PK-seutulaisia?

Heips!
Sovitaanko siis 15.7. klo 16.30, vai pitäisikö siirtää esim. klo 17, niin Mantelikin ehtii mukaan?
Terhituuli, tosi aikaisin sinulla tuo sokerirasitus. Mulle neuvolan terkkari sanoi, että se tehdään yleensä viikoilla 26-28, jolloin sokeriherkkyys on "herkimmillään". Mullakin siis moinen toimenpide tiedossa...

Aurinkoista päivää kaikille!
 
No ehkä on parempi alottaa klo 17, niin ei jää Manteli vaille meidän uusien kokoontujien esittelyitä ;)
 
Moi naiset!
Hei mahtavaa, jos vaan kaikille sopii niin se klo 17 silloin ke 15.7. on hyvä aika! Ja siis se Sanomatalon Wayne's Coffee ulkona tai sisällä ilmasta riippuen.
Meitähän taitaa olla jo kunnon jengi koossa [;)] eli minun lisäkseni ainakin Terhituuli, Pulu77, Rita, SannaKoo, tammimamma, tulitikku + kaikki muut paikalle tuolloin pääsevät. Minut tunnistaa kovasti kasvaneesta olemuksestani helposti mammameetingiläiseksi[:)].
Nähdään siis parin viikon päästä!
 
Moi!

Kattelin just työvuorolistaa ja mulla on silloin iltavuoro, joten en pääse paikalle [:(]! Viimeksi kyllä riitti juttua ja ois taas kiva päästä kuuntelemaan uusia juttuja, mut toisella kertaa sitten.

Mut mä oon hengessä mukana! Nyt nukkuun, että jaksaa huomenna taas töihin...
 
Hei! [:)]Minä haluan liittyä mukaan joukkoonne...olen onnellinen että löysin tieni tänne foorumille [:D]
Olen 29v. esikoistani odotteleva nainen Helsingistä.
Minulla ei ole täällä kohtalotovereita laisinkaan tällä hetkellä, joten kaipaan samanhenkistä juttuseuraa ja olisi mukava saada uusia ystäviä muutenkin.

Olen pohtinut paljon tulevaa aikaa ja sitä kuinka mukavaa olisi tuntea muita samassa elämäntilanteessa olevia..
Minä aion jäädä kotiäidiksi pidemmäksikin aikaa, joten sitten olisi mukava tavata muitakin äitejä, ketkä viitsivät vauvoineen lähteä kaupungille kahvittelemaan tai vaikka leikkipuistoon pyörimään...Yhdessä on aina mukavampaa kuin yksinään [:)]

Minun laskettu aikani on 4.12.09 (eli nyt menee siis rv18+4.)
Mielenkiinnolla odotan tuota tulevaa tapaamista ja tulen varmalla paikalle [:)]
 
Dodih! Tää porukkahan vaan lisääntyy! Jee! :)

Tulkaa ihmeessä Mere ja Ninoska aikataulujen salliessa messiin! Itse oon jopa vähän haaveillu, että tästä porukasta vois löytyä pitempiaikasiakin leikkikavereita... itelle ja beibelle!
 
Mere ja Ninoska, tervetuloa porukkaan mukaan minunkin puolestani! Toivottavasti nähdään ensi keskiviikkona!

Minustakin olisi tosi kiva, jos täältä löytyisi pidempiaikaisiakin kavereita. Kuten aiemmin taisin kirjoittaakin, minulla ei ole ketään samassa tilanteessa olevaa ystävää, joten sellaiset ovat enemmän kuin tervetulleita [:D]

Rakenneultra olisi sitten ylihuomenna. Jännittää ihan hirveästi! En yleensä ole todellakaan mikään hermoilija, mutta nyt olen melkein vauhkona jännityksestä...

Mulla on viime aikoina ollut ihmeellisiä vatsakipuja aina kun käyn pissalla, alavatsa tavallaan "kramppaa". Virtsanäyte oli puhdas, joten en tiedä, mistä kummasta on kyse. No, sovimme neuvolan terkkarin kanssa, että tarkkailen tilannetta vielä tämän viikon ja mietimme asiaa sitten ensi viikon neuvolakäynnillä, jos oireet eivät ole siihen mennessä hävinneet. Onkos kellään muulla ollut vastaavaa?
 
Rita, oon ite kyl kans huomannu välillä tollasta krampinomaista, etenkin aamupissalla käydessä, tai jos muuten on pitkään joutunut pidättelee! Öisinkään en enää herää ku kerran-pari käymään vessassa, joten kaipa se liittyy sit aina pidättelyyn...

Tänään ite huomasin sellasta piikinomaista pistoa noustessani tuolilta/kyykystä ylös tai mennessäni alas. Kai se pitäis sit alkaa rauhottaa tota työtoimintaakin, nytku loppu koeaikakin tänään ;) Eipähän tarvii sit surra myöhemmin! Mulla menee kyl tää raskaus ja hyvinvointi (oma ja lapsen) ihan jokaikisen meidän asiakkaan hyvinvoinnin edelle! Hätätapauksessa tietysti suostuisin puristamaan enemmän, ku mikä tuntuu hyvältä, mut sit pitäis oikeesti olla kyseessä joku suurempi hätä!
 
 Tervehdys!

 Vielä ilmoittautuisi yksi tuleva äiti keskiviikkoiseen tapaamiseen mukaan. Olen 25-vuotias vantaalainen esikoisen odottaja, jonka laskettu aika on sama kuin Ninoskalla, eli 4.12. Nykyisessä kaveripiirissäni ei ole montaakaan samassa elämäntilanteessa olevaa, joten olisi tosi mukava tavata teitä ja vaihtaa kokemuksia! En ehdi työ- ja remonttikiireiden vuoksi kauheasti kirjoitella tänne palstalle, mutta tuohon tapaamiseen tulisin tosi mielelläni!
 
Emily, tervetuloa mukaan! Kiva, kun porukkamme kasvaa.
Ketäs kaikkia meitä on nyt tulossa keskiviikon tapaamiseen? Manteli, Emily, Mere, Ninoska, Terhituuli, SannaKoo, tammimamma ja tulitikku?
 
Moi tännekin!

Minä en tosiaan pääse, kun olen iltavuorossa, mutta pitäkää oikein hauskaa ja maistelkaa ihanie Smootieta [:D]!
 
[:)] Huomenna tavataan...innolla ja jännityksellä odottelen. Kiva jos kaikki luetellut pääsevät paikalle..meitähän oli jo hyvä porukka! Pulu77 sitten seuraavalla kerralla mukaan [;)]
 
poistun täältä keskusteluista..

tänään oli toinen aika neuvolassa, ei saanut sydänääniä kuulumaan ja lähetti mut naistenklinikalle ultraan.
siellä todettiin vauvan olleen kuolleen mahassa jo 4 viikkoa.
pahoinvointini kesti viikoilla 13+, jonka jälkeen olin täysin oireeton eikä masu ehtinyt kasvaa lainkaan..
Rv olivat tänään 16+3, ja sikiö vastasi viikkoja 12+.. en ollut uskoa sitä todeksi kunnes kätilö ilmoitti että nyt sitten joudun synnyttämään pikkuisen ulos loppuviikosta. lääkkeiden avulla käynnistetään synnytys.. kenellekkään ei pitäis ikinä käydä näin, elämäni ehdottomasti kauhein asia... itkua ei voi lopettaa, kaipaan vauvaani vaikka en häntä vielä tuntenutkaan.
 
Oonamarialle jaksamista, vastasinkin sun toiseen viestiin jo. Voikun voi surettaa toisen ihmisen puolesta, vaikkei tunnetakaan!

Jep, huomenna sitten nähdään! Minäkin oon nyt aikatauluttanu itteni sillain, että paikalle hilpasen. Ja sovittuna merkkinähän oli se SMOOTHIE? Mulla on maha menny taas "piiloon" tonne makkaroiden alle, et mua ei kyllä siitä tunnistaiskaan ehkä... näytän vaan aiempaa lihavammalta [8D]
 
Oonamarialle paljon voimia!! En voi kuvitellakaan, kuinka pahalta varmasti tuntuu :`(
 
Tulossa ollaan huomenna, nähdäänpä sitten :)
 
Voi oonamaria, suuren suuret pahoittelut. Miten epäreilulta tollainen kohtalo tuntuukaan. Ihan sydämestä sattuu vaikkei me tunnetakaan. Voin vain kuvitella miten pahalta susta tuntuu. Iso halaus ja jaksamista sulle.
 
 
Juuh, tytöt..huomenna sitten tavataan..mua vähän jänskättää..hihii...Mä myös niin kovasti toivon, että jonkun kanssa kemiat natsaa niin mukavasti yhteen, että saisin mamma-vauva-kaverin. Eli huomenna siis nähdään ja smoothiet kaikilla nenän edessä (suosittelee makua mango-vadelma).
 
Moi kaikille!
 
Oonamaria, olen todella pahoillani puolestasi, tosi ikävä juttu[:(].
 
Olen tulossa tänään sinne Wayne's Coffeeseen, pikaisiin näkemisiin siis!
 
 
Oonamaria, toivon sulle voimia jaksaa päivä kerrallaan.

On ymmärrettävää, jos haluat poistua palstalta, mutta jos joskus tuntuu, että tekee mieli purkaa mieltä, niin tänne vaan kirjoitteleen. Täältä sulle löytyy ihan varmasti tukea!
 
Pahoittelut tapahtuneesta Oonamaria. Voimia sinulle ja miehellesi.

Kiitos kaikille mukana olleille vielä eilisestä tapaamisesta. Meitähän oli varsin hyvän kokoinen porukka koolla. Oli mukavaa tutustua teihin muihin ja höpötellä kaiken maailman asioista. Ehkä huomasittekin, että mä olenkin välillä aika kova höpöttämään... [:D] Nyt vain seuraavia treffejä sopimaan.

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Helsingin eläinsuojeluyhdistys järkkää kirppiksen 21.-22.7. klo 12-18 Unioninkatu 39, Seurakuntasalissa.

Tämän lupasin laittaa tiedoksi, mutta unohdinpa sitten. Löysin ton vanhan viestini tuolta tavara-palstalta :)

Olikos se terhituuli joka lupas lähteä matkaan? Aattelin tosiaan keskiviikkona tonne puoliltapäivin hilpasta, ja olis kivaa jos joku muu olis ihmettelemässä ja seurana myös :)

Oli tosiaan kiva tavata teitä eilen! Ja ihan turhaan sitä jänskäili, ette te sit kovaa purreetkaan.

Noniin, kuka ehdottaisi seuraavaa päivää? Voin mäki toki taas tuijotella kalenteria, mutta ehkä nyt on jonkun muun vuoro päästä ehdottamaan! [:)]
 
Takaisin
Top