Plussa <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
en itekkään uskalla vielä innostua hirveesti koska niin monta keskenmenoo takana:/ omalla historialöa huokaisen eniten sitten np ultran jälkeen.. kyllä menee hitaasti nää viikot..

Onnea BrendaLee! (:

Mulla on välillä täys tohina päällä tän raskauden suhteen ja välillä iskee lamaannus että mitä jos meneekin kesken vaikka tosiaan ei ole aiempaa kokemusta kummastakaan tilanteesta o_O hurja millasta vuoristorataa tunteet ja ajatukset menee....

Kiitos samoin Niittipyssy :joyful: Mulla on ihan sama juttu, ei kokemusta kummastakaan aiemmin! Ja ajattelen noin viiden minuutin välein "pysyt sitten sielä tallessa koko matkan!" :chicken:

Eli meillä tää on siis toinen ja mietinkin että koska soittaa neuvolaan? Esikoisesta soitin vissiin melkeinpä heti :D

Eli meillä tää on siis toinen ja mietinkin että koska soittaa neuvolaan? Esikoisesta soitin vissiin melkeinpä heti :D

Joissain ohjeissa taitaa lukea, että neuvolaan yhteys heti plussaamisen jälkeen - itsellä varasin ajan neuvolaan pari päivää testin tekemisen jälkeen :)

Nää ekat 8 viikkoa on kyllä ehdottomasti hitaimmat! Ja ehkä ekat kolme vielä ennen varhaisultraa. En ikinä pystyisi odottamaan 12 viikoille saakka. [emoji85]
Jotenkin tosi epävarma olo, luulenpa että LA muuttuu vielä myöhemmäksi (neuvolan mukaan 27.2.).

Nää ekat 8 viikkoa on kyllä ehdottomasti hitaimmat! Ja ehkä ekat kolme vielä ennen varhaisultraa. En ikinä pystyisi odottamaan 12 viikoille saakka. [emoji85]
Jotenkin tosi epävarma olo, luulenpa että LA muuttuu vielä myöhemmäksi (neuvolan mukaan 27.2.).

Meillä näyttäisi olevan ainakin tähän asti sama laskettuaika:) meillä vr ultra varattu 13. päivä ja neuvola siitä vajaan parin viikon päähän :) hitaasti kuluu viikot :D

Heh, Jaffa, mulla sama homma!:D
Ekasta soitin varmaan heti, tästä tokasta en ole soittanut vieläkään, ja 1,5 viikkoa ekasta plussatestistä alkaa olla.:D ehkä mä tässä ensi viikolla. Ehkä tällä kertaa tuntuu että ei ole mikään kiire, kun eka neuvola täällä kuitenkin vasta 8-10 viikolla muistaakseni.:)

Mun teki mieli soittaa neuvolaan heti mutta koska tein herkän testin pari päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa niin päätin odottaa viikonlopun yli. Plussasin siis tiistaina ja keskiviikkona laitoin jo maanantaille hälytyksen "Soita neuvolaan" :D

Niin ja onnittelut ja tervetulotoivotukset uusille! :happy:

Mialiina85 , meillä LA:t ihan vierekkäin :)

Saa nähä heittääkö ultrassa sitten joskus kuinka toi päivä. Vaikka meillä siis vaan yks ainut talletuskerta oviksen aikaan :D

Aattelin ensin että odotan vielä ensviikon ja sitten soitan, mut hirvee hinku ois jo huomenna soittaa :p tuntuu ihan ku ois ekaa kertaa asialla :D :D

Jaffa93 niin onkin lähekkäin meidän ajat :)

Mä ajattelin soittaa neuvolaan vasta sit kun oon käynyt ultrassa :) asun tosi pienellä paikkakunnalla ja kesälomat pyörii niin haluan päästä vakituiselle terkkarille :)
Mut on tää jännää!
Testaillakin vielä meinaan, digi odottaa ens viikkoa, haluun nähdä että tulos vahvistuu ja viikot lisääntyy. Toivottavasti :)

Tääl tuli tänään haalee plussa, mutta plussa kuitenkin! Tosin mul on niukat menkat nyt menossa, että ei tiedä vielä miten käy..

Tai siis entiiä mitä tää vuoto oikee on.

Hihi onnea Henz ja Ihana! <3 Toivottavasti Henz sulla ois toi vuoto vaan muuten vaan ja pikkunen ois kyydissä :) eiks monella tuu alussa pientä vuotoa?

Mulla on tullu vuotoo jo pari viikkoo ja nyt rv 5+3.. odotan että pääsen varhaisultraan niin sit tietää enemmän:) mutta siis ruskee niukka vuoto on tosi yleistä alkuraskaudessa.

Takaisin