PK-seutulaisia?

Emmi, sopii vallan passelisti! Sovittaisko treffit vaikka Unioninkadun ja Liisankadun kulmaan klo 13.35 ens tiistaina? Mukaan saa toki tulla mun puolesta muitakin, jos jollekulle passaa :)
 
Ehhehe, olinpas fiksu ja filmaattinen esitellessäni eilen itseäni.. Barsa nimi oli varattu vau.fi sivustolla, josta syystä oon valinnutkin sitten vähän erilaisen :D Hyvä muisti ja silleen.. Minäkin kirmasin sitten tapaamisen jälkeen suoraan karkkikaupan kautta kotiin, ku rupes tekemään herkkuja mieli ihan älyttömästi..
 
Minäkin voisin tulla silloin tiistaina kruunukirppuun mukaan...eipä olis muuten onnistunu, mut yllättäen sainkin sille päivälle vaan 5tuntia töitä...nähdään siis silloin!!!!
 
 
Moi!

Mullakin ois tiistait vapaita ja ei oo muuta kuin heti aamusta se sokerirasitustesti, joten jos ei mitään muuta tulekaan niin minä liityn kirppis joukkoon [:D]

Ja kiitos tosiaan kaikille, kiva fiilis jäi taas!
 
Hahah, mahtaa ne siellä Kruunukirpussa ihmetellä, kun meitä neljä mahaa hyökkää täyttämään sen liikkeen - jos se siis oikeesti on niin pieni, kun minkä käsityksen sain!

Eli siellä nurkalla nähdään!
 
Heippa!

Olipa kiva kuulla, että teillä oli mukava tapaaminen. Minkäs kokoinen porukka tällä kertaa oli koossa?

Olis tosi kiva tulla teidän kanssa Kruunukirppuun, mutta toi aika on mulle kyllä tosi paha. Ehkäpä ensi kerralla sitten. Raportoikaahan sitten, millaisia löytöjä teitte.

Hei, koskas sovitaan seuraavaa tapaamista? Ehdotuksia?

Luin tuolta joulukuisten toisesta keskustelusta, että Terhituulille oli sanottu äippäpakkauksen jonotusajaksi 2 kk! Hirmuisen pitkä aika. Mullehan se tuli ihan parissa viikossa, joten jopa on jonoja ehtinyt kertyä lyhyessä ajassa.
 
Täällä ois kans yks pk-seudulla asuva. Mieluusti treffaisin teitä[:)], en päässyt tän viikon tapaamiseen töiden takia, mutta toivottavasti seuraavaan miittiin sitten. Ootteko milloin ajatellut kokoontua?
 
Kiitos myös mun puolesta kaikille kivasta tapaamisesta! Toivottavasti treffataan pian uudestaan [:)]

Tuohon Ritan kysymykseen, niin meitä taisi olla tiistain tapaamisessa kymmenen.

Mä voisin myös joku kerta tulla tuonne Kruunukirppuun mukaan löytöjä tekemään, mutta nyt syyskuun alkupuolella ei nuo päiväajat onnistu, kun töihinpaluu kiireineen edessä. Toinen kerta siis!
 
Moi!

Pitäiskö vaihtaa välillä paikkaa?!? Ja kuka haluu huutaa ensimmäisenä uuden meeting ajan? Mä en uskalla...[:)]
 
Moi,

mulle käy Sanomatalo, mutta voidaan hyvin mennä muuallekin. Itse asiassa joskus ajattelin, että jollain tapaamiskerrallahan me voitais mennä vaikka johonkin kivaan ruokapaikkaankin treffeille.

Niin, mikäs olisi passeli ajankohta seuraavalle tapaamiselle... miten olisi esim. joku päivä viikolla 39?
 
no moikka!
 
Mitenkä ois ens tapaaminen vaikka tiistaina 22.9 tai sitten vaikka jo viikkoa aikasemmin tiistaina 15.9 ? Paikanvaihto sopii mulle ainakin. Esim. tuo syömään meneminen passaa minulle mainiosti. Kellonaika varmaan on hyvä se 17.00, että työssäolijatkin ehtii mukaan..
 
Sitä odotellessa....[:D]
 
Tiistait on ainakin mulle vähän huonoja päiviä, mutta oikeastaan kaikki muut käy (ei ehkä kuitenkaan perjantai, koska silloin lähdemme mökille). Joten miten olisi vaikkapa ke 16.9. tai ke 23.9.?
 
Mullekin kävis noi molemmat keskiviikot! (tosin käy myös nuo tiistait)

Syöminenhän on tunnetusti kivaa, joten mä olen myös sen kannalla. Miten ois joku perus Amarillo (Mikonkatu) tai Chicos (Hankkijantalo, eli Kamppi, Salomonkatu?)? Hinta-laatusuhde yleensä ihan passeli, ja saa helposti pöytävarauksen isollekin porukalle. Ja ruoka on sen verran monipuolista, että käy useimmille :) Mä voin sitten vaikka hoitaa pöytävarauksenkin lähempänä, kun saadaan paikka sovittua ja porukka kasaan :)
 
Mulle ei noi keskiviikot käy[&o]  Noh, seuraavalla kerralla sitten...Löysin muuten taas erittäin kivan lastentarvike kirppiksen..vantaan Rekolassa..nimeltään Villa Lyhty..ostettiin iso kasa vaatteita 6eurolla...
 
No pidetäänkö vielä sekä keskiviikot että tiistait auki, sen mukaan, mikä nyt porukalle vaan käy? Eli lisää "huutoja", naiset!
 
Hei mammat!
 
Omasta puolestanikin kiitokset kaikille viimeisestä, oli taas niin kivaa ja aika meni siivillä :) Paikanvaihto sopii myös minulle, vaihtelu virkistää [;)]
 
Noista ehdotetuista päivistä mulle kävisi molemmat keskiviikot, tai tiistai 22.9. Tuona toisena tiistaina on töitä. Mut ehdotelkaa muutkin, niin päästäis isolla porukalla taas paikalle.
 
Pakko teillekin hehkuttaa RU-kuulumisia... Kaikki rakenteet näytti hyviltä ja vahvasti näyttäis siltä, että Sintti on pieni tytön tyllerö <3 <3 Kyllä taas hymyilyttää... [:)]
 
Moi!

Mä oon ensi viikosta alkaen vain koulussa, joten jos ei ole illalla kouluhommia niin, sit kävis periaatteessa kaikki tiistait ja keskiviikot. Ja syömään meno kuulostaa tosi hyvälle [:D] !!! Keskiviikkoisin on se jooga, mut se loppuu jo klo 16.30 ja se on Kampin vieressä, joten kaikki ajat käy! Chico's tai Amarillo kuulostaa mukavalta ja ovat kuitenkin siinä aseman lähettyvillä molemmat.

Ehdottaisin jo parin viikon päähän meetingiä, et pysyy jutut sit kuosissa, ku ei tarvi puolen vuoden tarinoita vuodattaa [:)] !
 
Heippa!

No miten olisi sitten maanantai tai torstai jo heti parin viikon päästä (mulla ei ole täällä mökillä kalenteria nyt käden ulottuvilla, joten päivämääristä en tiedä),jos keskiviikot on Terhituulille huonoja? Keskustan Amarillo tai vastaava käy mullekin loistavasti!
 
Piti heti tulla laittamaa tänne, kun muistin, että torstai 10.9. ei käy mulle. Mutta sen viikon maanantai, jonka täytyy siis olla 7.9. olis passeli, samoin sitä seuraavalla viikolla maanantai ja torstai käyvät myös.
 
Takaisin
Top