PK-seutulaisia?

Yritän minäkin ilmaantua paikalle klo 14.30. Auto on huollossa, joten edessä on sitten eka kerta julkisilla vankkureiden kanssa. Osaankohan mä edes tyrkätä niitä oikein päin bussiin tai junaan...[:)]

Iltaa!

Jos lunta ei yön aikana tuu kinoksittain, niin me tullaan myös :)

Rita, vaunuja nostaessa pikkunen vinkki selän suojelemiseks; jos tarvii nostaa, niin aina sillain päin, että mennään "kahva edellä". Etenkin junaan nostaessa saa muuten vain selkänsä kipeäksi, kun koittaa könkätä vaunuista kiinni ja nostaa sieltä pohjasta saadakseen ensin kuomupään!

Höh, just uutisissa kerrottiin, että VR karsii lähijunien vuoroja ainakin aamulla lumimyräkän takia. Saas nähdä, miten sen huomisen kanssa käy.

SannaKoo, kiitos vinkistä!

Voihan peppu... Me ollaan kans juna-riippuvaisia, kun ei täältä oikeestaan bussilla pääse kaupunkiin :(

Moikka! Joo nähkää vaan ihmeessä aiemmin, meinasin itekin ehdottaa kun tännekin on luvattu kurjaa keliä huomiseks ja ens yöks lumimyräkkää. Ja täälläpäin pari senttiäkin jo riittää kaaokseen.. Ens kerralla sit! Kivaa kaffittelua teille!

Me tultais tytön kanssa hyvinkin mielellämme huomenna, mutta meillä on huomenna papin kanssa tapaaminen joten ei päästä :( Mutta kun seuraavaa tapaamista sovitaan niin yritän päästä paikalle, kaipailee mamma juttuseuraa :) Meille sopis kaikista parhaiten kans hieman aikaisemmat ajat.

Moi!

Apua täällä vielä ylhäällä kukutaan ja klo kohta kaksi.. Mekin ollaan siis tulossa huomenna tapaamiseen! Toivottavasti ollaan ajoissa..[:)]

Huomiseen siis!

Huomenta! (Päivää!)

Näin se vaan nyt on, että me skipataan tänään tuo reissu (ja toivottavasti pian päästään seuraavaan kertaan) [8|]

Mulla on voimat ihan pois eilisestä (edelleen) ja tuli yöllä valvottua pikkuisen kanssa...
Käänsin mieheltä (unissani) herätyskellotkin kiinni (myöhästyi töistä) [:(]
...että jos vaikka koittais jaksaa vähän siivota täällä, niin olis mieskin (ehkä) paremmalla tuulella töistä tullessaan [8|]

Pitäkää hauskaa ja herkutelkaa minunkin puolesta! Nähdään seuraavalla kerralla!

Minä lähden liikenteeseen ja pyrin pääsemään perillekin kinoksista huolimatta [:D] Hyvähän se on oppia käyttämään noita julkisia liikennevälineitäkin vankkureiden kanssa.

Morjensta!

Mä voisin tulla kans ku mun pitäis saada passikuvat uuteen passiin ja ajokorttiin [:D] Oon vaan näyttäny joka aamu petolinnulta ja edelleenkin odotan sitä kampaajalle pääsyä [:@]! Mutta ei auta, ajokortti ja passi on saatava ens kuun alkuun mennessä ja mennään sit vaikka petolintuna siihen kuvaan. Eli voisin samalla reissulla tulla moikkaamaan mammoja! [:)] ...kun tuo pullahammaskin on niin kipeenä [;)]!

Mä joudun nyt skippaamaan tän päivän treffit :( Täällä päästiin sängystä ihan ajoissa ylös, mutta nyt on jo monta tuntia valvoskeltu pikku miehen toimesta ja kitinää piisaa. Mikään ei tunnu auttavan. Hetkellinen pelastus löytyi pullosta, mutta se ei pitkälle kantanut. Ja kaiken huippu oli, kun ovikello äsken soi ja mulle ilmoitettiin, että nyt pistetään vedet vähäksi aikaa poikki. Kiireellä kävin varmistamassa, ettei vaipassa ole superkakkoja ja nyt sitten venailen, että vesi alkaisi taas virrata hanoista. Suihkuun ei ole vielä hetkeen mitään asiaa vaikka pikkuinen simahtaiskin. Jurp! Hauskaa kahvittelua ja toivottavasti ens kerralla pääsisin minäkin mukaan. Milloinkas se ens kerta sitten ois?

Moi!

Mäkin joudun perumaan meidän tulon kahvitteluun..Yöllä käytiin neljän aikaan nukkumaan ja nyt on sekä äiti että tytär erittäin huonolla tuulella. Ei viitsitä tulla kitisemään sinne..[:@][:@][>:]

Ens kerralla sitten..vaikka jo ens viikolla jos joku haluaa..ja jos joku haluaa joku päivä lähteä shoppailemaan uusia vaatteita mukulalle niin mä oisin seuraa vailla siihen tarkotukseen...

Hauskaa kahvittelua teille muille!

Moro!

Täällä yksi halukas! [:)]
Olisi kiva nähdä taas! Mikä päivä olisi ajankohtainen? Mulle käy mikä vaan...toivottavasti säät suosivat [;)]
Laittakaahan ehdotuksia...

Mekin tultaisiin mieluusti mukaan treffeille! [:)]
Meille sopii kaikki muut päivät paitsi tiistai.

Heippa!

Minäkin tulisin pojan kanssa mielelläni mukaan, jos passeli päivä löytyy. Keskiviikkona ja torstaina sopii oikeastaan vain (myöhäinen) iltapäivä, maanantaina, tiistaina ja perjantaina mikä aika vaan.

Moi, olisin keskiviikkoa klo 14 ehdottanut, kun me aateltiin mennä eka aamupäivällä Vauvakinoon (Kinopalatsi klo 11, vinkvonk) ja siitä ois kätsä jäädä sit kahvittelee. Mut onko se liian aikainen Ritalle? Tai sit klo 15, saahan sitä kaupungissa aikaa kulumaan... Myöhäsemmät ajat tais olla sit monelle ei-sopivia?

Vauvakinossa luvassa joko Avio-onnea Morganeiden tapaan tai vaihtoehtoisena se ruotsalainen Hääkuvaaja. Ilmeisesti siis kahdessa eri salissa pyörii... Ja finnkinon sivuilta lueskelin, että siellä jaetaan vauva-aiheisia tuotekassejakin!

Jos sä Sannakoo kaipaat seuraa vauvakinoon niin me voitas mielellään samaa matkaa tulla..ois kiva jos ens viikoksikin ois muutakin ohjelmaa kuin jälkitarkastus...

Takaisin