PK-seutulaisia?

terhi, oon alustavasti jutellut yhden toisen joulukuisen vauvan äipän kanssa sinne menosta, mutta heidän tulonsa ei vielä oo varmaa... Ja vaikka he tuliskin, niin seuraan mahtuu! :)
(tosin toi aika on jotenkin tosi aikanen, että vähän hirvittää, et kuinka me selvitään stadiin siiheks!)

Moi,
kyllä ehdin kaupunkiin keskiviikkona klo 14 mennessä. Meillä on puoliltapäivin se ylimääräinen painokontrolli neuvolassa. Saas nähdä, onko painoa kertynyt riittävästi. Kaikki pojan viime viikon treffeillä nähneet kyllä varmaan uskovat, ettei hän ainakaan poskista päätellen ole nälkää nähnyt [:D]

Moikka moi!
Mä laittelin itselleni ton keskiviikon nyt kalenteriin. Alkaa koti tuntua jo ihan ahtaalta, kun on niin pienet ympyrät päivisin... Mä olisin myös kiinnostunut tosta vauvakinosta, joten jos seuraan saa tupata (SannaKoo + "joku joulukuinen" ja Terhituuli), niin voisin yrittää kammeta itseni paikalle! Ja jos ei sitten leffaan kerkiä, niin noi kaffet klo. 14/ 15 ois ainakin sen verran myöhään, että sinne sitten viimeistään. Jostain kai toi "ulkoilu ihmisten ilmoilla" on aloitettava. Mua jotenkin vaan niin ahdistaa, kun en ole vieläkään lähtenyt yksin vauvan kanssa kotoa mihinkään. Tulee olemaan jännät paikat. Sitä jostain syystä epäilee omaa pärjäämistään, kun paikka on joku muu kuin oma koti. Tähän asti siis mies on ollut tukena ja turvana... Apuvaaaa!
SannaKoo: Laittele mulle viestiä, jos saan tulla sun kanssa samaa matkaa. Oisit kokeneempana reissaajana mun tulena ja turvana... *punastuu ja katselee nolona omia varpaitaan*

Eli keskiviikkona klo 14 Sanomatalon waynes on ilmeisesti äänestetty seuraaviksi treffeiksi!

Halipossu, toki voidaan samaa matkaa kulkea! Viestitellään vaikka tiistaina iltasella, et monen junaan tähtäis tms. Niin siis tulkaa ihmees leffaankin!
Terhituuli ja Pihla bongataan varmaan sit Kinopalatsilla, tai onhan meillä toistemme numerot jos mennään hukkaan :)

Mä en pääse keskiviikkona enkä pariin seuraavaan tapaamiseenkaan kun lähdetään huomenna kuukaudeksi meidän toiseen kotiin Keski-Eurooppaan! Sielläkin on kylmä mutta ainakin vähemmän lunta! Jippii!!

Kivaa kinoa, kaffittelua ja kevään odotusta![:D]

[:)] Me tullaan Jonnen kanssa kaffelle klo.14. sinne Waynesiin [;)] Nähdään siellä sitten kun olette käyneet kinoilemassa...me ei viitsitä tällä erää lähteä kinoon, kun tuo muutaman tunnin kahvittelukin on selkeästi tarpeeksi pojalle...menee loppuilta levottomasti [8|]..mutta kiva nähdä huomenna!

Morjensta!
Meillä on aika poliisiasemalle passien anomiseen klo 9.15 (voi äippä olla vähän väsy) ja siellä meillä menee klo 10.30 asti ainaski. Sit pitäis käydä asioilla kaupungilla, joten jos hyvin sattuu, niin voi olla, että ilmestyn kaffelle. Meillä on vielä klo 16.30 se neuvolan järkkäämä puistomeeting ja me kyllä ajateltiin mennä katsomaan, asuuko naapurissa leikkikavereita [:)]

Mut tsiigaillaan tilannetta huomenna, voi olla, että lähen kotiin päikkäreille välillä [;)]

Meitsi muuten kävi eka kertaa piiiitkästä aikaa kuntosalilla! Täältä tullaan kesä [:D]!

Päivää vaan! Tämä possunen ei sitten päässytkään tänään leffaan eikä kaffelle, kun tuon pikkuisen valtasivat hirmuiset vatsavaivat jo eilisestä lähtien ja täällä valvottiin koko yö. [:(] Harmittaa vietävästi, kun en taaskaan päässyt tapaamiseen, kun sitä niin fiiliksissä odottelin. Toivottavasti sitten ENSI kerralla. Olisi ollut niin mieltä piristävää päästä turisemaan kasvotusten. Joko sovittais seuraava kerta, jooko? [:)]

Meillä kanssa on täällä mahdoton harmitus, kun treffit jäivät väliin.. Pieni mies on ollut kovin itkuinen, eikä oikein mikään ole tuntunut helpottavan [:(] Toivottavasti paremmalla onnella siis ensi kerralla!

Moi!

Miltäs mammojen hiihtolomaviikko näyttää? Ois kiva treffata! (kunhan ei maanantaina ;))

Rita, tänään Stockalla törmätessä sanoin siitä meidän Joonan kakka-kuvasta... löytyy tuolta kuvagalleriasta ekan sivun puolvälistä. :)

Olipa jännää ja aika ihanaakin käydä shoppaamassa ilman vaunuja! Ei tarvinnut paljoo pohtia, että mistä pääsee mitenkin kulkemaan, tai pitää sormia ristissä, että vauva ei just sillon herää, ku ei olla missään syöttöpisteiden hollilla :)

Ja jos muuten joku kaipailee vauvanvaatehenkareita, niin Kaisaniemessä siinä yhdellä metroaseman sisäänkäynnin kulmalla (Vuorikadun ja Kaisaniemenkadun risteyksessä vissiin) on se eurokauppa, niin sieltä saa kuuden nipun eurolla :) Oli kivan värikkäitä ja sellasia, missä on niitä koukkujakin :)

Moi!

Lähtään vaan kahvitteleen, ku mä en muuten saa revittyä itteeni täältä ulos. Mulle käy tällä viikolla mikä tahansa päivä, vaikka kaksikin kertaa [:D].

[:)] Kiva nähdä..jälleen!
Pikkuiset kasvavat vauhdilla, eikä ole pahitteeksi nähdä ihmisiä, kun täällä kotikolossa pyöritään ihan tarpeeksi [;)]
Mullekin käy vissiin miten vaan...kannatan kuitenkin Torstaita joka on parhaiten toivoa täynnä...
Keskiviikkona meillä on neuvola ja tulee eka rokotuskin, voipi olla turhan rankkaa touhua vielä kahvilareissut siihen päälle. Kuulostelen täällä miten muille käy nuo päivät...[;)]

Hei vaan!
Meidän neuvola +lääkäri siirtyi huomiselta keskiviikolle ja rokotus tulee silloin käsittääkseni meidänkin pikkuiselle. Tortaina heti päivällä pitäis onnistua, mutta mun pitää olla kotosalla jo joskus puol viiden aikaan, joten saattaa mun osalta mennä vähän vaikeeksi, etenkin kun toi "ystäväni VR" kulkee taas miten lystää ja keskiviikkona tulee kuulemma taas lisää lunta. Eli sopikaa te tarkempi aika, ja mä tulen, jos pääsen ja omat aikataulut antavat periksi. Pelottaa vähän, miten toi pikku mies reagoi siihen rokotteeseen...ja ylipäänsä saanko nukuttua, kun viime yö meni ihan läskiksi.

Torstai se käy täälläkin...meille ei kukaan ole noista rokotuksista puhunu mitään...Meillä on perjantaina 2kk neuvola..annetaanko ne silloin? Oon kyllä ilmoittanut ne ottavani..

[:)] Näkemisiin siis Torstaina klo.14!
Meille se täti siellä neuvolassa sanoi, että se jokin ensimmäinen rokotus tulee, mutta ei kai se sitten ole joku suun kautta annettava vai onko se piikki? ..Hmmm...enpä tiedä itsekään noista sen tarkemmin [:D]..mutta samaa 2kk neuvolaa täälläkin [;)]

Meillä annettiin rotavirusta (muistaakseni) vastaan joku syötävä litku vauvalle 2kk nvlassa. Seuraavalla kerralla 3kk nvlassa annetaan kuulemma 2 piikkiä ja neuvoivat hommaamaan kuumelääkettä pikkuiselle jo valmiiksi. Ton rotalitkun jälkeen oli neiti kovin ärtyisä ja herkkä koko illan, elikä vaikutti aikalailla samoin kuin ois piikki annettu, onneksi kuumetta ei tullu...

Huh, ristiäiset on nyt vietetty ja koti täynnä lahjoja ja kukkasia! [:)] Olipas melkoista hässäkkää nuo järjestelyt, joten ihana rauha nyt, kun päästiin taas normaali päivärytmiin!

Meillekin pitäisi sopia torstai (jos nyt tällä kertaa ei mitään erityisiä ylläreitä tule, vaan päästäisiin ihan ajoissa paikalle..)! ..meilläkin muuten keskiviikkona 2kk neuvola [:)]

Nähdään! [:)]

Takaisin