PK-seutulaisia?

Moikka kaikille pitkästä aikaa[:)]!

Lomat loppuivat eli tänään eka työpäivä, jee. Lomien ja muiden kiireiden takia en oo näillä Vaun sivuilla vieraillut, mutta nyt olen takaisin! Ja tosi hienoa, että sovitte jo uuden tapaamisajan, minäkin pääsen mukaan[:D].
Toivottavasti ootte kaikki voineet hyvin! Mulla ollut aika kovia alapää/liitoskipuja + selkäkipuja, mutta kyllä tästä selvitään[:)]!
Hyviä vointeja kaikille ja mukava nähdä pian!!

Moikka kaikille,

mäkin olen siis tuolta marraskuisten puolelta, LA 27.11. niin hyvin voi olla, että joulukuussa täälläkin saadaan vasta käärö syliin.
Jos mukaan mahtuu, niin mielelläni itsekin tulisin teitä tapaamaan. Asustelen Espoossa, 24 v. esikoisen odottelija.
Yritin tuolta muutamaa sivua taaempaa katsella, että missä Waynesissa tapaaminen on, mutta en löytänyt varmaksi. Onko kyse siis Sanomatalosta?

Moi Emmi ja vauva!

Jep, se on se Sanomatalon Wayne's. Kiva että pääset mukaan, tervetuloa iloiseen[:)] joukkoomme!

Moro!

Sain tänään työvuorot ja ensi viikon ti 25.8. klo 17 mulla on vapaata, eli pääsen meetingiin!!! [:D] Eli siellä sit nähdään!!!

MOI!!!!

Huomenna ois meetingi klo 17 Sanomatalolla. Vieläkö porukkaa on tulossa?? Mä ainaski tuun!!! [:D]

Siis huomisiin!!

Moi,

nyt näyttää pahasti siltä, että työpäivä tulee pakosti huomenna venymään niin, että en ehdi tapaamiseen. Harmittaa ihan hirveästi! Mutta yritän puskea tänään hommia niin kovasti, että saisin osan huomisenkin töistä tehtyä jo tänään, silloin olis mahdollista, että pääsisin paikalle. Mutta laitan vielä huomenna vaikka viestiä tulemaan, että miltä tilanne näyttää.

Moikka!

Mä voisin kans tulla! En ole paljoa tälle palstalle kirjoitellut, mutta turistaan huomenna enemmän :)

Ok, eli minä, Terhituuli ja Helca ollaan ainaski tulossa!

Lisää tulijoita??? [:D]  Klo 17.00 huomenna!!!  Aaah, nyt maistuis se smootie, just nyt!

[:)]..Ja minä olen tulossa! Olenkin jo odottanut...tosin voi töistä suoraan hiki päässä lentäen olla hiukan väsy, mutta ei se menoa haittaa! Huomisiin siis....[:D]

Moi pitkästä aikaa! Kodin remontointi (onneksi nyt jo ohi!) ja uusi työ ovat vieneet hirveästi aikaa, joten en oo paljon ehtinyt täällä keskustella, mutta jospa äitiyslomalla sitten.. Ihanaa, kun sekin alkaa nyt jo olla lähitulevaisuutta:)

Mutta asiaan: Pääsen myös tulemaan huomiseen tapaamiseen, ellei koulupäivä nyt ihan täysin uuvuta. Nähdään siis suurella todennäköisyydellä huomenna!

Määkin tuun huomenna! Tosin saatan joutua olee jengipetturi, ja ehä ottaa sellasen kaakaon kasalla kermavaahtoa! Mulla on tavotteena saada kilot ees lähtöasetelmiin nyt ennenku 24. vko loppuu (eli reilu viikko aikaa ;))

Mie tuun myös [:)] Oi tuo SannaKoon kaakao kermavaahdolla kuulostaa kyllä ihanalle... [;)]

mä joudun valitettavasti sittenkin perumaan, tein vahingossa tuplabuukkauksen. ellen ehdi hoitaa toisia treffejä alta pois ennen viittä..

Emmi, me ollaan siellä varmaan klo 19 saakka, kunnes se menee kiinni. Eli voithan tulla vaikka vähän myöhässäkin! :)

Ääh, kyllä se nyt taitaa olla niin, että ilta kuluu rattoisasti töiden merkeissä [:@]

Mutta jos nyt ihme tapahtuu, ja pääsenkin livahtamaan täältä hyvissä ajoin, tulen paikalle. Pitäkää hauskaa ja nauttikaa smoothieista ja kermakaakaoista! Ja jos ehditte, voisittehan te jo miettiä seuraavan tapaamisen ajankohtaa.

HEIP!!!!!!!

Juuh..vihdoin kotona..Tulin vaan kiittämään kaikkia niin mukavasta tapaamisesta. On se vaan niin kiva tutustua uusin ihmisiin ja vielä mukavampi kun ollaan samassa elämäntilanteessa.

Kävin ostamassa kaupassa jätskiä, suklaakastiketta ja kermavaahtoa...NAM!!!!! Ja mä syytän sua Sannakoo tästä, kun puhuit siitä jäätelöannoksesta jonka olit nauttinut [:D][:D][:D] Eihän mun tee mieli, mutta kun vauva vaati [:)]

Odotan jo innolla seuraavaa tapaamista..niin ja jos joku haluaa seuraa sinne Kruunukirppuun, lähden mielelläni mukaan!

Hihih, mullaki oli jotenkin tosi iloinen ja onnellinen olo tapaamisen jälkeen!

Mä lähden mielelläni kruunukirppuun hyvässä seurassa - ja okei, lähtisin muutenkin :D

Passeleita päiviä olis: 1.9. n. klo 13.30 jälkeen, 8.9. n. klo 13.30 jälkeen tai 10.9. koska vaan ;)

Heips,

nyt harmittaa vielä enemmän, etten  päässyt eilen mukaan. Mut tonne Kruunukirppuun mullakin on ollut tarkoitus mennä.. Saisko SannaKoo liittyä seuraan vaikka 1.9.?

Takaisin