PK-seutulaisia?

Tuik: Ihan höh!

Mites sitten myös noi ens viikon riennot? Ens viikolla torstai ei onnaa mulle, mutta muuten näyttäis kalenteri vapaalta.
 
Hellou!

Komppaan Terhituulia, eli Perjantai tällä viikolla (ylihuomenna) käy ja ens viikolla kaikki muut päivät paitsi Torstai [:)]

 
Moikka!
 
Meille kävisi huomenna torstaina, mutta perjantai ei oikein käy. Ensi viikolla sopisi parhaiten keskiviikko (ja ehkä myös torstai tai perjantai).
 
Sitä seuraavalla viikolla suuntammekin taas Amsterdamiin useamman viikon ajaksi[:)].
 
Me ollaan menossa huomenna pulkkamäkeen päivällä mut pe kävis millon vaan. Ens vkolla vissiin to lähdetään Budaan eli ennen sitä kävis, muuten ei mitään paitsi ke aamulla 9-10 selänniksauttaja.

Niin ja Ninoskalta sain vinkin Malmitalolla sunnuntaina järjestettävästä vaippakansan karkeloista http://www.malmitalo.fi/EnrolmentClient/info.aspx?Key=574A0B90423667FF113115E67420C6A3 Ajattelin mennä, lähteekö joku mukaan?
 
Hyvä hyvä! Eli pe klo 14 ja ens viikolla keskiviikko näyttäis sopivan monelle. Pistetäänpä kalenteriin!
 
Hip hei! Mä taidan päästä sittenkin tulemaan huomenna! Riippuen miten tää yö menee, että kuinka zombina oon. Mutta siellähän sitä piristyy kummasti! 
 
Moi!

Pitkästä aikaa Pulukin kirjoittaa tänne [:D]. Eli me tullaan huomenna kans kera omien leipien [;)]... Kuuri on pitänyt ja huomenna ei sais ottaa ainakaan pullaa [:(]...mut teidän täytyy tsempata! Syön itteni ennen lähtöä niin täyteen, ettei tee mieli pullaa!!!!

Mut huomisiin.
 
Laitetaan sinne pöydälle lappu, jossa kielletään pulujen ruokkiminen ;)

Meillä on ollut aikamoiset 2vrk, joten katselen sitten huomenna, päästäänkö lähtemään vai ei. Toivottavasti päästään, koska teitä olisi niin kiva päästä morjestamaan :)
 
Me ei päästä, niinku fb:ssä kerroinkin.. Parannellaan typyn korvat kuntoon eka ja katellaan sitte...
Hauskaa kaffihetkeä, ois kiva nähdä teitä kyllä!!
 
Täällä on mamma kipeenä..jaksaisin ehkä lähteä, mutten viitsi tulla teitä tartuttamaan sinne..me tullaan sitten ens viikolla..harmittaa niin vietävästi[:@][&o] Naurakaa munkin puolesta...
 
Moro!
Meillä jäänee valitettavasti ens viikonkin treffailut väliin :( Keskiviikko ei ainakaan sovi, kun ap meillä on pojan lekuri ja ip neuvola. Lisäks mies ilmoitti pitävänsä ens viikon talvilomaa, joten mahdollisesti suunnataan osaks viikkoa maaseudun rauhaan..
Mut jospa sen jälkeen alkais pikkuhiljaa onnaamaan..
 
Hoi vain!

En nyt osaa laskea, että lukeeko tätä joku muu, joka ei aiheen FB-keskusteluun oo osallistunut, mutta muiden puolesta paljastan, et ne on seuraavan kerran treffaamassa torstaina klo 12 siellä Sanomatalossa.

Mutta mä oisin jo seuraavan vkon ohjelmaa buukkailemassa, niin että ehtiskö kukaan treffailla viikon päästä tiistaina klo 14? :) Vai vieläkö sillon on väki pääsiäislomilla...?
 
Meille passais tiistai! Kotiudutaan ylihuomenna mut vasta iltapäivällä ni ei kerkee sillon kaffeille. Mut ens vkolla ei oo mitään vielä.
 
Takaisin
Top