PK-seutulaisia?

Moikkista naiset!

Mullekin sopii se Amarillo ti 22.9 ja luultavasti myös se kahvittelu silloin ma 14.9.
Hyviä vointeja kaikille ja näkemisiin[:)]!

Moi!

Mä varasin kalenteriin ajat molemmille tapaamisille, eli mäkin oon tulossa [:D]!

Moi!

Pääsen syöminkeihin ainakin ja voipi olla että myös kaffelle teidän kanssa, kivaaaa!!

Plääh, en pääsekään tän päivän kahvitteluun. Hyvä ystäväni lähtee perjantaina yli vuodeksi ulkomaille työkomennukselle. Meidän piti tavata keskiviikkona, mutta nyt hänelle tuli este, ja ainoa mahdollinen tapaamisaika on tänään. Joudun siis tällä kertaa laittamaan vanhan ystäväni teidän uusien edelle. [:(]
Mutta oikein kivaa kahvitteluhetkeä teille! Ja tietysti hyviä vointeja jokaiselle!

Oletteko muuten miettineet sikainfluenssaa tai lähinnä sitä rokotusta? Itseäni kyllä vähän arveluttaa se, ettei rokotetta tai sen vaikutuksia sikiöön ole juurikaan testattu...

Moi!!!

Mä en myöskään tule tän päivän kahvitteluun, mutta ens viikon syöminkeihin kyllä saavun paikalle! Juokaahan tänään smoothie munkin puolesta [:)]

Harmi Rita ja terhituuli, kun ette pääse mukaan. Mutta ensi kerralla toivottavasti!

Itse olen miettinyt myös pääni puhki tuota sikainfluenssa-asiaa. Tauti pelottaa, mutta toisaalta myös rokote, jota ei olla kovasti ehditty testailla.. Itse olen kallistumassa kuitenkin siihen, että rokotteen aion ottaa heti, kun siihen mahdollisuus. Kummassakin on tietysti riskinsä, mutta jotenkin sitä yrittää turvautua siihen, että sikiön kehitys on kuitenkin tässä vaiheessa jo niin pitkällä ettei mitään dramaattista voisi tapahtua. Mutta eihän näistä tietysti tiedä.. Vaikea päätös!

Moi kaikille[:)]!

Nyt on niin, etten millään ehdi tämänpäiväiseen tapaamiseen..harmi. Ja sorry tulee aika myöhään tää peruminen..

Mutta ensi viikon dinnerille olen kyllä tulossa!

No mäkään mihinkään täältä konttorilta päässyt! [:@] Nyt olisin vapaa lähtemään mutta ei taida enää keretä. Harmitus! Ja ensi tiistaillekin mahdollisesti pukkaa palaveria mutta yritän silti päästä mukaan, ainakin jälkkärille jos ei aiemmin pääse!

Aurinkoista viikkoa kaikille ja toivottavasti nähdään 22.9!

Välikommenttina, että nyt lukee huomisen to do-listillä pöytävarauksen tekeminen! Eli soitan huomenna meille ens vkolle pöydän! Jos jostain syystä ei Amarilloon pääsiskään näin isolla väellä, niin olihan Chicos ookoo myös?

Ai niin, sano sinne, että laittaa alkoholitonta olutta kylmään [;)]! Mä ainakin meinaan ottaa kaljan!

Laitoin just äsken pöytävarauksen nettipalvelussa menemään. Sieltä tulee vahvistus varmaan heti huomenna, ainaki näin yleensä ollut :)

Varaus tehty siis Mikonkadun Amarilloon 22.9. klo 17-20 nimellä Joulukuun odottajat. Lisätietoihin laitoin, että ollaan kaikki paksusti raskaana, ettei ihan kaposimpiin loossitiloihin meitä törkkäis, et mahoinemme mahdutaan! Mietin jopa, et pitäiskö laittaa, et lähelle vessaa, kun kumminkin siellä väki ravaa - en sit kuitenkaan kehdannut :D Varaukseen laitoin hlömääräksi 9-12, niin sillonhan kaikkien pitäis mahtua kätsysti! Eikä yleensä yhellä-kahella ekstrahenkilöllä oo niin väliks, niille usein saadaan istumatilat hyvin myös.

hyvä juttu..pitääkin jo käydä amarillon sivuilla vakoilemassa ruokalistaa...[:)] Hyvä ruoka-isompi maha....

Takaisin