PK-seutulaisia?

Huomenta...Tämä itkee täällä kun ei illalla pääsekään tulemaan [:(]
Mutta seuraavalla kerralla sitten...
Nauttikaahan minunkin puolestani [:)]

moikkelis!!!

Mulle käy koska vaan kun ei tota kalenterin täytettä näytä enää olevan hirmusesti....[:)]

Höh. Mulle taas 42 vkolla käy vain maanantai ja tiistai... katsellaan... Mul on aika paljon töitä tulevilla viikoilla ja paljon iltavuoroja [>:]

[:)] Huomenia!

Minulle käy kaikki vaihtoehdot...työt on sitten tehty....

Tuo onkin hauska juttu tuo ikävä, kuten SannaKoo mainitsi...samoja fiiliksiä jo itselläni ollut täällä...eli mielessä olette olleet tiiviisti [:D] Mukava taas nähdä, kunhan löytyy päivä joka kävisi mahd.monelle....

Tää nyt tässä täräyttäis vaikka sellasen päivämäärän ku 13.10 tiistai...passaisko se mahdollisimman monelle? Ja oisko se välillä taas kahvi\kaakao\smoothie-linja? Vaikka kyllä me mun puolesta voidaan myös taas syömäänkin mennä..(oli nimittäin sen verran kivaa viime kerrallakin).

Toivottavasti nähdään pian!

Mulle kyllä periaatteessa käy tuo ti 13.10., jos vaan saan kaikki muut asiat sumplittua. Jos se siis passaa muillekin, niin sovitaan vaan miitti :)

Mulle ei tosiaan edelleenkään käy ne tiistait äitiysjoogan takia [:(]

Mut pitäkää te hauskaa [;)]

Moro! Mulle käy ens viikolla kaikki muut päivät paitsi perjantai. Otetaan vaan tosiaan joku sellainen päivä, että mahdollisimman moni pääsisi mukaan.

Kovin tuntuu todella olevan jo pitkä aika siitä, kun viimeksi treffattiin (vaikka eihän siitä ole "kuin" pari viikkoa). Täälläkin siis odotellaan jo innolla seuraavaa tapaamista! :)

^ Mitenkäs muuten, jos tuo tiistai on muille paras päivä, niin voitaisiinko mahdollisesti esim. aikaistaa meetingin alkua - ehtisikö Rita silloin mukaan edes osaksi aikaa?

Kiitos Helca, mutta ei se tapaamisen aikaistaminenkaan oikein mua auta. Oon vielä töissä, ja ens viikosta on tulossa niin kiireinen, etten oikein pääse lähtemään täältä ennen työpäivän päättymistä. Eli oisin joka tapauksessa keskustassa vasta siinä 17 aikoihin. Ens viikolla on tosiaan viimeinen joogakerta, eli jatkossa myös tiistait käyvät siis mullekin [:D]

moikka mammat!

Onkos kukaan tulossa huomiseen tapaamiseen? Mä meen vaiks yksin...alkaa sen verran tylsäks taas käymään tää kotona pyöriminen....[:@]

Toivottavasti joku pääsee [:D][:)]

[:)] Huomenna tulossa! Kiva päästä pois kotoa hetkeksi...täälläkin jo kaipailtu "ihmistenilmoja"...huomenna siis klo.17. [;)]

Nyyh, mä en taida päästä sittenkään tulemaan, näyttää tulevan sen verran kiirus päivä [:(] Mutta ens kerralla sitten! Toivottavasti tämä on pian [:)]

Takaisin