PK-seutulaisia?

Heippa!

Meidän seiskaviikkonen kyllä sai ton rotan jo tänään, juurikin suun kautta otettavana liuoksena. Ärtyisyyttä ja lisääntynyttä pulauttelua ollut, ehkä ihan snadisti lämpösempi poika ollut, mutta ei muuta. Noikin on vähän hankala sanoa, että mistä johtu, ku on samoin oirein ikeniään nyt surrut tässä vajaa viikon päivät (terkka neuvolassa sanoi, että ei vielä tunnu hampaita ikenissä, että ilmeisesti tää kitinä sitten vaan pahenee sen osalta)

Asiaan: torstain pitäis käydä meillekin, jos tuo juna-meininki toimii! ;)
 
Heippa!

Me emme valitettavasti pääse huomenna kahvittelemaan, kun neuvola on klo 13. Mutta ens kerralla sitten!

SannaKoo, aikamoisen siivon Joonakin oli saanut aikaiseksi! Tuommoista kakkakatastrofia on tosiaan kiva alkaa siivota jossain Stockan vauvojenhoitohuoneessa!
 
moi!
Tullaan heti ku ehditään. DHL ilmoitti tuovansa meille paketin klo 12-14, joten voi oll että tullaan ajoissa tai sit ei. Mut huomisiin.
 
Moikkista vaan kaikille!

Meille ei harmi kyllä käy, sillä mulla on huomenna pitkästä aikaa fysioterapia-aika; pakko mennä kun iskias/lonkka/hermosärkykivut ovat niin kovat ja säteilevät mahtavasti selkään ja jalkoihin etc eli koko kroppa kipiä.

Minikullan jätän elämänsä toista kertaa 3 tunnin hyvään hoitoon eli siskoni tulee meille kun kipaisen hoitoon. Tuntuu jo etukäteen kummalta ajatus lähteä liikkeelle ilman vaunuja!

Mutta jospas sitten taas seuraavalla kerralla pääsen tapaamiseen! Mukavia kahvitteluja[:)]!
 
HEIpparallaa!!!!

Joko me uutta tapaamista sovittais? Mulla oli niin kivaa viimeeksi kun sai nauraa pissat housuissa..Nyt ei pitäis ainakaan pakkasten puolesta olla ongelmaa, kun lämmintä on luvattu..Ja älkää antako mun ottaa sitä kamalaa litkua mitä ne kahviksi kehtasivat kutsua..:)

Mulle sopii melkein mikä päivä tahansa..tahtoo päästä täältä kotioloista taas ihmisten ilmoille...[:D][;)][:)]
 
Terve!!!

Jokohan sitä tämäkin seurue pääsisi treffeille mukaan... [;)]
Miten ois perjantai? Me saadaan keskiviikkona rota, josta ilmeisesti on seurannut kitinöitä.. joten jos jo silloin ois pahin takana..

Mites se muille passais?
 
Heips!

Mekin voitaisiin yrittää päästä mukaan miittinkeihin. Monesti oon ajatellu että olis kiva tulla mutta kun en tosiaan saanu aikasemmin kirjotettua tännekään :)
 
Moro!

meille passaisi hyvin tuo perjantai!

Meillä rotarokote ei aiheuttanut mitään erityisiä kitinöitä, mutta sattumaa tai ei, iski pojalle ensimmäinen nuha tuon rokotteen saamisen jälkeen. Nyt onneksi kuitenkin jo paranemaan päin!
 
[:(]...minulle ja meille ei valitettavasti käy tuo Perjantai (Tiistai ja Torstai olisi käyneet, ja Keskiviikkonakin taidan olla itsekseni liikenteessä kaupungilla)...mutta ehdotankin heti jo uusintaa sitten seuraavalle viikolle jos sovitte tapaamisen Perjantaille [;)]
 
Eipä meillekään tuo perjantai käy..[&o]

Mä oon lähös perjantaina ekaa kertaa kaverin kanssa "humpalle" ja ajattelin ihan pitemmän kaavan kautta kaunistautua..tulee liian kiire jos tapaamiseenkin tullaan..

Meilläkään ei rota rokotuksesta tullut mitään..illalla ehkä pulautteli enemmän maitoa ku yleensä, mut muuten ei mitään...

Me varmaan tullaan sitte kera Ninoskan seuraavaan tapaamiseen jos nyt ei natsaa [:)]
 
No mites, käviskö torstai paremmin? Kyllä me silloinkin päästään, jos ei suurempia mullistuksia tuo rokote sitten aiheuta?
 
Torstaita kannatetaan! [:)]

Terhituuli meinaa laittaa tuulemaan [;)]...ihan oikein!
Samaa meininkiähän se täällä on, ja kuitenkin pahoin pelkään, että menee ihan nukkumiseksi koko reissu!
Siis varmastikaan ei jaksa kovin myöhään tuulettua ja niin monen muun stressinaiheen ohella sitä stressaa myöskin olevansa erittäin huonoa biletysseuraa nykyään, kun voipi hyvinkin olla ettei enää jaksa aamuun asti bilettää, etenkin kun aatoksissa on oman pikkuisen hoitoa jo heti taas seuraavana päivänä [;)]

...Meilläkään ei tullut mitään tuosta Rotasta...joten kyllä se varmasti teilläkin menee ihan hyvin Tammimamma, ja tapaaminen voisi jopa onnistua! Terhituuli tietenkin lähtee nauramaan, eikös juu? [;)]
 
Vai torstai! No kyllähän tuo ehkä käviskin :)

tammimamma meillä tuli rotasta pientä kitinää, mutta ei siis mitään maata kaatavaa, niin ja pulauttelua oli runsaammin muutaman päivän. Eli etteköhän teki oo torstaina jo ihan reippailla mielin liikenteessä! :)
 
Me kotiudutaan lauantaina eli jos ens viikolle on luvassa treffejä niin me ilmottaudutaan mukaan! Anytime.
 
Mulla on jo valitettavasti ehtinyt kertyä kaikenlaista tälle viikolle, mutta ens viikko passais hyvin, ainakin näillä näkymin.

Meilläkään ei siitä ekasta rotasta tullut mitään, tai ehkä poika oli illalla vähän tavallista väsyneempi. 3 kk neuvolassa annetut rokotteet saivatkin aikaan jo sellaisen itkun ja lievää lämpöä, että piti antaa Panadolia. Otimme sen itse kustannettavan pneumokokkirokotteen, joten poika sai kerralla 2 eri piikkiä ja lisäksi rotatehosteen. Onneksi sivuvaikutukset menivät ihan yhdessä illassa ohi.
 
Helou!

Mä en tällä viikolla pääse, mutta ens viikko sopis mainiosti! Eli sillon sitten uutta tapaamista kehiin myös, eks vaan!?
 
Hei taas :)
Siis tärskyt tämän viikon torstaina, eiks jeh? Onko aika sama kuin viimeksikin eli klo 14?

Ja sitten voitais jo ehdotella ens viikollekin (vk. 10) sopivaa päivää! Vasta sen jälkeen voin ottaa kalenteriin muitakin menoja, kun toi tärkein on saatu merkittyä punakynällä ylös! [:D] Ens viikolla mulle sopii periaatteessa mikä päivä vain, mutta keskiviikkona ollaan taas iltaa kohden tuli perseen alla, kun silloin jätetään pieni mies kummeille hoitoon ja lähdetän miehen kanssa illaksi stadiin. Maanantain ja tiistain mies on työmatkalla, joten aikuista seuraa vois kaivata jo heti tuolloin alkuviikosta. Ehdotelkaa, miten teille muille passais, koska mulla ainakin on periaatteessa koko viikon ohjelma ihan auki...ajalla ei siis ole niin väliä.
 
Tiistai käy mulle! Oon koko ens viikon Helsingissä, joten oikeestaan koska vaan on hyvä!
 
Takaisin
Top