PK-seutulaisia?

Heips!

Valitettavasti mekin joudutaan skippaamaan nämä treffit (niin mukavaa kuin olisikin ollut tulla) [:(]
Poika on tosi tukkoinen ja mammakin hiukan flunssaisen oloinen...sitä on näköjään liikkeellä.
Toivottavasti pian kuitenkin päästään paikan päälle [;)]

Samoin me jäädään kotiin, täällä mittari näyttää -15c ja poika on sellanen kränttyilijä ollu eilen ja samalta vaikuttaa nyt aamukin, että tän pienen miehen kanssa ei lähdetä reissuun...
Toivottavasti Ionalle löytyy seuraa sieltä kuiteski! :)

Pikainen moikkaus kaikille!

Mekään ei minikullan kanssa päästä tulemaan, sillä ollaan sovittu jo yli viikko sitten, että mennään tänään käymään mun työpaikallani. Meinasin tämänkin perua, sillä muru ollut ekstratukkoinen eli räkää riittää mutta ei oo onneksi kuumetta..mutta mennään just kohta pikaiseen käväiseen siellä, sinne ei onneksi ole matkaa kuin kaksi pysäkinväliä bussilla.

Tulen erittäin mielelläni seuraavaan tapaamiseen! Mitäs luulette, kävisikö jo esim ensi viikon perjantai? Tai sitä seuraavan viikon maanantai tai tiistai?

Nyt pitää aloittaa pukemisjärjestelyt..

Mukavaa talvista viikonloppua kaikille[:)]! Toivottavasti parannutaan kaikki, ja tietysti varsinkin vaavimme, näistä ikävistä flunssista!

Juu..mä myöhään ilmotan, mutta ei mekään pakkasen takia paikalle tulla..ens viikon lopulla ois luvassa näillä näkymin vähän lauhempaa..pitäskö silloin yrittää??

Heips!

Mulle kävis mieluummin tuo seuraavan viikon Maanantai tai tiistai, mitä Manteli ehdotteli...olisi niin ihanaa jo nähdä teitä.
Ensi viikon Torstai ja Perjantai menee Ristiäisjärjestelyissä, mutta muut päivät kävis hyvin ens viikollakin [;)]
Tai jos tapaatte ens viikon lopulla niin tulkaa uudelleen jo heti seuraavalla viikolla, että mäkin pääsen [:D]
Katsellaan mikä päivä kävis mahdollisimman monelle...

Kahviteltu on, yksin tällä kertaa. Mutta eipä tuo haittaa kun muutenkin olin keskustassa. Rauhallinen hetki Iltiksen ja kahvikupposen kanssa! Vähän arvelinkin että pakkanen pitää monet poissa. Vai oliko joku siellä, ite olin vähän myöhässä.. Yritin kovasti kattella mutta kaikkien vauvat oli jo syöttötuoli-iässä eli ei joulukuulaisia!

Mä oon lähdössä ens vkon to reissuun ja takasin seuraavan vkon ti. Sitten oon viikon täällä ja pinkaisen kuukaudeksi maan rajojen ulkopuolelle! Eli tulen ensi tapaamiseen jos kykenen, muuten sitten maaliskuussa!

Meille syntyi ihana tammikuun tyttönen 20.1.
Mitat 3328g ja 50cm. Käynnistettiin mun verenpaineiden vuoksi ja lopulta mentiin kiirelliseen sektioon vauvan sydänäänien laskun vuoksi... oli neiti saanut napanuoransa kaksi kertaa kaulan ja kerran hartioiden ympäri... melkoinen akrobaatti [8|]
Loppu hyvin, kaikki hyvin ja nyt pötkötellään naikkarilla ja ihastellaan tuota pientä rinsessaa [:)]

Öitä!

Voi ihanaa tammimamma, tosi tosi paljon onnea ihanasta pikkutytöstä[:)]!! Mullakinhan käynnistettiin synnytys ja 12 tunnin kovien supistelujen jälkeen päädyttiin vauvaa uhkaavan hapenpuutteen takia kiireelliseen sektioon.

Tulihan se sinunkin vauvasi viimein maailmaan eli ei se raskaus sitten jatkunutkaan ikuisesti niinkuin jo pelkäsit[;)].

Me olimme minikullan kanssa tänään työpaikallani käymässä; oli tosi kivaa nähdä tosi monta mukavaa työkaveria!

Niin siitä meidän tapaamisestamme, minulle kävisi tosiaan ensi viikolla tai sitten sitä seuraavalla viikolla puoleenväliin asti. Oon tapaamassa kavereita useampana päivänä kaupungilla, mutta mitään tarkkoja aikoja en ole vielä sopinut, joten aika fleksiibelisti mulle sopii. Sen jälkeen ei käy pariin viikkoon, kun minikullan isä tulee Hollannista meille noin pariksi viikoksi.

Mites tehdään, sovitaanko se ensi viikon perjantai? Tai vaikka jo keskiviikko,  niin Ninoskakin pääsisi mukaan? Mulle kävisi se keskiviikko, kun me mennään yhden kaverin luo alkuiltapäivästä, joten sen jälkeen sopisi treffit siellä Waynesissa tai miksei jossain toisessaksin kahvilassa.

Öitä kaikille ja mukavaa viikonloppua!

Ihanaa, onnittelut tammimammalle prinsessasta! [:)]

Onpa meitä monta, jolla synnytys päätynyt sektioon. Näin siis myös meillä, syynä vauvaa uhannut hapenpuute. Mielenkiinnolla odotan, että pääsee turisemaan enemmän näistä synnytyskokemuksistakin muiden vauvajuttujen ohella!

Jesh, ennuste lupaa lauhtuvaa tulevan viikon lopulle, joten josko nyt alkaisi treffailukin onnistua paremmin! Itselleni sopii noista ehdotetuista päivistä perjantai tai sitten seuraavalla viikolla. Keskiviikkona on anoppi kylässä..

Tammimammalle paljon onnea! Hienoa, että kaikki meni lopulta kuitenkin hyvin.

Mulle ei käy kahvittelu tämän viikon perjantaina, kun olen jo sopinut muuta, mutta ens viikolla käy kaikki muut päivät paitsi maanantai.

Heippa!

Ensi viikko olis tosi hyvä [;)]...mutta miksei jo tän viikon keskiviikkokin? [:)] Se sopisi kyllä hyvin tännekin...
Helcaa olis kanssa kiva nähdä pitkästä aikaan, ja hänellehän ei sopinut tämä keskiviikko..että josko ensi viikolla sitten [;)]?

Moi...

Mulle taas käy tämän viikon ke tai pe, ja ens viikolla to tai pe...Alkuviikko ei ens viikosta passaa kun on taas kaiken maailman juttuja..Että mitäs nyt sovitaan?

No, olisko ens viikolla keskiviikko, torstai tai perjantai hyvä? Pitäisikö taas laittaa listaa vaihtoehtoisista päivistä ja katsoa, koska kukin pääsisi paikalle?

Jahas, pitää mennä, vauva kutsuu...

Heippa!

Mulle käy vissiinkin mikä vain noista ens viikonpäivistä, mutta keskiviikkoaamuna (klo 10) tais olla neuvolalääkäri...toki se on niin ajoissa, että pääsen silloinkin jos se päivä sattuu sopimaan useammille ja kellonaika ei ole heti aamupäivässä...[:)]

Heissan! Juu, täälläkin kannatetaan ensi viikkoa ja Ritan ehdottamista päivistä sopii mikä vain! [:)]

Taitaa tulla tällä reissulla sitten myös ensimmäinen bussimatka pienokaisen kanssa - hieman jännittää.. [;)]

No niin, nyt on kalenterikin edessä, eli saan listan tehtyä. Tässä vauvaa hoitaessa kun tuppaavat päivämäärät menemään pikkasen sekaisin...[;)]

Eli tähän voi sitten itse kukin laittaa nimensä, niin katsotaan sitten, mikä päivä sopisi mahdollisimman monelle.

Pe 29.1.
Ma 1.2. Rita
Ti 2.2. Rita
Ke 3.2. Rita
To 4.2. Rita
Pe 5.2. Rita

Pe 29.1.
Ma 1.2. Rita
Ti 2.2. Rita
Ke 3.2. Rita, Iona
To 4.2. Rita, Iona
Pe 5.2. Rita, Iona

Pe 29.1.
Ma 1.2. Rita
Ti 2.2. Rita, Ninoska
Ke 3.2. Rita, Iona, Ninoska
To 4.2. Rita, Iona, Ninoska
Pe 5.2. Rita, Iona, Ninoska

Moikka!

Alla päivät mun osalta.

Meidän poika näytti eilen äidille ensimmäistä kertaa oikean valloittavan hymynsä ja tänään on hymyilty lisää! :) ..ja äsken pieni nukahti suloisesti äidin tuutulauluun.. voi näitä onnen hetkiä!! :)

Pe 29.1. Mere
Ma 1.2. Rita, Mere
Ti 2.2. Rita, Ninoska, Mere (ei klo 13-15), Helca
Ke 3.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ei 10-11), Helca
To 4.2. Rita, Iona, Ninoska, Mere (ehkä sopii, ei 12-16), Helca
Pe 5.2. Rita, Iona, Ninoska, Helca

Takaisin