PK-seutulaisia?

Morjens!

Oon Helsingistä (23-vuotias) ja mulla on esikoisen laskettu aika joulukuun puolillavälin, päivää myöhemmin omista synttäreistäni [:D] Kahvittelu tahikka muu tapaaminen kuulostaa oikein mukavalta, tuolloin 17.6. mulla tosin on  iltavuoro. Mutta jos kehitellään myöhemmin uutta tapaamista, niin toivon mukaan pääsisin sinne tulemaan.
 
minäkin helsingistä, ruoholahdessa asun! olen 22-vuotias, ja odotan esikoistani.
Musta tulee YH joten kaikki jännittää kovasti! juttuseuraa vailla :)
laskettu aikani on 26.12, mutta lääkäriin mukaan ehkä menee ensi vuoden puolelle!
 
Ollaan oonamaria ja sarpu lähes samanikäsiä, ensimmäisen odottelijoita. Vastasinkin sulle jo tohon sun alottamaan toiseen ketjuun :) Mulla tulee joulukuussa 24v täyteen, asustellaan Espoossa avomiehen kanssa.

Tuu ihmeessä tonne meidän tapaamiseen keskiviikkona! Meitä ei taida näillä näkymin olla ku 2 tulossa, mutta hiljalleen varmaan alkaa porukkaa kertyä ku kaikki on paljastaneet tuttavapiirilleen uutiset :) Eli jos ke ei käy sulle, niin no worries, uusia tapaamisia järjestetään varmasti jatkossakin!
 
kivaa olisi tulla, mutta mullakin on iltavuoro tuossa 17.6 seuraavaan yritän sitten mukaan! kiva olis tavata ja jutella :)
 
Moi,

mä löysin tuolta marraskuun puolelta mukaan. :) Esikoisen LA 27.11. eli todennäköisesti joulukuun puolelle menee. Espoossa asustelen avomiehen kanssa, ikää mullakin tulee joulukuussa 24 vuotta. Mielelläni tuun mukaan tuleviin tapahtumiin, tällä viikolla ei kyllä oikein vielä onnistu! Elokuussa ja syksyllä onkin sitten sen verran hiljaista kaikinpuolin, että mielellään törmäisi uusiin ihmisiin!
 
Ounou! Mun on varmaan pakko perua huominen, sillä onnistuin eilen mökillä rikkomaan sitten jalkani! Nilkka muljahti inhottavasti, ja on sama nilkka ollut kertaalleen jo rikkipoikkikin, mikä merkkaa inhottavia luupiikkejä tökkimässä rustoa ja hermoja. Tänään olisi töihinkin pitänyt joutaa seitsemäksi, mutta eihän tää jalka antanut sit alkuunkaan periks!
Nyt siis lääkärille menossa, toivottavasti ei kovin montaa päivää vuodelepoa määrää... ja toivottavasti on jotain kipulääkettä muistuttavaa, jota voin ottaa raskaanakin! Vaikkei nilkka ulkoisesti näytä pahalta, niin kipu on ihan julmettu :(
 
Moi!

Mulla on huomenna vapaa päivä, joten minä ainakin olen Sanomatalolla päivystämässä [:)] klo 16.00.

Toivottavasti edes joku pääsisi. Samalla ehdottaisin uusiksi tapaamispäiviksi ma 29.6. tai ti 30.6. Miten muille sopisi?

Mutta nyt taas raatamaan! Mukavaa päivää kaikille!
 
sannakoo, ainakin panadolia saa ottaa! mut burana ja panacod on kiellettyjä..
koita saada jalka kuntoon! mulla on pahoinvointia taas vaikka just olin viikon niin että luulin että se olis jo ohi, tänä aamuna taas oksensin. ja sisäinen kello herättelee mut jo joka aamu 6-7 aikaan :D


">
 
Heipparallaa!!!
 
Munkin täytyy valitettavasti perua tuo keskiviikon tapaaminen. Sain yön aikana ihan hirveän flunssan, enkä viitsisi tulla muita tartuttamaan. Mutta seuraavaan tapaamiseen tulen varmasti paikalle [:)]
 
Moikka kaikille!
Täältä marrasmammojen puolelta tulisin mielelläni pääkaupunkiseudun tapaamisiin, Helsingissä kun asun. Toiv ei ole yläikärajaa[;)], olen nimittäin 37-vuotias ja esikoistani odottelen, raskausviikkoja nyt 19+4.
Minullekaan tuo huominen ei käy, mutta tosiaan se 29. tai 30.6 kävisi, Pulu77 sitä ehdotteli.
Mitäs mieltä ootte muut, kävisikö jompikumpi noista päivistä? Minulle parhaiten kävisi se ma 29.6.
 
Hei jee, mullekin ma 29.6. käy paremmin kuin hyvin!

Ja mä en siis huomenna pääse paikalle, lääkäri määräs saikkuakin ens maanantaille asti... hyvästi juhannuksen pyhäkorvaukset! :(
On nivelsiteet repeytynyt ja hyvin minimaalinen murtuma ton kehräsluun (se pallo nilkassa) päässä, näin kuulemma tapahtuu lähes aina ku nivelsiteet ottaa osumaa. Sain lääkkeeksi 1000mg annoksen Paratabsia (parasetamol), jota saa ottaa 3-4x päivässä. No minäpä otin lekurista päästyäni ja hittovie, puol tuntia ja nukahdin sitten vetääkseni kevyet 4h päikkärit. Nyt tuntuu päässä pöhnä ja vatsassa nipistelee, en taida uskaltaa ottaa yöksi kuin puolikkaan ja päivät yritän pärjätä ilman. Onneks on korkea kipukynnys - ja nyt voin taas harjottaa kipukynnystä sit joulukuun koitokseen! ;)
 
Moi!

Mulla on tänään vapaa päivä, eli menen Sanomatalon Waynes Coffeeseen [:)] vaikka aikaani kuluttamaan. Eli jos joku pääsee klo 16 niin mul on pinkki paita ja farkkuhame päällä ja vaaleat hiukset ponnarilla! Toivottavasti joku edes tulis mun seuraksi jätskille.

Sit siitä seuraavasta tapaamisesta. Mulla on silloin ma 29.6. kans vapaata (ainakin viimeisimmän tiedon mukaan), joten minä olen silloin myös paikalla. Eli meitä olis jo ainakin 3?! Kiva, kiva! [:D]

Mut oikein mukavaa ja aurinkoista päivää teille kaikille! Mä lähden päiväksi kaupungille pörräileen ja shoppaileen.
 
Harmittaa, mutta nyt en pääsekään tänään. Mutta messissä oon edelleen ja toivottavasti nähdään myöhemmissä tapaamisissa! :)
 
 
 
Heippa!!!
 
Mulle käy myös mainiosti tuo ma 29.6 tapaaminen. Toivottavasti saavumme paikalle sankoin joukoin!!!!
 
No moi SannaKoo!
Kyllä kävi nyt niin, että yksin mä siellä nautin jostain ihanasta mehusta [:)] mutta ei se mitään. Olin muutenkin kaupungilla asioilla.

Mutta nyt siis näyttäis siltä, että ma 29.6. ois tulossa enemmän porukkaa [:D] !!!! Lupaan olla taas siellä päivystämässä.

Ens viikolla ois eka kertaa sydänäänien kuuntelu ja ootan sitä innolla. On tää vaan jotenkin niin jännää, mä oon ihan innoissani kaikesta! Eli nyt ollaan menossa raskausviikoissa 15+1, jos laskettuun aikaan on luottaminen. Eka ultrassa kaveri pyöri ja liikkui niin vauhdilla, ettei mittoja meinattu saada.

Mä täällä yksin juhannuspäivää vietän, kun isäntä on töissä [:(] .... Mut otetaan sit rennosti vaan.

Hyvää juhannusta kuitenkin kaikille muille!
 
Älä huoli Pulu77, mäkin lupaan tulla kahvittelee tollon seuraavalla kerralla! Vaikka joutuisinkin tulemaan pää kainalossa :D Mut eiköhän nää h(/k)urjuudet oo koettu.

Meillä on tupa täynnä juhannusvieraita edelleen, ja niillä kaikilla on oikein nautinnollinen krapula. Voitte kuvitella "metalliäijien" ilmeet aamulla, kun päätin alkaa soittamaan Antti Tuiskua, hihih ^^
Mutta heräsivätpähän ainakin, ja se on pääasia!
 
Moi,
mullekin käy ens maanantai. Meniköhän multa ohi, vai sovitteko jo jonkun kellon ajan? Kävisikö esim. 16.30 tai 17?
Manteli, ei täällä mitään ikärajaa ole! Minäkin täytän tänä vuonna 36 ja odotan esikoistani, joten edustetaan me sitten "vanhempien ensisynnyttäjien kerhoa", [:D]
 
Moi,

aikaisemmin oli puhuttu klo 16 ajasta, mutta oisko 16.30 tai 17.00 parempi, jos joku pääsee neljältä töistä. Mulla on vapaapäivä, joten mulle käy mikä tahansa aika [:)]

Manteli ja Rita, ei iällä ole väliä vaan raskausviikoilla [:D], meidän kerhossa puhutaan vain viikoista!

Tänään ois neuvolaan meno ja sydänäänten kuuntelu. Mies pyysi äänittämään sydänäänet [;)], sitä harmitti ku ei päässyt mukaan. Neuvolan jälkeen mä taidan käydä hetken nauttimassa auringosta. Mä olen odottanut, että maha olis sellaisessa bikini kunnossa (kaikki huomais, että on raskaana, eikä vaan vähän pullukka[;)]). Mutta ylväästi vaan biksut päälle ja rintarottingilla aurinkoon!!

Aurinkoista päivää teille ihanaiset!
 
Mullekin käy kumpi tahansa ajoista, ja paikkaakin voidaan tietysti vaihtaa, jos mielummin jätskiä haluaa :) Tosin noiden smoothiet on sen verran hyvää kamaa, et mun mielestä ne ajaa jätskinhimon! :)
 
Takaisin
Top