PK-seutulaisia?

Heip!

Tän viikon torstaina tosiaan klo 14, ja todennäköisesti ens viikon tiistainakin sitten tullaan paikalle ;)
 
Moikka!

Me tullaan nyt torstaina kahvittelemaan! Jäi viime kerta ikävä kyllä väliin, mutta nyt ollaan tulossa[:)].

Ja ens tiistaikin taitaa sopia!
 
No hitto, unohdin että oon lupautunut lapsenvahdiksi tiistaina. Tiedossa siis 2 kävelemätöntä poikolaista, puuh! Käviskö mikään muu päivä, esim ke tai to?
 
Meillekin kyllä tiistai kävisi! Klo 14 Sanomatalossa?

Ja toisaalta kyllä torstaikin! Olisi taas aamupäivällä torstaina se vauvakino, niin sen jälkeenhän sitä voisi taas passelisti kahvitella ennen kotiin palaamista. Ionakin pääsisi sitten mukaan, jos torstaina klo 14 ois toiset treffit? Tulee sit kuka pääsee kumpaan paremmin, tai sitten voi tulla molempiin! :)
 
Joo torstai klo 14 passais meille hyvin. Ja toi vauvakinohan kuulostaa kivalle! Päästäisköhän me liikkeelle noin ajoissa.. Kun on tää hurja tunnin aikaerokin edessä [:D] No ainakin kaffille keretään! Toivottavasti vihdoin pääsen tapaamaan teitä livenä!
 
No nyt muistinkin, että meillä on tiistaina neuvola. Eli en oo varma ehditäänkö, mutta yritetään tulla! Viimeistään sitten torstaina! :)
 
[:)] Me taidetaan päästä paikalle sekä Tiistaina että Torstaina...näillä näkymin [:)]
 
Heips!

Voi hitsi, viime viikolla ei päästy tapaamiseen ja tällä viikolla ei päästä kumpaankaan! [:@] HÖH! Ajattelin että jos ens viikolle ootte kahvitteluja sopimassa, ni mä laitan sit heti kalenteriin ni ei tuu mitään muuta sille päivälle [:D]
 
Huomenta!

Nyt pukkaa sitä flunssaa, joten lepäilyksi menee täällä suunnalla...jospa sitten jo Torstaina päästäisiin.
Jonnellakin oli heti aamutuimaan kakat ja sitten vielä pissasi äidin päälle (nyt on jopa pissanen tukka mammalla [:D])...että tälläinen aamu..mitähän mielenkiintoista tänään vielä tulossa [;)]

Nauttikaahan nyt te ketkä paikalle pääsette!
 
Hello!

Onkohan tänään nyt sitten ketään tulossa paikalle? Kun ilmeisesti flunssaa ja yövalvomisia vähän joka puolella...
Me kyllä edelleen oltais tulossa, jos joku muu seuraksi eksyy ;)
 
Helou! Me ei olla tänään tulossa. Parannellaan vähän tota tukkosuutta ja kun on se neuvolakin rokotuksineen, niin kivempi olla rauhassa kotosalla kun ei tiedä kuinka känkkäränkkä päivä niistä rokotuksista seuraa!

Mutta torstaina vauvakinoon ainakin ja ehkä sen jälkeen kahvillekin! Jos siis Kaapeli ei oo enää kovin tukkonen.
 
Mä oon tulossa stadiin, jos vaan saan "hommat pakettiin" yhteen mennessä (pitää viedä hauva, käydä suihkussa ym. ym. ym.). Nukuttu on, joten sen puolesta ei tartte jäädä himaan :)
 
Juu jee...ihana päästä kotoa taas pois..voidaan olla vähän väsyneitä kun meillä päivä nykyään alkaa n.6-6.30..noh..ei saa valittaa...Huomenna nähdään...
 
Mei keretä leffaan kun sain hammaslääkäriin peruutusajan mut kaffille tullaan kyllä!! Vihdoinkin! [:D]
 
Huomenna nähdään! Mekin ollaan siis tulossa [:)]
Kiva taas nähdä, ja mukavaa jos Ionakin pääsee paikalle! Huomisiin siis....
 
Meillä on ollut koko viikko sellaita hulabaloota, etteihän me mihinkään kahville päästä. Tylsää! Mutta pitäkäähän te hauskaa, nähdään toivottavasti sitten ensi kerralla.
 
Me ei valitettavasti päästä kumpanakaan päivänä. Huomenna on muskari ja perjantaina oon sopinut menoja täällä järvenpäässä just noihin aikoihin. Höh!
 
Takaisin
Top