Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli pakko tehä vielä testi että oliko vahvistunu edellisiin haamuihin ja digiin verrattuna. Ja tunnin parin pidätyksellä tulikin vahvat viivat :p kai se on jo uskottava että raskaana ollaan :D eka neuvolakin varattu 31.7. Rv 8+0 :)

Mä en vielä usko et oisin raskaana. Tänään holahti oikein kunnolla verta. Ja sit sen jälkee kyl ei oo tullu ees paperii. Jos huomen ei enää vuoda niin testaan ti iltan tai ke aamun vielä uuestaan.

Täällä tehty haalea plussatesti eilen eikä kuukautisia näy niin kaipa raskaana ollaan :D Jotenkin niin epäuskoinen olo kun koko aika pelkää kuitenkin että jos meneekin kesken.. esikoinen täytti juuri 11kk ja oli erittäin kauan odotettu lapsi niin jotenkin tuntuu ihmeelliseltä että olisikin jo näin "nopeasti" uudelleen raskaana.. Kova on toivo :P

Jaffa93 kiva että siellä viivat vahvistuu :) niin kuin täälläkin :D

Ehkä mä kuitenkin kans soitan neuvolaan täs piakkoin, vaikka olis mitkä loma-ajat ;)
Terkkarin sivuilla luki että pitäis soittaa heti pian kun on plussannut :) ainut vaikeus et soittoaika 12-13 ja töissä oon silloin. Eli jollen halua paljastaa kaikille tätä, täytyy soittaa vasta ens maanantaina kun alkaa loma :grin

Meillä on samaan aikaan soittoaika ja itse lähdin autolle parkkihalliin soittamaan :D varmaan ohikulkevat ihmiset ihmetteli mitä yksi istuu yksinään pimeässä parkkihallissa. Nyt seuraava mietinnänaihe onkin sitten se, että miten olla paljastamatta neuvola-aikoja. Ajattelin yrittää pitää salassa rakenneultraan saakka, saa nähdä onnistuuko..

Onnea kaikille plussan saaneille! Meillä ohje on ottaa yhteyttä neuvolaan 14 päivää kuukautisten odotetun alkamispäivän jälkeen.

Vielä jotain kulkee täälläkin mukana, kun kuukautiset reilun viikon myöhässä. Edellisellä kierrolla tein negatiivisen testin päivänä 5+1 ja kuukautiset alkoivat tuosta muutama päivä. Eli ainakin mennään pidemmälle kuin viimeksi. No ensi viikon perjantaina selviää :)

Rakenneultra oli minulla viimeksi viikolla 21 ja risat. Tuohon mennessä vatsa oli jo aikamoinen, eli käytännössä kaikki tiesivät. Siinä ahdistus olikin kova, kun rakenneultrassa paha sydänvika huomattiin ja keskeytykseen päädyttiin viikolla 22. Rankkaa oli. Nyt ilmeisesti, jos kaikki jatkuu hyvin, pääsen tehostetuun seulaan ja ensimmäinen rakenneultra kolmesta on viikolla 16.

Tämä kurja kokemus oli huhtikuussa, eli ihan vasta sekin...

Myy33 toivottavasti matkustaja on tarranut kyytiin ja saat hyviä uutisia perjantaihin mennessä..:Heartred

Myy33 rankka kokemus sulla takana <3

Toivotaan, että pieni on tarttunut nyt tiukasti kiinni

Tänään aamulla tein testin uudestaan ja vähän vahvistunut viiva tuli. Soitin sitten neuvola aikaa ja eka neuvola 31.7.

Tänään neuvolan laskurin mukaan 5+4. Tosin ollu nii epäsäännöliset menkat et saattaa heittää. Viime synnytyksen jälkeen kerkes vaan kahet menkat olee ja niitten väli 42päivää.

ImageUploadedByVau Foorumi1499158871.070956.jpg
Mä nyt kysyn täältä.. oisko tässä alkavaa plussaa? :) tosi aikasessa vaiheessa tein kyllä testin ja pari pv vielä täytyy tonkin varmistamiseen odottaa mutta oon kärsimätön :-D

Henz mulla kans tänään 5+4:) eikö ton toisen viivan kuuluis olla kontrolliviivan vieressä? Jos en ihan väärässä oo

Onnea kaikille plussista!:)
Mulla pitäis vielä kuluttaa nuo pari testiä kaapista pyörimästä ja testata jos sais kunnon leffaviivat. Vaan ei ikinä aamuisin muista, vaikka voishan sitä päivälläkin testata.:)

Vivvi, päättelin itseasias sun viikoist millo mul on la ku en jaksanu laskee :)

Tätä nyt seuraillaan loppuviikko. Vau laskurin mukaan olisi 3+2 ja oireita löytyy (Malttamaton testaaja köh)

Täällä yli 2v jo valmiina menossa mukana.

Edit. Tämä viiva siis vahvistunut aikasemmasta testistä :)

Liitteet

• IMG_4727.JPG
    IMG_4727.JPG
    191.7 KB · Katsottu: 74
Näihin viivoihin vois olla ihan hyvä lopettaa tämä testaaminen, ei tästä enää voi oikein tummemmiksi viivat muuttua.:) En osaa vieläkään oikein uskoa tätä todeksi.
Mut onhan toi mahtavaa kun kastaa tikun ja ensimmäisenä tummuu jo testiviiva, ennen kuin sitä kontrolliviivaa on ehtinyt tulla ees esiin. Kun yleensä kun negoja testannut, niin sieltä tulee se kontrolliviiva, jonka jälkeen alkaa tihrustaa jos sieltä joku haamu ees tulis.:D

Liitteet

• 20170705_080210-02.jpeg
    20170705_080210-02.jpeg
    850.3 KB · Katsottu: 47
Ihanat viivat Toupie <3 kaikki pitää mua ihan tyhmänä kun tein alkuviikosta vielä sen testin että näin onko viivat vahvistunut :D mut olihan se pakko saada tummat viivat että voi uskoo että on raskaana, edellisellä viikolla kun tuli vaan haamuja ja se digi mutta eihän siitä nähnyt kunnon punasia viivoja :D

Millonkohan sitä oikeesti uskoo että on raskaana. Samalla en kumminkaa jaksa oottaa että maha kasvaa ja liikkeet tuntuu :D ja oispa jo enemmän viikkoja että vois kertoa kaikille!! Ja pääsis neuvolaan!

Jaffa rv4+2

Takaisin