Plussa vai ei?

Mulla aina rsfu raskaustestit antanut tyylipuhtaan negan, ei minkäänlaisia viivan paikkoja. Samaten myös nyt. Eli yk 8 alkakoon :sad001
 

Liitteet

  • IMG_20210409_104829_Bokeh.jpg
    IMG_20210409_104829_Bokeh.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 175
Mulla aina rsfu raskaustestit antanut tyylipuhtaan negan, ei minkäänlaisia viivan paikkoja. Samaten myös nyt. Eli yk 8 alkakoon :sad001
Mä kyllä nään tossakin kuvassa just semmosen viivanpaikkavarjon mitä monesti tässä ketjussa tiiraillaan, että onko vai eikö.

Uskon et toiset näkee selkeämmin kaikki viivanpaikat, varjot sun muut "jotkut" niissä tikuissa ja toiset ei taas näe muuta kuin vitivalkoisen tikun tai plussan. Mä en nähnyt ennen (n 10 vuotta sit) ikinä viivanpaikkoja enkä kyllä silloin niin tarkkaan niitä tikkuja syynännytkään.

Nyt kun niitä katsellaan lähes poikkeuksetta joka kulmassa, valossa, läpivalaistuna, negatiivina, kirkastettuna, muokattuna jne, niin onko ihme et viivanpaikkaa on vähän joka toisen tikussa (allekirjoittanut mukaan lukien) :grin

Voisin kuvitella et monelle jää tästä syystä myös virheellisiä kuvitelmia kemiallisista raskauksista. Tottakai niitä tapahtuu, mutta silloin viivassa on yleensä sen verran edes väriä että se on ilman vippaskonsteja viivaksi tulkittavissa, oli miten haalea tahansa.

// Anteeksi ot :bag:
 
Näkyy! Toivotaan että lähtee tummumaan :hug007

:happy093oon niin täpinöissäni!

Vaikka tiedän että ei tämä meinaa vielä mitään, niin se että näkyy jotain on jo hienoa ja ironista, että olin jo luovuttanut ton aamu testin jälkeen :hilarious: olin jotenkin satavarma, että kuvittelen vaan...

Tää on meidän Yk5.
Esikoiselle pikku sisarusta tässä toivotaan kovasti! :Heartred
 
Täällä viivalasit päässä mamma eilen täysin nega ja nyt olisin näkevinäni hailuran tossa pystyssä:smiley-ashamed008 *kuva otettu salaman kanssa.
 

Liitteet

  • IMG_20210410_102001.jpg
    IMG_20210410_102001.jpg
    8.4 KB · Katsottu: 223
Voi kyllä olla vaan värin leviämine tai vaan viivan paikka:confused005 halppis tikulla kans olevinaan jotku haamulaiset mut en saanu ees kuvaan niitä:) joskus jaksais muutaman päivän ja testaa sit uusiks..
 
Taitaa tosiaan olla silmissä ollu vika kun en enää tossa kuvassa nää itekkää mitään:dead:
Jatketaan odottelua tuleeko menkat vai oikea plussa:happy:
 
Kyllä se vaan oli :arghh:
Eipä tarvinnut tätä lisätä aijaan kautta, kun näkyy jopa foorumin kuvapalvelun laadulla :angelic:
 

Liitteet

  • IMG_20210411_093221.jpg
    IMG_20210411_093221.jpg
    15.5 KB · Katsottu: 260
Onnea! Selvääkin selvempi plussa!

Kiitos :Heartred
Jännä miten tuo hcg voi noin yhtäkkiä nousta. Esikoisen kanssa kyllä oli sama juttu. Melkein negaa ja yhtäkkiä vahva plussa. Eilen kuitenkin oli vielä niin haalea, että ei saanut kuvaan kunnolla :smiley-ashamed004 fiilis kuitenkin oli tärpistä vahva, vaikka yritti pitää pään kylmänä.
 
Takaisin
Top