PK-seutulaisia?

Moi,

mä oon näemmä helppo ja mulle käy kaikki päivät ens vkolla. Mieluiten vasta iltapäivällä (klo 13-18 aikoihin siis), niin ei tarvii aamulla hosua :) Ja sit toivotaan, että pakkaset pysyy loitolla!

Pe 29.1. Mere
Ma 1.2. Rita, Mere
Ti 2.2. Rita, Ninoska, Mere (ei klo 13-15), Helca
Ke 3.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ei 10-11), Helca
To 4.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ehkä sopii, ei 12-16), Helca
Pe 5.2. Rita, Iona, Ninoska, Helca

Pe 29.1. Mere
Ma 1.2. Rita, Mere
Ti 2.2. Rita, Ninoska, Mere (ei klo 13-15), Helca, terhituuli
Ke 3.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ei 10-11), Helca
To 4.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ehkä sopii, ei 12-16), Helca, terhituuli
Pe 5.2. Rita, Iona, Ninoska, Helca, terhituuli

Mä vaan täällä roikun räkäisenä ja oottelen koska me tervehdytään... en viitsi nuhaisena tulla, vaikka pojalla ei juuri mitään enää ole. Mutta onhan tuohon ensi viikkoon vielä aikaa... [:)]

Höh, mulla jäi jostain syystä laittamatta edelliseen viestiin nimeni listaan!

Pe 29.1. Mere
Ma 1.2. Rita, Mere, SannaKoo
Ti 2.2. Rita, Ninoska, Mere (ei klo 13-15), Helca, terhituuli, SannaKoo
Ke 3.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ei 10-11), Helca, SannaKoo
To 4.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ehkä sopii, ei 12-16), Helca, terhituuli, SannaKoo
Pe 5.2. Rita, Iona, Ninoska, Helca, terhituuli, SannaKoo

Näyttäisi siltä, että torstai sopis useimmalle. Mulle köy hyvin tuo klo 16, niin Merekin pääsee mukaan, mutta mites muut - onko se sopiva aika?

Moikka[:)]!

Mulle käy seuraavat päivät:

Pe 29.1. Mere
Ma 1.2. Rita, Mere, SannaKoo, manteli
Ti 2.2. Rita, Ninoska, Mere (ei klo 13-15), Helca, terhituuli, SannaKoo, manteli
Ke 3.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ei 10-11), Helca, SannaKoo, manteli
To 4.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ehkä sopii, ei 12-16), Helca, terhituuli, SannaKoo
Pe 5.2. Rita, Iona, Ninoska, Helca, terhituuli, SannaKoo

Tuo torstai ei käy oikein hyvin kun se hollantilainen mieheni tulee silloin Suomeen (jos ei muuta lentopäiväänsä..)

Tarkistelen vielä (jos vaikka suunnitelmat muuttuneet..:>) että onko terhituuli sulla keskiviikko yhä varattu ja Iona sulla tiistai? Muillehan noin em päivinä näyttää sopivan.

Mutta siis eihän se minusta kiinni ole [;)] se torstain tapaaminen jos se kaikille muille on paras päivä.

Terve!

Tuo keskiviikko olisi hyvä, mutta sopisiko hieman myöhemmin, esim klo 15? Tiistaikinhan näyttää sopivan kaikille (terhituulikin pääsisi mukaan) paitsi Ionalle, silloinkin joku klo 15 tai 16 ois hyvä.

Eli terhituuli ja Iona, pankaas kertoen onko teidän aikatauluihinne tullut muutoksia[:)]. Sori kun tätä jankkaan..[:D]

Eli tiistai vai keskiviikko? Kukas tämän nyt päättää[:)]?

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Noh...mulle ei kyllä edelleenkään se keskiviikko passaa..mutta tiistai kyllä :)

Olishan musta tosi kiva päästä mukaan, mut en pahastu jos päätätte nähdä silloin keskiviikkona....[:)]

Moikka! Tuun tiistaina reissusta, meillä lento 14.15 Hgissä. Eli myöhä iltapäivä esim klo 17 kävis, tietty sillä varauksella että ollaan aikataulussa. Jos tiistai käy kaikille muille niin valitaanko se ja mä tuun jos kerkeen? Onko toi viis liian myöhään teille?

Morjensta!

Mulle sopii hyvin silloin ens tiistaina klo 17[:)] tai jopa myöhemminkin.

Niin ja oikein hyvää matkaa sulle Iona!

Voihan nenä, meille tuo alk. klo 17 alkaa kyllä olla jo hieman turhan myöhäinen aika.. Poika aloittaa mahdottoman iltatankkauksen alkuillasta, joten mieluusti rauhoitutaan silloin jo kotosalla. (Poikanen on keksinyt aivan loistojutun syödä koko illan ja nukkua sitten perään kunnon pitkät yöunet!)

Harmi, kun isolla porukalla on tietty hankalaa löytää kaikille sopiva aika.. Mutta jos joku päivä kaffetteluseuraa löytyisi enempi päiväsaikaan, niin saavutaan kyllä ehdottomasti paikalle! [:)]

Meillä on vähän sama juttu kuin Helcalla, eli poika tankkaa iltaisin ja suorastaan asuu tissillä. Sen takia mullekin kävisi paremmin joku aikaisempi aika, mielellään siinä 12-16 välillä. Pitäisikö tehdä niin, että sovitaan tuon tiistain klo 17 lisäksi joku toinen päivä, jolloin tapaaminen olisi aikaisemmin, ja itse kukin voi sitten tulla niille treffeille, mitkä parhaiten omaan aikatauluun sopivat?

Moi!

Eikös ollut niin, että kaikille muille paitsi Ionalle sopi se huominen tiistai (ja Ionallekin, jos olisi klo 17)?

Joten jos tehdään niin, että nähdään huomenna tiistaina mutta jos vaikka jo klo 15? Tai klo 14 jos se käy paremmin (mä ite tykkään myöhäisistä ajoista;>).

Sori Iona ehdottelen tuota tiistain aikaisempaa aikaa..mutta eikös joka tapauksessa ollut niin, että kun tuut silloin lennolta niin saattaa hyvin olla (näissä lumimyräköissä) että kone olisi myöhässä ja et ehtisi välttämättä klo 17 aikaankaan..

Joten, jos siis huomenna tiistaina klo 15 (tai 14) [:)]?

Tervehdys!

Mullekin kävisi mieluummin tuo aikaisempi klo 15 (tai14) aika [:)]
Jos ei tule nyt mitään takapakkia, kun ollaan edelleen tuhistu täällä...

Kyllä tuo lumentulokin saisi jo loppua, kun ne lumet aurataan tuolla isoiksi valleiksi tienpenkereelle, ja tänään sain kokea sen kuinka mahdoton on lähteä ylittämään katua, kun ei siitä vallin yli vaunujen kanssa uskaltanut lähteä onneaan koittamaan [&:]...sai kiertää hiki päässä monen sadan metrin päästä alikulkutunneliin...ja oli kova kiire lääkäriin, jonne hiki selkää pitkin valuen puoli juoksulla noiden huonosti hoidettujen katujen kautta säntäsin minkä jaloistani vaunujen kanssa pääsin..kyllä tuli jumppaa koko viikon edestä (tai nyt ainakin tuntuu siltä)...jotenkin meni voimat tuohon reissuun, joten nyt on sellainen fiilis, että kun meitä odottaa samanlainen lentäminen ylihuomenna (neuvola) niin katsotaan jaksetaanko huomenna, vai skipataanko seuraavaan kertaan...

Katsellaan nähdäänkö huomenna [;)]

Mulle kyllä kävis huominen klo 14.

Ninoska, olen samaa mieltä, että lumentulo sais jo loppua. Minä olen ylittänyt teiden reunoilla olevat vallit niin, että olen ensin jalalla potkinut penkkaa vähän pienemmäksi ja sitten vetänyt vaunut siitä yli (työntämällä ylitys on minusta huomattavasti työläämpää). Aikamoista off road -meininkiähän se on, mutta poika on vedellyt kyydissä tyytyväisenä hirsiä, vaikka menopelit ovat välillä melko kallellaan...

Kello 14 tai 15 kuulostaa jo paremmalta, meille käy näistä ajoista kumpi vaan!
Paikka varmaankin Sanomatalon Waynes?

Moikka!

Oliskos se sitten huomenna sanomatalon waynes coffeessa siinä 14-15 välillä..vaikka 14.30. Täytyy varmaan ottaa oma lumikola mukaan, että pääsee sinne asti täältä kinosten takaa..[:D]

Hei vaan kaikille!
Eilen käytiin pikkuisen kanssa ekaa kertaa vaunuilemassa ja lenkki yhdessä hauvan ja miehen kanssa sujui oikein mukavasti.

Huomisesta: Jos lunta ei tule nyt lisää ihan taivaantäydeltä, junat kulkevat suht normaalisti ja pääsen huomenna päivään kiinni ennen puolta päivää (tänään pyjamabailut venähtivät kolmeen asti), niin sitten voin minäkin yrittää kirmata kärryineni keskustaan... Olisi niin kiva tavata teidät kasvotusten! :)

Takaisin