan kerran ovulaatiotestiä tässä kierroksessa niin järkytyin kun testi oli semi vahva. Ikinä kp7 ei oo ollu tän vahvusta viivaa! Yleensä vaa hailuroita ja sit vahvistuneemmat viivat alkaneet kp12 jälkeen. Sitten kävin kaupassa ja ajattelin, että varmuuden vuoksi teen rfsu liuskan, semmonen jännä gut feeling.
Noh alle 2 tunnin pidätyksellä siihen ilmestyi joku viiva?!! En nyt ymmärrä mitä mun kehossa on meneillään... Viiva punersi kun ilmestyi testiin ja varsinkin luonnonvalossa.
Onkohan tässäkin kyse nyt sit taas kemiallisesta..

Tässä kuvat

https://aijaa.com/MyzLKm rfsu liuska

https://aijaa.com/x1zbUb ovulaatio testi joka hämäs mua.

Ja tosiaan nytkin on semmonen menkka kipumainen alavatsa kipristely päällä

:eek: nimimerkillä hämmentynyt!

Saattaa olla että tuo on plussan alku,ja vuoto oli alkuraskauteen liittyvää. Jos oireet kerran jatkui vaikka vuotoa tuli 8 vrk(?) niin voi hyvin olla raskaus. Nyt vaan testiä kehiin!
 
Kysymys; voiko tulla kahtena aamuna peräkkäin haamuviiva joka on valeplussa?
Tässä eilinen ja tämänaamuinen(sori en ottanut aamun ekasta):
View attachment 102213
Eilinen
View attachment 102214
(tämä kuva aamulla napattu suihkun jälkeen eli siksi muuten meni noin suttuseksi;ei saisi kosteutta saada testi ja se oli suihkunajan siinä).
Nää rfsun testit vaan antaa tosi selvää viivanpaikkaa.
Mielestäni testit ei ole vahvistunut.
 
Tääkin voi olla vaan tälle testille tyypillinen viivanpaikka. Ainakaan miun silmään ei oo vahvistunut eilisestä.

Nää on kyllä surkeita testejä, ei voi kun vaan ihmetellä.

Näinpä. Nappaan vielä lähikaupasta pc testin työmatkalla illaksi, huomenna meen verikokeeseen. Kivut onneks pysyny ok tasoisena panadolilla.. Toisaalta rfsu on yleensä ollut mulla tosi valkoinen, mutta on muut saanu niin räikeitä viivanpaikkoja. Myös nyt mulla on ovulaatiomaiset vuodot päällä?! Ihan ihme oireita.
 
Heippa! Auttaisitteko tulkitsemaan tätä? Eli tein Predictor Early testin tänään iltapäivällä. Menkkojen pitäs alkaa tänään/huomenna. Heti en erottanut mitään, mutta n. puolen tunnin kuluttua näin haalean, mutta selkeän viivan. Onko se silti edelleen negatiivinen? Kiitos jos viitsitte tulkita.
 

Liitteet

  • 56885CE1-7B9F-4C4B-9D68-7E47EF6DCBB7.jpeg
    56885CE1-7B9F-4C4B-9D68-7E47EF6DCBB7.jpeg
    14.9 KB · Katsottu: 161
Heippa! Auttaisitteko tulkitsemaan tätä? Eli tein Predictor Early testin tänään iltapäivällä. Menkkojen pitäs alkaa tänään/huomenna. Heti en erottanut mitään, mutta n. puolen tunnin kuluttua näin haalean, mutta selkeän viivan. Onko se silti edelleen negatiivinen? Kiitos jos viitsitte tulkita.

Sanoisin viivanpaikaksi :sorry:
 
Takaisin
Top