Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näihin viivoihin vois olla ihan hyvä lopettaa tämä testaaminen, ei tästä enää voi oikein tummemmiksi viivat muuttua.:) En osaa vieläkään oikein uskoa tätä todeksi.
Mut onhan toi mahtavaa kun kastaa tikun ja ensimmäisenä tummuu jo testiviiva, ennen kuin sitä kontrolliviivaa on ehtinyt tulla ees esiin. Kun yleensä kun negoja testannut, niin sieltä tulee se kontrolliviiva, jonka jälkeen alkaa tihrustaa jos sieltä joku haamu ees tulis.:D

Mul tulee eka kontrolliviiva ja sit vast testiviiva. Aattelin kyl tehä viel ens viikol uusiks.

Kyllä minäkin testailen varhaisultraan asti. Viime kierrossa kävi niin, että viiva vahvistui testiviivaa vahvemmaksi ja olin varma, että kaikki hyvin. Sitten kolmen päivän työmatkan jälkeen minulle tuli outo olo, että kaikki ei ole hyvin, testasin ja viiva oli juuri erottuva. Tästä muutaman päivän jälkeen alkoivat kuukautiset...

Mä oon testannut nyt ihan vain huvin vuoksi, kun on jäänyt testejä pyörimään.:) vielä olis yks, mutta en tiiä, en varmaan enää tee.

Jaffa, sama homma, ei malttas oottaa liikkeitä ja mahan kasvua. Voi kun kaikki menis vaan nyt hyvin.

täällä kans eilen illalla testattiin huvin vuoksi, vahva viiva tuli<3 perjantaina alkuraskauden uä, sitä jännätään nyt....
sitte kai se täytyy oottaa liikkeitä jamahan kasvua..
meillois dopleri, vaan annettiin lainaan se tutuille, eikä vielä haluis pyytää takas... jospa sitte muutamien viiklojen päästä, kun sillä jotain vois löytyäkin...

Mäki sain komeet viivat viime viikolla ku tuli tunne et pakko tsekata ku oireet väheni, kyllä niillä viivoilla mielenrauhan sai ja ny taas ku jotain oiretta pukkaa niin on turvallisempi olo..:)
Ja vielä kans yks testi löytyy kaapista jos tulee tarve pissiä tikkuun ku mielikuvitus alkaa laukata..:rolleyes:

Joo ehkä mäkin jätän tuon yhden tikun pahan päivän varalle jos alkaa mielikuvitus laukata.:) mut oliko se niin, että jossain vaiheessa raskautta testit ei enää näytä positiivista tai ainakin haalistuu?

toupie, mäki oon kuullu et jossain vaihees alkais viivat hiipua mut muuta tietoa ei sit ookkaa.. Ehkä se eka neuvola/ultra on se raja ettei sit enää tarviis testailla..:joyful:

Ai haalistuu :o varmaan pitää testata viel enne ekaa neuvolaa pari kertaa

Rv 7 voi olla jo niin paljon hormoonia että testi ei enää pysty sitä lukemaan vaan menee tukkoon.

Mä en varmaan ilman digiä luottais omiin viivoihini.... ei edelleenkään oo ihan "leffamatskua" :D perjantaina testaan viel toisen digin jotta näkyis viikot 2-3 ja sit annan olla ja yritän päästä luottavaiseen zen-tilaan :p

Mäki hommaan kyl digin. Paljo selkeempi ku lukee ei raskaana tai raskaana eikä tartte tihrustaa viivoja

Moi! Minäkin liityn tänne mukaan :) Oon jo vähän aikaa seuraillut teidän juttuja, mutta en oo vielä osannut tulla peremmälle. Plussa tehtiin 25.6., oireet alko jo neljä päivää aiemmin. Mulla on taustalla tosi kurja epäonnistunut keskeytetty keskenmeno tableteilla ja myöhemmin kaavinta viime joulupäivänä. Yritystä ja haaveita ollut jo yli vuoden. Viel en meinaa uskoa tätä todeksi! :) Nyt 5+4 menossa, oireet on iskeny tosi lujaa ja nautin niiden olemassaolosta! Tuleeko meille oikeasti vauva? [emoji173] mitä tyypeille kuuluu?

Quenamama, onnea plussasta!:)
Pahoittelut ikävästä kokemuksesta.:/ Toivottavasti tällä kertaa asiat menee hyvin.

Mulla taitaa olla nyt viikot 5+3, vaikee on tosiaan uskoa tätä vieläkään todeksi. Tänään taas vähän tahtonut ällöttää. En pystynyt esim makaroonilaatikkoa syömään, jotenkin jauheliha ällöttää.:depressed:

Quenamama harmi että olet joutunut vaikeeman kautta kokeen keskenmenon. Itellä meni huhtikuussa kesken rv9. Nyt vaan odottaa että päästään viikoissa ton yli. Nyt 6+0. Nyt kyllä ihan erilainen olo. Mahakin alkanu kasvaan ihan eritavalla.

Hei vaan kaikille! Olen jonkun aikaa tätä ryhmää seuraillut ja nyt rohkaistuin tulemaan itsekin kirjoittelemaan. Meillä on takana lapsettomuushoidot ja yksi keskenmeno. Sen vuoksi en osaa oikein ottaa iloa irti tästä, pitää ainakin sinne ar-ultraan päästä ja sitten on jo ehkä vähän luottavaisempi olo. Jos tämäkin nyt päätyisi keskenmenoon, niin ehkä tältä palstalta saisi siihenkin ymmärrystä.

Esikoisenkin raskausaika meni vähän niin ja näin ja hän syntyi lopulta pikkukeskosena. Nyt olisi suuri toive, että tämä raskaus olisi iloista ja onnellista aikaa ja päättyisi lopulta täysiaikaisen lapsen syntymään. :) varovaisin mielin liikenteessä..

Kiitos toupie! Heh, voin vaan kuvitella. Mä oon tavallisissa olosuhteissa melko vegaani, niin mulla on tullut nyt raskauden myötä hirvee lihanhimo! :D Oon antanu periksi jo pari kertaa, yritän aatella että himot tulee syystä. Toinen mikä mua himottaa on smoothiet, vetelen niitä useampia päivässä!

Minni2016, tosi kurja kuulla, että sinullakin on taustalla keskenmeno <3 Mun vauvan kehitys oli lakannut jo 6+3, joten toivon pääseväni sen ohi. Keskeytys tehtiin kyllä vasta kuukausi myöhemmin, kaavinta oli lähemmäs 1,5kk sen jälkeen. Pelkäsin edellisessä raskaudessa aina vessaan mennessä että olisin alkanu vuotaa verta, vaan olisinpa tiennyt ettei sekään tarkoita välttämättä mitään. Luin kuitenkin juuri että vaan 1% raskauksista päätyy siihen, että kehitys lakkaa, mutta raskausmateriaali ei tule ulos luonnollisesti. Ehkä tällä kertaa on paremmat todennäköisyydet? :) Ja jos yksi neljästä raskaudesta päätyy keskenmenoon, ehkä meidän seuraavat kolme päätyy syliin saakka?

Munkin oireet on hurjasti vahvempina nyt. Ja oon rauhallisempikin, vaikka luulisin etten olisi. Millainen fiilis sulla on tästä raskaudesta?

Tervetuloa joukon jatkeeksi Sala <3 Tosi kurja kuulla menneistä kamppailuistasi. Ihana kuitenkin kuulla, että olet niin toiveikkaana :) Toivotaan kovasti, että tästä tulee sinun onnellinen raskautesi!

Mua vähän jännitti, että täällä palstalla olisi vain helposti raskaaksi tulleita tai sellaisia, jotka eivät ole kokeneet lapsen menetystä. Vaikka en tietenkään toivo kenellekään sellaista kohtaloa, tuntuu silti hyvältä, että täällä on sellaisiakin naisia jotka ovat kokeneet samankaltaisia asioita kuin minä.

Toivon hirmuisesti onnea kaikkien raskauksiin ja toivotaan, että jokainen pysyisi kyydissä! <3

Kesken menneessä rakaudessa koko ajan oli tunne että tää ei pääty hyvin. Ja puhuinkin koko ajan että jos tää päättyy hyvin. Nyt kun raskauduin niin ollu koko ajan semmonen fiilis että tää tulee kyllä syliin asti. No aika sen varmistaa mutta olo on ihan eri. Enemmän vaikuttaa samalle kun ekassa raskaudessa mistä pikku tyttö.

Tervetuloa Quenamama ja sala. :) Toivottavasti molemmat saatte tulevat nyytit syliin saakka ensivuonna. :Heartred

Takaisin