PK-seutulaisia?

Moi SannaKoo!

Päätetään, että se on mun syy, jos ostat liikaa, niin se ukkokin sanoo mulle ku en oo vahtimassa sen shoppailuja [;)]
 
Moi,
kävin Manipuran sivuilla ja mammajooga vaikutti tosi kivalle, mutta tunnit alkavat minulle valitettavasti liian aikaisin. En millään ehdi niin aikaisin keskustaan, kun työpäiväkin loppuu virallisesti vasta 16.30.

Voi Terhituuli, onpa ikävää, että pahoinvointi menee hurjemmaksi. Tsemppiä sulle!

SannaKoolle hauskoja ostoshetkiä! Tulethan sitten raportoimaan, mitä kaikkea löysit.
 
Oivoi, oltiin terhituulin kanssa illalla näemmä käyty samaan aikaan täällä, joten oon missannut sun viestin. En mä tosin malttanu venttailla ku joku 10min, sitten menin keskenäni kun sua ei näkynyt :D Toivottavasti sulla oksuilu hellittää, ettei mene ihan koko loma pyllylleen! Parane pian! <3

Ja voi miten paljon löysinkin kaikkea! Tyhjensin niitä vauvavaatepöytiä, mitä oli pitkä rivillinen, sitten ihan urakalla! Mukaan lähti kaikenlaista, muutama ihana toppapukukin! Ja taisi siinä olla jokunen 80senttinenkin jo matkassa... :) Ja tosiaan kannatti mennä, loppusummaksi tuli vain 12€! Nyt kohta menen hypistelemään noita lisää, niin muistan, mitä kaikkea tuli haalittua. Ja tosiaan, ei nyt tarviikaan Pulu77:aa syyttää, kun pääsin halvalla. Vaikka oli noissa kasseissa + ruokakassissa sitten aika roudaus, mutta ei sekään päivää pilannut.

HESYllä kuulemma seuraava lastentarviketempaus (tai parikin) syksyllä, mutta en muista niitä päivämääriä, kun sanoivat vaan siinä ääneen ne, enkä kirjannut ylös. Mutta ystäväni tosiaan on siellä töissä, niin se varmasti muistaa muistutella mua sitten lähempänä, niin kerron teillekin! [:)]
 
Heipsan mammat!
 
Mites elokuun tapaamisen kanssa? Me tästä painutaan kohta Lapin metsiin lomaileen, mutta jos tapaaminen kävisi 25.8, niinkuin tuolla aikaisemmin ehdotettiin, niin pääsisin mukaan [:D] Mites teille se passaisi?
 
Onko muuten Ankkarockiin tulijoita? Me ollaan menossa ainakin sunnuntaina, jiihaa!! [8D]
 
Mulle käy edelleen tuo 25.8., mutta täytyy se pian "varailla" kalenterista, ettei ehdi törkkäytyä muuta ylimääräistä :)

Mä oisin tullu Ankkarockiin jos ois ollu vloppu töitä, ei sitä vapaa-ajalla viitti lähteä tonne sateeseen rypemään ;) Enkä jaksais asiakkaisiin törmäillä :D
 
Joskos minäkin pääsisin vihdoinkin liittymään seuraan tuolloin 25.8. Täytyykin samointein pistää ylös!
 
Eli onko seuraava miitti sitten 25.8. klo 17 vanhassa tutussa paikassa kera smoothieiden?
Tuo viideltä alottaminenhan kai palveli myös töissä tona päivänä raatavia, että ehtivät sitten matkaan (tai eivät ainakaan myöhästy paljon). Myöhemmäks ei kai alottamista voi ainakaan tuolla siirtää, kun menevät kiinni klo 19.
 
Heippa joulukuulaiset! Oon marraskuisten puolelta, LA kyllä kuun lopussa. Tulisin mielelläni tapaamaan teitä tuolloin 25.8 jos vaan otatte mukaan! Eli jos en joudu lähtemään työmatkalle (todnäk en), tuo seuraava aika passaa mainiosti. Laitoin kalenteriin ja vahvistan vielä lähempänä. Olisi kiva tavata teitä!

Hyviä vointeja kaikille!
 
Kiva, että mukaan mahtuu vielä [:)]

Myös minulle sopii hyvin tuo ehdotettu aika!
 
Heippa!

Kiva juttu, että monelle tuntuu sopivan tuo 25.8. klo 17. Mulla on silloin aamulla se sokerirasitus, saas nähdä, kuinka huono olo siitä tulee.

Iona, tervetuloa mukaan! Mulla ja Mantelillakin on LA marraskuussa.

Äitiyspakkaus tuli alkuviikosta - olipa mukavaa päästä kurkkaamaan, mitä kaikkea laatikko piti sisällään. Ajattelin nyt viikonloppuna pestä pakkauksen mukana tulleet ja tähän asti ostamani vaatteet ja viikata ne sitten vauvan huoneessa olevaan vaatekaappin. Ja jos vaikka jaksais siivota vähän muitakin kaappeja samalla... Mukavaa ja toivottavasti aurinkoistakin viikonvaihdetta kaikille!
 
Oho, nytkö se jo tuli? Mitäs sulla noi viikot taas olikaan Rita?

Mä just mietin, et onkohan ens vkon neuvola sellainen, että saadaan se paperi, ja et siitä menis vielä ikuisuus, ennenku pakkaus tulee! Noh, eipä siinä, kai se pitää hiljalleen oikeasti alkaa pohtia, että minne ne sen pienen ihmisen tavarat mahtuu... Me kun jaetaan sama makuuhuone kolmisteen ainakin vuoden verran beiben syntymän jälkeen :)
 
Sannakoo, mulla on ens viikon perjantaina neuvola jä täti viime kerralla sanoi, että nyt saisin ne kaikki tarvittavat paperit kelaan. Ja siitä kun laitat paperit menemään niin äitiyspakkaus on kuulemma tullut n. 3viikon sisällä. Me myös meinataan jakaa sama makuuhuone kolmestaan varmaankin sen ekan vuoden ajan ja sitten ostaa isompi...sopu sijaa antaa..onneks meillä on toi vaatehuone, jonne jotenkin saadaan vauvan tavarat mahtumaan.
 
Kiva kun meit on taas tulossa tapaamiseen paljon ihmisiä ja uusiakin vielä [:D]
 
Hei..pääkaupunkiseutulaiset..
 
Hokasin tollasen nettiosoitteen kun kruunukirppu.com....näyttäis olevan tommonen seconhandshop mistä sais ihan lasten merkkivaatteita...Mulla ei ainakaan uutena ole varaa ostaa kaiken maailman merkkivaatteita niin toi vois olla hyvä vaihtoehto..näyttäs siellä olevan leluja ja muita tarvikkeitakin.
 
Että sinne vaan jos kiinnostaa....
 
Hei ihana paikka! Tonnehan se on pakko sännätä hankkimaan kyläilyvaatteita! Ihanaa!

Ja joo, huippua kun tulee taas uusia nassuja :)
 
Me käytiin miehen kanssa jo tänään katselemassa vaatteita tuolla kruunukirpussa..tosi ihana ahdas pieni kauppa täynnä lastenvaatteita..vaatteiden kunto oli erittäin hyvä ja hinnat liikkuivat 2e-15e. Mukaan lähti monta ihanaa mekkoa, paitaa ja housua [:D] Aiomme mennä uudemmankin kerran shoppailemaan tuonne. Suosittelen lämpimästi...
 
Voivoivoi, terhituuli oot kyl inhottava ku tollain hehkutat! No nyt on kyl pakko hilpasta sinne, siis ihan heti! - Ai... ei se ookkaan näin öisin auki ;)
 
No voi hattivatti! Joudun sittenkin lähtee työmatkalle kuun lopussa enkä siis pääse seuraavaan tapaamiseen. Höh. No toivottavasti sitten sitä seuraavaan pääsen tapaamaan teitä!

Hyviä vointeja kaikille!
 
Oi, Terhituulin mainostama Kruunukirppu kuullostaa hyvälle paikalle. Siellä pitää ehdottomasti käydä!

SannaKoo, mulla on viikkoja takana nyt 24. Sain Kelan paperit neuvolasta käynnillä, joka oli viikolla 20. Ne sai palauttaa Kelaan, kun raskaus oli kestänyt 154 päivää. Pakkaus tuli yllättävän nopeasti, olen kuullut, että jotkut ovat joutuneet odottamaan sitä viikko tolkulla. Mutta ilmeisesti nyt ei Kelassa ole ollut ruuhkaa, kun asia eteni näin nopsaan.

Iona, harmi että et pääse mukaan, mutta toivottavasti sitten seuraavaan tapaamiseen!
 
Takaisin
Top