PK-seutulaisia?

Mä tein näistä nyt tällaisen koosteen, jossa on monta eri päivämäärä ehdotusta. Copy&pastella kukin voi napata listan uuteen viestiin ja lisätä itsensä :) Suluissa siis ne, keille käy!

MA 7.9. (Rita, SannaKoo)
MA 14.9. (Rita)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma)
TO 17.9. (Rita)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma)

Ja tammimammalle onnea prinsessauutisista! Ihanaa, että teillekin tuli varmistus kaiken olevan kunnossa :)

Tervehdys!

Minullekin käy hyvin tuo paikan vaihtaminen... [:)]
Ja taitaa sopia kaikki ehdotetut päivät...pystyn töitä aika hyvin järjestämään niin että pääsen.
Tuo TI 22.9 on kyllä minun suosikkini noista vaihtoehdoista...mutta katsellaan mihin päivän lopulta päädytään...

MA 7.9. (Rita, SannaKoo, Pulu77)
MA 14.9. (Rita, Pulu77)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77)
TO 17.9. (Rita, Pulu77)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77)

Mulle käy siis kaikki! keskiviikkoisin oon siellä joogassa, mut toki voin tulla sieltä suoraan treffeille!

MA 7.9. (Rita, SannaKoo, Pulu77)
MA 14.9. (Rita, Pulu77, terhituuli)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77)
TO 17.9. (Rita, Pulu77)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77)

Lisäsin itseni vielä tohon MA 14.9 sillä sekin mainiosti kävisi...

Hei kai muuten huomenna on vielä seuraa tulossa sinne Kruunukirppu-reissulle?
Mä odottelen klo 13.35 (jos reittioppaaseen on luottaminen!) siellä Unioninkadun ja Liisankadun kulmassa :)

Juu tulossa ollaan huomenna!!! Mä oon siinä samoihin aikoihin..jos tosiaan on reittioppaaseen luottaminen..Huomenna siis nähdään!!!!

Jep, kirppis joo! Meen aamulla sinne sokerirasitustestiin. Mut soitan vaik sulle Terhituuli, että tulenko vai jäänkö kotiin lepäämään. Mut yritän kyllä tulla [:)]!

tulossa ollaan! se on kyl tosi pieni mesta, mut eiköhän me mahduta. :) muistakaa ottaa käteistä mukaan tai perus pankkikortti, electronit tai luottokortit ei käy.

MA 7.9. (Rita, SannaKoo, Pulu77, Helca)
MA 14.9. (Rita, Pulu77, terhituuli, Mere. Helca)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77, Mere, Helca)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca)
TO 17.9. (Rita, Pulu77, Mere, Helca)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere, Helca)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca)

Moro, mulle käy kaikki! Ehdotetut ajat ok, syömään meno käy ja ehdotetut ruokapaikat passaavat myös :)

MA 7.9. (Rita, SannaKoo, Pulu77, Helca)
MA 14.9. (Rita, Pulu77, terhituuli, Mere. Helca)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77, Mere, Helca, Emily)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily)
TO 17.9. (Rita, Pulu77, Mere, Helca, Emily)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere, Helca, Emily)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily)

Heip! Kiva nähdä pian uudestaan! Ti, ke ja to on mulle parhaita päiviä, mutta pääasia että treffataan aikaisintaan viideltä. Cu!

MA 7.9. (Rita, SannaKoo, Pulu77, Helca,Ninoska)
MA 14.9. (Rita, Pulu77, terhituuli, Mere. Helca, Ninoska)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily, Ninoska)
TO 17.9. (Rita, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily, Ninoska)

Moikka!

Ja tässä mulle sopivat ajat! Toivottavasti pääsen tällä kertaa tapaamiseen! :-)

MA 14.9. (Rita, Pulu77, terhituuli, Mere. Helca, Ninoska, Iona)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska, Iona)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily, Ninoska, Iona)
TO 17.9. (Rita, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska, Iona)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska, Iona)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily, Ninoska)

Mäkin voisin vihdoin ja viimein liittyä myös tänne PK-seutulaisten joukkoon. Ja jos mukaan mahtuun,niin voisin kanssa lähteä syömään.

MA 14.9. (Rita, Pulu77, terhituuli, Mere. Helca, Ninoska, Iona)
TI 15.9. (terhituuli, SannaKoo, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska, Iona,Jei)
KE 16.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily, Ninoska, Iona,Jei)
TO 17.9. (Rita, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska, Iona,Jei)
TI 22.9. (terhituuli, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere, Helca, Emily, Ninoska, Iona,Jei)
KE 23.9. (Rita, SannaKoo, tammimamma, Pulu77, Mere?, Helca, Emily, Ninoska,Jei)

Kävin tutustumassa sinne Kruunukirppuun kerran nopeasti ruokatunnilla. Voi että, kun oli kaikkea kivaa, mitä teki mieli ostaa. Mutta tosiaan en tajunnut varata käteistä mukaan, joten jäi ostokset ostamatta mutta ensi kerralla varmaan tarttuu jotain mukaan  
Äitiyspakkaus saatiin eilen käsiimme, oli kuin jouluna. Ajattelin, että vauvajuttujen ostovimma hieman laantuisi mutta nyt tekisi vielä entistä enemmän ostella kaikenlaista söpöä pikkuiselle tulokkaalle.

Niin ja mulle käy hyvin ruokapaikaksi ehdotettu Amarillo.

Moi,

listaa nyt tuijotelleena tässä olisi villi ehdotus:

voisi sopia jo 2 seuraavaa tapaamista näiden päivien ympäriltä! Toisena vois käydä siellä Waynessa kahvilla ja toisella syömässä sitten.

Jompikumpi noista maanantaista (7.9. tai 14.9.) voisi olla toinen, ja toinen päivä tuo 22.9. Ainakin nopeasti katottuna tällöin kaikki sopivista päivistä ilmoittaneet pääsisivät ainakin kerran mukaan :) Itsekkäästi palkkapäiväpohjaisista syistä ehdottaisin, et eka tapaaminen ois kahvitus ja toka syöminen :)

Moikka kaikille!

Oli kiva tavata viimeksi[:)]! Ja tuo ruokailuehdotus on hyvä ja mulle sopii se 22.9. ja sitten kahvitteluihin sopii se 7.9 tai 14.9.

Se Kruunukirppu kuulostaa kyllä ihanalta, pitää piipahtaa joku päivä siellä. Monesti oon siinä lähettyvillä ollut, viimeksi viime sunnuntaina, kun siinä lähellä asuu yksi hyvä kaverini, jolla on 5 viikon ikäinen komia poikavauva!

Heips!

Olisi kyllä ollut tosi kiva tulla kanssanne syömään, mutta mahdotontahan se on tietysti löytää sellaista päivää, joka sopisi kaikille [:(]
Tiistait kävisi mulle muuten hyvin, mutta mulla on silloin mammajooga, ja kun kurssi on muutenkin niin lyhyt, en haluaisi jättää välistä.

Hei te, jotka kävitte siellä Kruunukirpussa - teittekö hyviä löytöjä?

Entä kuinka moni on jo ostanut vaunut? Minä pähkäilen Brion ja Emmaljungan välillä, enkä osaa millään päättää...

moikka!!!

Ehdotetut kahvittelu sekä tuo ravintolapvä sopii ainakin minulle.....

Rita..käytiin tosiaan tiistaina siellä kruunukirpussa ja kyllähän siellä kaikilla jotain ihanaa mukaan lähti. Siellä henkilökunta juuri tekikin kesävaatteiden vaihtoa talvivaatteisiin, joten pian täytyy mennä uudestaan penkomaan talvivaatteita. Ja noista vaunuista kyselit...mä myös kauan niiden parissa pähkäilin ja päädyin Brion Happy vaunuihin..tulivat viime viikolla ja täytyy sanoa, että kyllä ihan oikeisiin vaunuihin päädyin..ihanat, mukavat ja kevyet työntää...ja mun mielestä tuo tavaratila oli sopivan kokoinen..monissa vaunuissa se oli surkean pieni...Mutta noista merkeistä valitset sitten kummat tahansa, niin tuskin tulet huonoja vaunuja saamaan.

Oisko se kahvittelu sitten 14.9. maanantaina, kun 7.9. on jo ens maanantai (hurjaa, miten aika lentää!)?

Mitäs mitäs!!??

Oisko se kahvittelu ens maanantaina (14.9) waynes coffeessa klo 17 ja sitten se syömään meno tiistaina 22.9? Miltäs kuullostais se Amarillo? Mä ainakin tykkään...varmaan näin isolle seurueelle kannattais jo kohtapuolin alkaa pöytää varailemaan. No tytsyt, lyödäänkö päivät lukkoon??

Mulle ainakin passaa näin! Ja Amarillokin passaa passelisti. Tosin mä jouduin ton ens maanantain vaihtaa aamuvuoron iltaan, eli en kahville pääsekään, mutta syömään tuun sit seuraavalla viikolla!

Mä voin soittaa pöytävarauksen Mikonkadun Amarilloon 22.9. klo 17, vaikka Joulukuun odottajat nimellä, josko se sillä paikalle sit löytyis. Pöytiinohjaushan siellä on aina :) Ilmoitan, et meitä tulee 9-12, niin osaavat varailla ison pöydän! Ok? Onhan kellonaika sopiva, vai hinataanko vielä myöhemmäksi (17.30/18?), syömään mennessä on kivempi, jos kaikki ehtii samaan aikaan :) Eikä aukioloaikakaan tuu vastaan :)

Vaihdoin myös ton aihekentän, niin ei tarvii aina selata kaikkia viestejä ylös :)

Takaisin