PK-seutulaisia?

Heippa!!!!!!!
 
Onko se tapaaminen nyt sovittu? Siis huomenna 29.6. ja vaikka klo 16.30??? Ja eikös paikka ollut sanomatalon Wayne`s coffee??? Mä ainakin meinaan saapua paikalle..toivottavasti tekin [:D]
 
Ounou! En ollut kirjannu tätä kalenteriin, ja tuli vaan yhtäkkiä sellanen olo, et sehän oli nyt ma tai ti!! Jos siis huomenna ei lähdetä tuijottelee Vihtiin miehen ystävän pariviikkosta ihmettä, niin sitten I'll be there! 16.30 on varmaan passeli aika, pääseehän mukaan liittymään vaikka vähän myöhemminkin :)

En kuitenkaan usko, että terhituuli yksinäsi joudut olemaan, toivottavasti :) Sen verran monelle tää päivä käy!
 
Heips!!
 
Valitettavasti minulla työnteko häiritsee jälleen vapaa-aikaa, eli en pääse huomenna [:(] Mutta pitäkää te kivaa ja toivottavasti pääsen seuraavalla kerralla.. tai sitä seuraavalla tai...[;)]
 
Moi!

Minä olen tulossa! Eli Sanomatalon Waynes Coffee klo 16.30.

Ja jos viestit pitää paikkansa niin Rita, Manteli, terhituuli ja minä oltais ainakin paikalla. Ja kaikki muutkin vaan mukaan vaikkei olis mitään kirjoitellutkaan [:)]

Mut iltapäivään asti moikka!
 
Kääk, näyttää pahasti siltä, että kuten tammimammalla, mullakin työnteko häiritsee vapaa-aikaa. Ennen lomia on sata projektia, jotka pitää saada valmiiksi, joten voi olla, että joudun jäämään ylitöihin. Mutta jos vain saan hommat hoidettua hyvissä ajoin, tulen kyllä paikalle!
 
No, ketäs eilen oli paikalla ja miten meni? Sain työt tehtyä kuuden aikoihin, mutta kello olisi ollut jo ainakin 18.30 siinä vaiheessa, kun olisin ollut keskustassa, joten ajattelin, että turha enää lähteä.
 
Tulet Rita sitten ensi kerralla tapaamiseen mukaan. Sen verran mukavaa ainakin minulla oli, että mieluusti tulen uuteen tapaamiseen[:D]
 
Kyllähän me siellä toista tuntia pölistiin ja paikalla oli siis minä, pulu77 ja manteli.
 
Nyt vaan kaikki sankoin joukoin tapaamista järjestämään. Mullakin on nyt loma, joten tulen vaikka joka päivä [:D]
 
Jee, ihanaa et oli kivaa! Tosin enpä sitä epäillytkään :)

Itse tuijottelin kelloa neljästä eteenpäin, ja olin sillain "voivoi, toivottavasti sinne nyt tulee porukkaa ja ne löytää toisensa. Jos tokakertakin epäonnistuu, niin ehkei uutta kertaa tuu, ja sit mä en ainakaan koskaan ehdi mukaan"...

Tosin pääsin tuijottelee ihan lilliputtivauvaa, niin en tiedä, kumpi ratkaisu ois ollut parempi. Beibe kyl ainakin kasvaa, ja teitä ehkä ehdin tapaamaan tässä vielä myöhemmin :D (tosin tekin taidatte kasvaa, mut ehkä siitä selviän ;))
 
Kiva kuulla, että teillä oli mukavaa! Harmittaa vietävästi, että en päässyt mukaan!
Mitä mieltä olette, pitäisikö meidän jo alkaa miettiä seuraavaa ajankohtaa treffeille?
 
Moi!

Joo heti vaan uutta meetingiä sopimaan, koska aina on joku joka ei pääse, mut sit taas on useampi mahdollisuus tavata.

Hauskinta tapaamisessa oli sinne meno, koska ei ollut mitään tietoa, minkä näköisiä kanssasisaria odottaa [:D] ! Lopulta tunnusmerkiksi muodostui SMOOTIE!! Terhituuli ehti paikalle ensimmäisenä ja minä tulin hieman myöhässä. Katselin siinä pöytiä ja arvioin ihmisiä ja lopulta kävelin oman Smootieni kanssa erääseen pöytään, jossa istui nuori nainen Smootien kanssa ja kysyin, että "Olitkos tulossa tänne johonkin tapaamiseen ?!?" Tuli myöntävä vastaus ja ensimmäinen tapaaminen oli käynnistynyt. Varmistin kyllä vielä, että olihan kyseessä Mammameeting [:D] ! Hieman myöhemmin saapui samalla tyylillä Manteli, "Anteeksi, mutta oletteko mammalaisia? Ajattelin vaan kun teillä oli nuo Smootiet [:)]"

Ja täytyy myöntää, että ne Smootiet oli muuten tosi hyviä, joten voidaan pitää ensi kerrallakin sama merkki!

Hauskaa oli kuulla miten muilla oli raskaus alkanut ja mikä oli tämänhetkinen vointi ja sit tietysti höpistiiin ultrasta ja neuvolasta eli kaikesta vauvajutuista.  2,5 tuntia meni tosi nopeesti!

Mun kaveri soitti (myös raskaana) ja kertoi, että oli saanut ultrassa tietää, että heille tulee poika! Mäkin haluun äkkiä ultraan!! Kävin tänään Crocsin liikkeessä ostamassa itselle ballerinat, jotka voi mahtua jalkaan vielä järkyttävän turvotuksenkin jälkeen ja ette arvaa, siellä oli AIVAN IHANIA pikku Crocseja, siis aivan suloisia!!![:)] Mä toivosin, että meille tulis rinsessa, mut kyllä pikku rinssikin käy [:D].

Aah, kylläpä tätä juttua nyt tulee, mä oon ihan innoissani! Onko muilla muuten turvonnu jalat? Mulla oli viikonloppuna niin turvoksissa nilkat ja jalkapöydät, et soitin ihan Terveyspuhelimeen ja kysyin, että onko se ihan normaalia jo tässä vaiheessa raskautta. Kuulemma on niin kauan, kun ei ala sormet ja naama turpoamaan. Tukisukat pitäis kuulemma ostaa... Mut huomasin, että uinti auttoi turvotukseen! Äitikin sitten kertoi, että kaikilla suvun naisilla on turvonnu jalat ja kaiken huipuksi, meidän suvussa on mahtavat suonikohjut! Odotan oikein kauhulla [:(]...

Pitäiskö Ritan, SannaKoon ja Tammimamman ehdottaa seuraavaa ajankohtaa? Terhituuli on lomalla ja mä sit tulen varmasti, jos vaan on vapaata.

 
 
heippa tytöt!

saako ilmoittautua mukaan? olen 32 ja helsingistä. raskaus vasta alussa mutta toivotaan ettei tällä kertaa mene kesken!! tää olikin hauska juttu, en ole aikasemmin tullut katsomaan tätä kun ajattelin ettei tänne "ulkopuolisia" oteta [:)] [:D] [;)]
 
No mä teen tässä nyt vähän pitempää duuniputkea, ja parit hassut vapaapäivät on jo buukattu. Mulle seuraavan kerran on mahdollista onnistua 15.-17.7. (työvuorojen jälkeen en aina uskalla lupautua, kun joskus on vaan pakko päästä himaan nukkuu! Mut ehdotelkaa päiviä, niin katsellaan!), sillä varauksella etten oo lähössä minnekään reissuun. Mies lähtee just tollon Saksaan poikien kanssa liki pariks viikoks, niin mulla kaatuu hyvin nopeasti seinät päälle - siksipä haluaisinkin jotain itsellekin ohjelmaan!

Smoothiet on siis vallan hyvä merkki! Teillä oli vaan selkeät vaistot ;)

tulitikku, en mä ketään lähtis kieltämään seuraan tulosta, mutta tosiaan tapaamisen pointtina on juurikin nuo viikot. Tosin varmaan nyt ainakin alkuunsa, kun ei oo vielä suurta porukkaa tapaamisissa, niin varmaan sinäkin joukkoon mahtuisit! [:)] Toivottavasti tätä et nyt käsitä väärin siis, en pahalla tarkoita! Se vaan, jos alkaa olemaan kymmenkuntakin naista liikenteessä, niin ilman ennakkovarauksia voi olla hankalaa mahtua jonnekin kahvilaan ihan random-aikaan... Ehkä olen vaan optimisti, ja näistä miiteistä tuleekin sympaattisen pienen porukan tapaamisia :)
 
Kiva kun tapaaminen onnistui hyvin. Tämä mamma kärvisteli samaan aikaan töissä 13,5 tuntia ja meinas HA-JO-TA! Mutta onneksi sekin päättyi aikanaan.
 
Mulle kävis myös 15-16.7 hyvin [:)] 
Mun puolesta Tulitikku oot tervetullut mukaan. En usko että kovin suurella porukalla pystytään koskaan näkemään aikatauluongelmien ym. vuoksi. Mut olen vähän jäävi puhumaan, kun itsekin olen tullut kuokkimaan tuolta tammikuun puolelta [;)]
 
Pakko hehkuttaa vähän, näin oman Sintin tänään NP-ultrassa. Siellä se melskasi ja jumppasi. Sit kai tuli jano ja hörppi vähän vettä, jonka jälkeen nukahti. Ihuna pieni!! <3
 
Mullekin passaa mainiosti toi 15-16.7..voin tosin tulla aikaisemminkin jos joku haluaa. Mä oon niin lomalainen ettei aikataulut paina [;)]
 
Ja minunkin puolesta tulitikku olet tervetullut mukaan. Me "kokeneemmat" voimme sitten kertoa mitä tuleman pitää. Ja jos tulee iso porukka niin mennään vaikka nurmikolle istumaan ja mansikoita syömään..(mitenhän onnistuu mun kipeällä selällä).
 
Huomenta! 15.16.7. (ehkä paremmin ke 15.7.) käy mullekin hyvin! Sama aika ja paikka?
 
Moi!

Mä saan tänään työvuorot sinne asti, mut mukana ollaan jos ei ole töitä. Mulla 17.7. rakenneultra [:D] , saas nähä kumpi on?

Terhituuli, miten eilinen meni? Jaksoitko reippaasti loppuun asti? Mä illalla ajattelin, kun iltapalaa söin, että voi ressukkaa, siellä se nääntyy jalat ristissä [;)].

Nyt mä lähden uimastadikalle näyttään nättiä masua [:)] !
 
Hauskaa kuulla mukavasta tapaamisestanne! Lomailumme vuoksi olen edelleen säännöllisen epäsäännöllisesti täällä mukana, seuraan mitä kirjoitellaan ja yritän päästä tapaamisiin jos mahdollista.
 
Pian viikolla 16 mennään, olo on melko mainio ja kaikki hyvin! Kirppareilta on kertynyt paljon vaatteita vauvalle. Hassua, että sukupuolesta ei ole tietoa, mutta tuntuu että siellä on poika. :)
 
Aurinkoista kesää kaikille!
 
moi taas....
 
Vastaus pulu77 sun kysymyksees..Se sokerirasitus ei tosiaan ollu mitään hauskaa. Aamulla menin sinne erittäin pahoinvoivana, kun en tosiaan ollut syönyt 12tuntiin...noh..jouduin juomaan sen ällöttävän sokerilitkun ja sain käyttää kyllä kaiken tahdonvoimani, että sain sen pidettyä sisälläni. Kolme kertaa ottivat verikokeita tunnin välein..eli jouduin istumaan siellä pikkasen päälle kaks tuntia..ja toi odottelu ei tosiaan ole mun vahvimpia puolia. Onneksi se on nyt ohi..
 
Mulla toi alaselkä on mennyt tosi araksi, lähdetäänkin tänään kokeilemaan jos uiminen auttaisi.
 
mukavaa päivää!!!
 
Pitäiskö sit sopia tuo keskiviikko 15.7.? Klo 16.30 Sanomatalon Waynes?

Siitähän on helppoa tosiaan väenpaljouden yllättäessä vaikka hyökätä Tölikän rantaan :)
 
Moikka kaikille!
Jep, oli tosi mukava tapaaminen Pulu77:n ja Terhituulin kanssa[:)]! Ei muuta kuin tosiaan uutta tapaamista kehiin. Ulkona auringossa (tai varjossa) on kiva istua ja jutella, tänäänkin istuttiin kolmen kaverin kanssa monta tuntia Hietaniemen torin lähettyvillä olevassa rantaravintolassa. Ja teidän kanssanne on tämä kaikkia yhdistävä tekijä eli miniasukit[:D]!
Mulle käy myös se ke 15.7., pääsen ikävä kyllä paikalle vasta viiden-puoli kuuden maissa, kun meillä on team meeting silloin ip.
To 16.7. ehtisin ajoissa paikalle, mutta jospas ootte vielä siellä silloin ke-ip vaikka myöhässä ilmestynkin.
Hyvää yötä! Tässä mun yksiössä on niin kuuma että saas nähä tuleeko nukkumisesta taas mitään..
 
Takaisin
Top