PK-seutulaisia?

Ihanaa joulua teille kaikille mammukoille!! Onnea jo poksuneille ja tsemppiä meille vielä mahan kanssa tuskaileville... Kovasti jo vankkuritreffejä täällä odotellaan...[;)]

Rauhaisaa joulua täältä multakin kaikille..pyörin täällä kinkun tuoksussa malttamattomana..olis jo valmista [:D] Vielä malttamattomampi oon mahani kanssa..saa sieltä uloskin tulla..vauva hei..halooo...[;)]

Pian nähdään kaikki ihanat pk-mammat..

Mä en malttais enää odottaa meidän seuraavaa tapaamista...vaunujen kanssa [:D][:D][:D][:D] Jihuu..nyt tämä vauva-aika on vihdoin kaikilla tässä mistä aikaisemmin puhuttiin..Raskausvaivojen puinti muuttuu kakkakeskusteluksi ja pulauttelujen ihmettelemiseksi..niin ja jokaisella tietty on se omanlainen synnytyskertomus..Ja uusia vauvanvaatteitakin pitäis päästä ostelemaan..hellittäis edes hetkeksi noi pakkaset...

Pian pian nähdään...

Tammimammaa vielä odotellaan..kyllä se pienokainen pian sielläkin saapuu [:D][:)]

Niin ja hyvää alkanutta vuotta kaikille pk-perheille..

Joo! Vaunutreffit! Kunhan tammimamma ja pakkaset saadaan vielä sellaiseen suotuisampaan tilaan ;)

Meidän pieni menninkäisemme saapui viimeinkin maailmaan 30.12. klo 3.09. 51cm ja 3.7kg ihanuutta on sulattanut meidän maailman! Verta meni ja tää mamma ilmeisesti oli aika traagisissakin tilanteissa, mutta omistuista kyllä, en mä edes muista mitään pahuuksia ja oon vaan niin onnellinen tosta nyytistä!

Vihdoin kotiinkin pääsimme, ja mulla jo menojalkaa vipattais. Jäi vähän synttäreideni (oli 29. pvä :D) ja uuden vuoden juhlinta heikoks Jorvissa ollessa, joten nyt voisin jo ihan hyvin ottaa vähän takas! Sen verran pitkään tossa odotellessa olin vaan neljän seinän vankina, joten nyt tekis mieli nähdä ihmisiä ja vilskettä! Ja kun tuo isikin hoitaa hommansa niin mallikkaasti (mun tilanteen takia sen oli pakko ottaa heti synnytyssalista asti vastuuta enempi), niin helposti nuo voisi pariksi tunniksi silmistään laskea ;) Nyt alkoi himottaa nakit, lihapullat ja ranskalaiset, joten jos toi mies kävis vaikka hakemassa sen pullon kuohuvaa ja tois mammalle lisää herkkuja!

Vielä paljon, paljon onnea SannaKoolle!!! Niin sekin odotus lopulta palkittiin :) Aika kiltisti odottelit kyllä mua... ;) Nyt mä oon sitte viimeinen, mut itsehän änkesin "kehittyneempien" seuraan :D
Toivotaan että alkais pian jo täälläkin tapahtumaan, kaikenlaista ennakoivaa oiretta on, mutta jotenki tuntuu ettei ihan lähipäivinä vielä mennä... Oisin kyllä jo ihan valmis ottaan beibin sylkkyyn ja luopumaan tästä pallomahasta :/

Mitähän Helcalle muuten kuuluu? Ilmoittelehan miten siellä menee, jos koneen äärellä käyt..

SannaKoolle sylillinen onnentoivotuksia! Ja kaikille tietysti hyvää alkanutta uutta vuotta!

Meillä on mennyt vauvan kanssa tosi kivasti, pikkuinen syö ja nukkuu hyvin! Painoa ja pituuttakin on tullut reippaasti lisää, ja jo pino vaatteita on jäänyt pieneksi. No, täyttäähän herra tällä viikolla jo kokonaiset 6 viikkoa [:)]

Kovasti jo odottelen teidän ja vauvojenne tapaamista.

Moikka kaikille taalta Amsterdamista!

Pikaisesti kirjoitan tanne, aluksi oikein paljon onnea kaikille vauvautuneille, siis terhituulille, SannaKoolle, Ritalle ja muille! En ole tainnut edes aiemmin teita viela onnitella, anteeksi. En oo kaynyt koneella sitten Suomesta lahdon jalkeen kaksi viikkoa sitten.

Kaikki mennyt tosi kivasti, viela ei tahtois tulla takaisin, mutta kai taytyy kun lippu on varattuna taman viikon torstaina Suomeen.

Jouluna oltiin tosiaan siella Etela-Hollannissa isovanhempien ja koko suvun kanssa juhlimassa joulua. Kaikki ihastelivat kilvan minikultaa[:)].

Taalla Amsterdamissa, siis ihan taalla keskustassakin, on talvi eli lunta sataa ja pakkasta pari astetta. Normaalistihan taalla ei paljoa lunta nae.

Tosi kivaa tavata pian! Olisiko ne meidan treffimme viimeistaan tammikuun lopussa? Nyt pitaa lopettaa, minikulta jo kovin karsimaton kun kirjoitin jo aluksi toiseen ketjuun, joten nyt hanella menee hermot..[:)]

Mukavaa illanjatkoa kaikille sinne Suomeen!

Mä voisin ilmoittautua pk-seutulaisena joukkoon kirjavaan jos vaan huolitte... [:)] Eli Espoossa asuu meidän perhe, minä ja mies, kolme lasta 13v., 9v. ja 4 kk. Joten terveeks kaikille! [:)]

Öinen tervehdys kaikille!

Amsterdamista on palattu, mutta kovasti jo haluaisin takaisin! Mieskin kovasti meitä sinne ikävöi, joten mennään takaisin varmaan pian. Ja mieskin on tulossa taas Suomeen käymään.

Riikka33, tervetuloa joukkoon ja tapaamisiin! Mehän jo tuolta toiselta palstalta toisemme tunnemmekin[:)].

Mulla tosiaan toi nettiyhteys (työn puolesta maksettu) katkeaa hetkellä millä hyvänsä, joten minusta ei välttämättä johonkin aikaan kuulu mitään. Pitää hankkia oma yhteys mahd pian.

Nyt äkkiä nukkumaan sillä minikulta on vedellyt sikeitä jo yli tunnin, joten nyt kannattaisi itsekin nukkua[:)].

Tsemppiä kaikille ja paljon ihania hetkiä vauvojen kanssa[:)]!

Kiva kuulla, Manteli, että teidän reissu meni odotusten mukaisesti! Miehen ikävän uskon kyllä, ihanaa, että teillä on mahdollisuus tapaamisiin siellä ja täälläkin :)

Joko täällä kärsimättömänä odotellaan? No voitte uskoa, että alkaa täälläkin tämän mamman kärsivällisyys olla lopussa... Kaikenlaista tuo lapsonen lupailee, mutta EI TULE ULOS!!! Luulenkin, että en raskaana oo koskaan ollutkaan, lihonut vain kovasti... makkara maistunut [:D]

No joo, toivon että päästäis jo tositoimiin... Myrkytystä pelätään, paineet on taivaissa ja pisussa protskuja. Saas nähdä.

Riikka33, tervetuloa jengiin mukaan [:)] Meitä on hyvä porukka ja nauru raikaa tapaamisissa [:D]

Manteli, kiva kuulla että reissu meni hyvin ja miehenkin kanssa lämpenee... [;)]

Kaikille paljon kaikkea kivaa, mie tuun sitte maha pystyssä vissiin ikuisesti meidän tapaamisiin... ku EI TUO AIO SYNTYÄ!!!

Hahahaaah, tammimamma, mä niin muistan sanoneeni ihan samaa! Että tuskin mä raskaana oonkaan, vähän vaan liikaa suklaata syönyt ja muuten herkutellut :D
Mutta ei sieltä sitten tullutkaan isoa kakkaa, vaan jotain vähän söpömpää ja tuoksuvampaa ;)

Moikka pitkästä aikaa ja ihanaa alkanutta vuotta kaikille ja onnea kaikille vauvaantuneille! [:)]

Mieltä lämmittää, että täällä oli jo kaipailtukin :) Täällä kaikki muuten hyvin, mutta pieniä haasteita ollut pienokaisemme syömisten kanssa, jonka takia en ole oikein konettakaan ehtinyt viime aikoina avata..

Mutta siis: Suloinen poikamme syntyi 23.12. Pituutta pikkuherralla 51cm, painoa 3446g, pipo 36. Synnytys nyt oli... noh, vähemmän mukava kokemus ja päätyi lopulta sektioon. Kätilö-ystävääni lainatakseni meni "pitkän kaavan mukaan", eli koin kuulemma lähes kaiken mahdollisen.. Lopputulos on kuitenkin mitä ihanin! [:)]

Täälläkin jo odotellaan kovasti seuraavaa tapaamista! Ollut ihan ikävä! Täytyy vaan todella toivoa, että tuo meidän pienokaisemme alkaisi nyt syödä kunnolla, niin pystyisi harkitsemaan lähtöä kotinurkista hieman pitemmällekin vaunuttelemaan.. Tuo poika kun ei oikein millään jaksa syödä rinnalta, vaan nukahtelee siihen yhtenään. Tai jos imee, on imu sen verran heikkoa, ettei saa sillä kunnolla maitoa [:(] Tämän takia meillä menee tällä hetkellä pienokaisen syöttöön/syöttöön valmistautumiseen aikaa aivan mahdottoman paljon ja oikeastaan kaikki ajatukset pyörii sen asian ympärillä.. Paino on nyt onneksi saatu nousuun syöttöpunnitusten ja ahkeran pumppaamisen ansiosta, joten positiivisilla mielin haluan jaksaa uskoa, että poika piristyy painon noustessa olemaan rinnallakin hieman reippaampi!

Tammimammalle mahottomasti supparisäteitä!!!!! Jos ei vieläkään ole vauva antanut kuulua itsestään, niin ehdotan että suunnittelet huomiselle mahdottomasti kaikkea mitä pitää ehtiä tehdä, niin eiköhän tuo ala syntymään. Näin kävi mulla [;)]

Riikalle ja Halipossulle tervetuloa mukaan! [:)]

Heips!
Tosiaan tervetuloa joukkoon mukaan Riikka33 ja Halipossu! [:D]
Kiva porukka meillä on ja mukaan ovat kaikki tervetulleita. Voi kun päästäisiin jo tapaamaan ja kuulumisia vaihtamaan...

Tosi kiva kuulla Manteli, että reissu oli onnistunut ja mieskin innostunut [;)]

Ja Mukavaa kuulla sinusta Helca!
Voi kun pian saisitte ne syömisongelmat kuntoon...ei ole helppoa olla koko ajan huolissaan.
Harvoin on täysin huoletonta/ongelmatonta...mutta näistä selvitään, täytyy vaan uskoa että kyllä se vielä siitä.

Ja TammiMamma...eikös nyt olisi jo aika sunkin saada se nyytti sylkkyyn [;)]...oikein paljn Tsemppiä loppurutistukseen. Olet mielessä nyt päivittäin ja innolla odotellaan uutisia!

Manteli taisi ehdotella Tammikuun loppua tapaamiseen, minulle käy milloin vaan nyt, jos terveinä pysytään [;)]

Kiitos, kiitos tervetuliastoivotuksista! Onnea kovasti vauvansa saanneille! [:)] onko teillä tietty/tiettyjä paikkoja missä olette tavanneet?

Tervetuloa munkin puolesta kaikki uudet pk-mammat joukkoon iloiseen!

Riikka33 ollaan tavattu tuolla sanomatalon waynes coffeessa..sinnehän mahtuu hyvin sitten vankkureidenkin kanssa.

Tavataan hei jo..alkaa taas seinät kaatumaan päälle..ja mä tahdon kokeilla ekaa bussimatkaa mun uusilla vaunuilla..niin ja vauva tietty mukana [;)]

Kiva kuulla susta Helca! Ja hurjasti onnea pienestä miehestä!!
Ninoska, juu kyllä munkin mielestä aika olisi jo... mut tuolla vaavilla ei taida olla nyt kalenteri ihan ajan tasalla, kun ei se aio tulla.

Hei suunnitelkaa vain tapaamisia, ei teidän mua tarvi odottaa.. ku tän kanssahan voi oikeesti vielä mennä aikaa ja sit ei kuitenkaan ihan heti voi liikkeelle lähteäkään. Kyllä mäkin niihin tapaamisiin taas ehdin mukaan ihan varmasti! [:)] Vaikka saatan tosiaan tulla maha pystyssä Waynesiin ikuisesti, ainakin sille tää tuntuu. Eilen aamulla oksensin yllättäen ja tuli mieleen että hitto nyt tää raskaus alkoi taas alusta, apua!! [:@]

Halipossulle myös lämpimät tervetulotoivotukset ja onnea vauvasta!! [:)]

Takaisin