Moi!
Joo heti vaan uutta meetingiä sopimaan, koska aina on joku joka ei pääse, mut sit taas on useampi mahdollisuus tavata.
Hauskinta tapaamisessa oli sinne meno, koska ei ollut mitään tietoa, minkä näköisiä kanssasisaria odottaa [:D] ! Lopulta tunnusmerkiksi muodostui SMOOTIE!! Terhituuli ehti paikalle ensimmäisenä ja minä tulin hieman myöhässä. Katselin siinä pöytiä ja arvioin ihmisiä ja lopulta kävelin oman Smootieni kanssa erääseen pöytään, jossa istui nuori nainen Smootien kanssa ja kysyin, että "Olitkos tulossa tänne johonkin tapaamiseen
?!?" Tuli myöntävä vastaus ja ensimmäinen tapaaminen oli käynnistynyt. Varmistin kyllä vielä, että olihan kyseessä Mammameeting [:D] ! Hieman myöhemmin saapui samalla tyylillä Manteli, "Anteeksi, mutta oletteko mammalaisia? Ajattelin vaan kun teillä oli nuo Smootiet [:)]"
Ja täytyy myöntää, että ne Smootiet oli muuten tosi hyviä, joten voidaan pitää ensi kerrallakin sama merkki!
Hauskaa oli kuulla miten muilla oli raskaus alkanut ja mikä oli tämänhetkinen vointi ja sit tietysti höpistiiin ultrasta ja neuvolasta eli kaikesta vauvajutuista. 2,5 tuntia meni tosi nopeesti!
Mun kaveri soitti (myös raskaana) ja kertoi, että oli saanut ultrassa tietää, että heille tulee poika! Mäkin haluun äkkiä ultraan!! Kävin tänään Crocsin liikkeessä ostamassa itselle ballerinat, jotka voi mahtua jalkaan vielä järkyttävän turvotuksenkin jälkeen ja ette arvaa, siellä oli AIVAN IHANIA pikku Crocseja, siis aivan suloisia!!![:)] Mä toivosin, että meille tulis rinsessa, mut kyllä pikku rinssikin käy [:D].
Aah, kylläpä tätä juttua nyt tulee, mä oon ihan innoissani! Onko muilla muuten turvonnu jalat? Mulla oli viikonloppuna niin turvoksissa nilkat ja jalkapöydät, et soitin ihan Terveyspuhelimeen ja kysyin, että onko se ihan normaalia jo tässä vaiheessa raskautta. Kuulemma on niin kauan, kun ei ala sormet ja naama turpoamaan. Tukisukat pitäis kuulemma ostaa... Mut huomasin, että uinti auttoi turvotukseen! Äitikin sitten kertoi, että kaikilla suvun naisilla on turvonnu jalat ja kaiken huipuksi, meidän suvussa on mahtavat suonikohjut! Odotan oikein kauhulla [:(]...
Pitäiskö Ritan, SannaKoon ja Tammimamman ehdottaa seuraavaa ajankohtaa? Terhituuli on lomalla ja mä sit tulen varmasti, jos vaan on vapaata.