Sinne sivustolle pitää vissiin kirjautua ensin käyttäjäksi ennenku voi ladata kuvia. Mutta voidaanhan me kuvia analysoida ja tsempata täällä forumissakin, nou hätä! :)
Äippä, en nää sun testissä nyt oikeen mitään. Mutta jos ei kovin runsaasti vuotoa tuu nii hyvinkin voi olla kiinnittymisvuotoa. Mulla tuli ekassa raskaudessa just dpo 11-12 sellasta ruskeaa tuhrua et älä vielä heitä toivoa hukkaan! :)
Kattipakanan testissä nään taas selkeän viivan! toivottavasti vielä vahvistuu! :)
Ei siinä mitään näykkään ei oo muuta kun vaaleenpunasta vähän tullu. Lämmöt on vielä vähä yli 37. Ikinä ei oo kiinnittymisvuotoo raskauksissa tullut, niin ei oikeen tietoo.
Mulla siis tuli sitä tokassa raskaudessa, laitoin väärin tonne. Ei siis tullu ollenkaan ekassa niin en mäkään osannu sitä odottaa. Mut toivotaan parasta!
Äippä2015:llä on aika varhaiset dpo:t vielä ettei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Mun tuttu sai plussan vasta ku menkat oli yli 2 viikkoo myöhässä (sitä ennen varmaan 20 negaa) ja toinen oli jo viidennellä kuulla raskaana ennenku tajus että raskaana on (menkat tuli ihan normaalisti).
On tämä vaan niin hauska projekti tämä pikku kakkosen teko. Meillä ensimmäinen lapsi tuli ihan suunnittelematta (paras ylläri ikinä) niin nyt otan kyllä ihan kaiken irti tästä kuumeilusta kun voi olla hyvinkin ensimmäinen ja viimeinen kerta. Laitan vielä yhden kuvan tuumailtavaksi. Tänään otettu mutta eri testi ja eri herkkyys. Tais olla 25 jos oikeen muistan. Olen näkevinäni ohuen viivaan/varjon tai jotain.. Kertokaahan mitä teidän silmät näkee! :)
Testi on rfsu:n herkkä testi. Paketissa mainostettiin että voi tehdä jopa 4pv ennen kuukautisten alkua...
Mulla pitäisi maanantaina alkaa, joten olisi näkynyt, jos jotain olisi.
Taitaa olla parempi että pidän nyt taukoa greippimehuista ja vitamiineista, päivien laskemisista ja tikutteluista.
Olin jo kuvitellut itselleni selviä oireitakin.... :D
Annmaria, pöh nega mut voihan tuo vielä muuttua.. Itsekin viime kierrossa ostin ton testin ja tykkäsin kun ei tullu ylimääräsiä viivoja.. Taijan tässäkin kierrossa hakea pari tommosta
Täällä kp 15/29 ja vasemmalta puoleen mahaa vihloo sen mukaan et ovis taitaa olla nyt. Viikonlopun aikana tuli heiluteltua peittoja et saa nähä tärppääkö tässä kierrossa. :)
Plussatuulia kaikille muillekkin!
Äsken huvikseen mittasin lämmöt kun aamulla unohtu niin 37,5 näytti ei varmaan voi päätellä tosta lämmöstä mitään ku nyt otettu mut en mä kyllä ymmärrä ku maha aivan turvonnu ja vihloo koko ajan..eikö kuitenki oviksen aikaan lämmöt oo matalalla ja sit ku on ohi niin nousee?
Minäkin aamulämmöistä (36.95), aattelin et josko ovis ois jo ohi.. Taitaa vaan flunssaa pukata. Ovistikut näyttää meinaan tältä. Sanoisin et plussa jo. Tässä huomaa testien eroja, ylin uusi raskauskeijun, keskimmäinen vanha raskauskeijun ja alin kiinatesti :D
Nyt mulla lämmöt näytti 36,5 et ei luultavasti vielä oo sit ovis ollu..eilen kyllä oli ihan sellaset tuntemukset. Yleensä mulla nousee oviksen jälkeen heti 37 lämmöt mut jospa ne nousis vähän viiveellä sit
Mannikka jep nuo raskauskeijun uusimmat oli aivan susia ja siksi luultavasti meni meidänkin viimekierto vituralleen kun en saanut plussaa...
Sanoisin, että tuo ei ehkä ihan omaan silmään ole vielä plussa koska ei ole samanvahvuiset viivat, mutta lähellä ollaan ellei se ole mennyt jo? :) Sama se jos on talletellut molemminpuolin :P