PK-seutulaisia?

Tervetuloa minunkin puolestani Riikka ja Halipossu!

Helcalle tsemppiä syöttöhommiin. Minäkin joudun käyttämään rintakumia, kun ei pikku-ukko saa muuten kunnon otetta tissistä. Välillä, etenkin öisin, ärsyttää sen kanssa säätäminen, mutta minkäs teet.

Mulla on ens viikolle varattu jo kaikenlaista ohjelmaa ja ristiäisetkin pitää järjestää, mutta miten olisi joku päivä tammikuun vikalla viikolla? Vai meneekö liian pitkälle?

Mullekin passais paremmin tapaamiseen toi tammikuun vika tai helmikuun ekalla viikolla! Ehtis totuttautua vaunulenkittelyyn tässä kotinurkilla :)

Moi taas pitkästä aikaa!

Ja kahville joo! Mulle käy koska vain, kunhan ei ole ennen klo 10 ku sitä ennen meillä ei ala päivä [:D]

Me on matkustettu jo junalla pohjoiseen pitämään ristiäisiä ja nimeksi saatiin Aku Johan [:)] josta mummut ei sit pitäny yhtään, mutta ehkä ne leppyy ja tottuu! Nyt ollaan taas kotona ja odotellaan kutsua kahville! [:)]

Juuh...täälläkin passaa mikä tahansa päivä..meilläkin päivä alkaa siinä 10-12..että mieluiten sen jälkeen. Mua vähän jänskättää toi yleisellä paikalla imetys..onko muut jo päässyt sitä harrastamaan? Vai pitääkö vessaan mennä..vai miten se toimii (pölhö mikä pölhö).

Ja ihana nimi Pulun pojalle tuli..kyllä ne mummut siihen tottuu..pakkohan se on..kun nimi on jo annettu[:)]

Mitens se kahvittelu? Mulle kävis jo vaikka tämä perjantai..ollaan muutenkin tulossa Hakaniemeen isyyttä tunnustamaan...tai ens viikolla..tai koskaan vaan [:)]

Heips!

Mäkin tulisin mielelläni tapaamiseen ja Terhituulin ehdottama tän vkon perjantai kävis hyvin kun mekin ollaan tulossa keskustaan joka tapauksessa, vapaudutaan yhden maissa. Käykö muille? Tai sit ens viikko alkuviikosta kun to lähdetään reissuun. Eka kerta lentokoneessa, hui!

Mä oon kerran imettäny ravintolassa ja se oli aika tyhjä, aluks kyllä jänskätti mutta hyvin se meni. Tissi esiin ja suuhun, mulla on sellasia imetyspaitoja etteä saa läpän vedettyä päälle eli ei tarvii paljaana olla!

Mullekin periaatteessa perjantai passais, pitäis tällä viikolla tai ens vkon alusta hilpasta kaupunkiin käymään, joten vois yhdistää sitten samaan...
Mäkin aristelen julkisilla paikoilla imetystä, ja taidanpa taipua ennemmin korvikkeisiin noiden reissujen suhteen... Jos ilman sitä rintakumia kykenis, niin ois huomattavasti helpompaa, mutta sen kanssa leikkiminen ja ton rääkyapinan saaminen tissille sit ku on NÄLKÄ, niin se on jo vallan hankalaa.

Mutta jos perjantaina vaikka joskus 13.30 siellä Sanomatalossa (Waynes Coffee, tiedoksi uusille) passais väelle?

Moi,

mulle ei ikävä kyllä käy perjantai. Päivä menee ristiäisjärjestelyissä. Mutta ens kerralla päästään varmaan mukaan.

Mullakin on imetyspaitoja, jotka on käteviä, kun imetää esim. kyläreissulla. Ihan julkisilla paikoilla aion turvautua korvikkeeseen, sillä kuten SannaKoo kirjoitti, rintakumin kanssa sählääminen jossain ravintolassa ei oikein innosta.

Mun täytyy harmikseni skipata toi perjantain tapaaminen. Meidän pikku kaveri on vielä sen verran tuore tapaus, että torstaina tulee vasta kaksi viikkoa täyteen ja sitten vasta aletaan hiljalleen totuttamaan sitä ulkoilmaan. Eli toistaiseksi ei meidän vankkurit vielä kulje noin pitkälle. Ehkäpä jo sitten seuraavalla kerralla...

[:)]Tervehdys!
Minulle käy vallan mainiosti tuo SannaKoon ehdottama Perjantai klo.13.30.
Siis jos ei ole kauhean kovat pakkaset ja jos vaan pikkuinen on kunnossa (hänellä ollut tänään hiukan nenän tukkoisuutta).
Näillä näkymin olisi kuitenkin jo kiva tapailla!
Täällä jotenkin päivät soljuu olohuoneen ja makuuhuoneen välillä ja siinä välissä voi pyörähtää keittiössä...seinät kaatuu pian päälle [8|]...kiva päästä ihmisten ilmoille ja nähdä teitä sekä teidän pikkuisia! [:)]

Saavumme pienokaisen kanssa paikalle perjantaina 13.30. Osaankohan mä käyttäytyä ihmisten ilmoilla..ainaki nyt mahtuu jo muutakin päälle kuin se pelkkä yöpaita ja kumisaappaat...

Höh, säätiedotukset lupaili kiristyvää pakkasta taas viikonloppua kohden! Eli täytyy vielä säätä tarkkailla, kun me ei vielä yli kymmenen asteen pakkaseen viittittäis kovinkaan kauas lähteä... Eli sormet ristissä ja lämpöä ilmoille, koska mä haluan tulla! (tai sit jätän palikan iskälle ja tuun yksin :D)

Kiitos tsempeistä syöttöhommiin liittyen! Pojan paino on nyt hienossa nousussa, joten oikeita asioita ollaan ainakin tehty! [:)]

Me ei valitettavasti näillä näkymin päästä tuohon perjantain tapaamiseen, mutta toivottavasti sitten seuraavalla kerralla!

Moi!

Pulu ja Aku tulee varmasti paikalle [:D] Mulla kun on jäänyt toi makeen syöminen ja kahvin juominen päälle...

Keskustassa onneksi pääsee kulkemaan tosi hyvin sisätiloissa ja Sanna, jos pääset helposti linja-autoon niin Kampista tulee se tunneli Sokokselle ja siitähän ei ole enää pitkästi Sanomatalolle!

Mä oon syöttäny joka paikassa. Tissi tiskiin ja vauva syömään!!! [:)] Paras oli kun oltiin Prismassa ja iskä lähti veskiin. Yhtäkkiä pojalla tuli kaamee nälkä ja huusi kurkku suorana. Isoilla käytävillä ois ollu sellaisia puiston penkkejä, mut paikka oli avonainen. Kävelin sit yhdelle hiljaiselle käytävälle ja otin sellaisen hyllylle kiipeilyyn tarkoitetun jakkaran ja ei kun poika syömään. Iskä sit soitti hetken päästä ja kysyi, et mihin me oltiin hävitty. Katselin ympärilleni ja totesin, että ollaan täällä retkeily ja kalastusosastolla syömässä [;)] ja hyvin onnistui! Toisella kerralla menin sovituskoppiin. Mut sit taas Itäkeskuksessa menin Stoccan kahvilan nurkkapöytään. Kaunis hymy vaan ohikulkijoille ja sellainen tulee takaisin.

Mulla on yks sellainen imetyspaita ja se on kyllä näppärä, kun ei tarvi selkämakkaroita esitellä. Mut mitäs siitä jos toisella on nälkä! [:D]

Mut perjantaihin näillä näkymin!

Heips vaan kaikille :)

Voisinkohan minä vielä änkeä itteni teidän joukkoon? Oon kohta 25-vuotias joulukuussa syntyneen tytön äiti. Mieheni kanssa asustellaan Helsingissä. Itsellä ei oo yhtään kaveria/tuttua, joka olis samassa tilanteessa ja mun sukukin (siskoa lukuunottamatta) asuu tuolla kaukana pohjoisessa..

Moikka! Taitaa minun neitsytmatka teidän tapaamiseen tyssätä heti alkuunsa... poika kuumeessa. Jos nyt jotenkin ihmeen kaupalla tämä tauti meneekin ohi, niin tulemme paikalle. [:)]

Pulu, haha, tai sit mulla on ollut oma lehmä ojassa, ku oon aikoinaan ehdottanut tota Sanomataloa kohtaamispaikaks. Meiltä kun on himasta junalle parisataa metriä, ja junallahan pääsee ihan siihen viereen, ellei sitten juna vedä pitkäks ja jyräile vaikka Stockalle asti (ai mitenniin huonoa läppää!).
Lähinnä tossa on vaan siis se, että jos on kovasti pakkasta, niin noiden junien kulku tolla rantaradalla on vähän heikkoa, eikä mua huvita seisoskella varttia tuolla asemalla jäätymässä pienen kanssa ja oottelemassa junaa...

Ja Tyty on varmaan myös vallan tervetullut joukkoon! Kahtellaan, että miten me vankkureidemme kanssa sinne sovitaankaan sitten, eli sinänsähän ei oo ollenkaan huono juttu, jos ihan kaikki ei joka kerta pääse :)
Eli kuka ekana paikalle ehtiikään, niin vieno toivomus, että ei ihan sinne keskimmäisiin pöytiin änkeäis ;)

Mites muuten on tammimamman laita? Ei oo hetkeen näkynyt, täytyykin käydä feisbuukissakin stalkkaamassa, josko siellä ollaan laitokselle lähetty!

Taitaa pakkaset rajoittaa meidän paikalle saapumisen huomenna...
Ei olla vielä päästy ees totuttelee tohon vaunutteluun, niin ei taideta pakkasessa viitsiä lähteä kaupunkiin asti :(

Kivaa kahviherkutteluhetkeä kuiteskin muille, jos pakkasta lähdette uhmaamaan! :)

Tsekkasin säätiedotuksen ja -12° on luvattu huomiseks iltapäiväks. Me oltais kyllä tulossa, entäs muita? Oon joka tapauksessa stadissa ip eli käyn sitten ainakin kurkkaamassa onko muita. Mistäs teitä sitten tunnistaa jos siellä käy paljon muitakin mammoja? Nimilappu kaulaan? [:D]

Moi!

Täällä ollaan kans kipeenä eli jää kahvittelut väliin tältä kertaa. Mulla itellä on kuumetta ja poitsulla on räkätauti. Mut sovitaan tässä toinen tapaaminen helmikuun puolelle, jos vaikka olis kelit lauhtuneet. Mut jos sinne on vielä kahvittelijoita menossa niin maukkaat ja jutturikkaat kahvihetket teille! Mulla ois kauheesti hyviä juttuja takataskussa ja tunti ei riitä ku mä aukaisen suuni [:D]!!

Mut yrittäkää te muut pysyä terveenä. Kuumeisena on aika raskas hoitaa tuota lasta [&o]!

Ai niin ja tervetuloa vaan uusille, kyllä meidän ratkiriemukkaaseen jengiin vielä mahtuu!

Takaisin