Oivoi, oltiin terhituulin kanssa illalla näemmä käyty samaan aikaan täällä, joten oon missannut sun viestin. En mä tosin malttanu venttailla ku joku 10min, sitten menin keskenäni kun sua ei näkynyt :D Toivottavasti sulla oksuilu hellittää, ettei mene ihan koko loma pyllylleen! Parane pian! <3
Ja voi miten paljon löysinkin kaikkea! Tyhjensin niitä vauvavaatepöytiä, mitä oli pitkä rivillinen, sitten ihan urakalla! Mukaan lähti kaikenlaista, muutama ihana toppapukukin! Ja taisi siinä olla jokunen 80senttinenkin jo matkassa... :) Ja tosiaan kannatti mennä, loppusummaksi tuli vain 12€! Nyt kohta menen hypistelemään noita lisää, niin muistan, mitä kaikkea tuli haalittua. Ja tosiaan, ei nyt tarviikaan Pulu77:aa syyttää, kun pääsin halvalla. Vaikka oli noissa kasseissa + ruokakassissa sitten aika roudaus, mutta ei sekään päivää pilannut.
HESYllä kuulemma seuraava lastentarviketempaus (tai parikin) syksyllä, mutta en muista niitä päivämääriä, kun sanoivat vaan siinä ääneen ne, enkä kirjannut ylös. Mutta ystäväni tosiaan on siellä töissä, niin se varmasti muistaa muistutella mua sitten lähempänä, niin kerron teillekin! [:)]