PK-seutulaisia?

Kyllä tääkin nyt joutuu toteamaan huomisten syöminkien käyvän liian rankaksi...vähän samoista syistä kuin Ninoskallakin [&o][:(]

Mä oon ihan vaan kuutamolla koko ajan kun en enää saa nukuttua yöllä ja päivälläkin tulee vain torkuttua lyhyitä jaksoja.
Vauva on niin selkeesti tullut alaspäin kun paine on kävelessä ihan kamalaa. Mä saan käveltyä n. 10minuuttia per päivä taloa ympäri..(naapurit pitää mua jonain pirun kahjona). Eli olo on tuskainen..ja jalkoihinkin on ruvennut turvotusta tulemaan.

Olisin niin mielelläni huomenna tullut, mutta nyt täytyy vaan hyväksyä nää oman kropan rajat. Eli eiköhän mammat nähdä seuraavan kerran vankkureiden kanssa tammikuun puolella [:D]

Ja ikävä on jo meidän vauvahöpöhöpöhöpinöitä...

Harmin paikka, etteivät Ninoska ja terhituuli pääse tulemaan. Mutta kuten terhituuli kirjoitti, kyllähän ne oman kropan rajat on hyväksyttävä.

Onkos sinne sitten huomenna muita tulossa kuin minä, tammimamma ja SannaKoo?

Nähdään sitten isolla (ja tilaavievällä) porukalla tammikuussa. Jos SannaKoo olet saanut jo nyt varata meille hyvin tilaa, tammikuussa saat takuulla buukata koko kuppilan meille, että mahdumme vankkureidemme, hoitolaukkujemme ja jälkikasvujemme kanssa kaikki saman katon alle [:D]

Täällähän on alkanut tapahtua! Ihanaa! Mantelille tuhannesti onnea! [:)] Ja Pululle kovasti tsemppiä!!!

Mä olen itse vetkutellut tän ilmoittamisen kanssa, kun kova halu ois nähdä teitä pitkästä aikaa, mutta raihnanen loppuraskaus se painaa päälle täälläkin [:(] Huojun ja heilun kaikkine huimauksineni ja pahoinvointeineni välillä kuin humalainen ja pikkuinen puskee samalla iloisesti itseään yhä alempana. Olo on siis sangen hehkeä! Muutama tunti menee päivässä ihan jees, mutta sen jälkeen pitääkin päästä viimestään pötköttämään. Voipi olla, että munkin osalta nähdään siis seuraavan kerran, kun nyytti kainalossa..

Pitäkäähän paikalle pääsijät hauskaa ja tsemppiä kaikille näihin piinaviikkoihin!

..Ainiin, oltiin tänään Kättärillä tutustumiskäynnillä ja päästiin katsomaan 2 päivää vanhaa vauvaa... toinen oli niiiin pieni ja suloinen.. kohti meilläkin on sellaiset ihanat.. (*pillittää raskaushormonihuuruissaan*)

No sit ei auta ku mun, Ritan ja tammimamman syödä kaikki ne hyvät ja ihanat jälkkärit teidän muidenkii puolesta! :)

Ymmärrän kyllä olotilojen takia kotisohvalle lösähtäviä hyvin, on sen verran kolkutellut ja kipuillut itselläkin. Vaan mä luotan siihen, että synnytys käynnistyy, jos yritän elää mahdollisimman normaalisti, enkä tosiaan joudu venttailee sinne joulun tienoille! (Edit: luettuani tän uusiks, niin täytyy nyt ehkä vielä varmistaa: olen siis tulossa, kera kolotusten, ja punaisen pikkujoulumekon (jos se mahtuu päälle) :D)

Eli odottelen minäkin innolla, että päästään taas isolla porukalla tapaamaan. Mä jo tossa mielessäni hehkutin, että ens kesänä voidaan pitää puistopiknik ja meidän tyttöset ja poikaset osaa jo sillon todennäköisesti ryömiskellä kovaa pakoonkin! :)

[:)]...Voi että Sanna...nuo puistopiknikit ja Korkeasaaren retket ja nukketeatterit yms. yms. siintävät jo elävästi mielessä, ja tulee tippa linssiin pelkästä ajatuksesta..ihanaa ihanaa...
Kaikki vielä edessä, koko ihmeellinen maailma, ja se todella on ihmeellinen jos sitä katselee pienen lapsen silmin ja tästä huolettomasta ja vilpittömästä, sekä innostuneesta ja uteliaasta näkökulmasta [;)]...on hyvä heittäytyä lapsen tasolle.
Joka päivä on uusi ja ihmeellinen, ja jokainen tilanne on oppimista ja leikkiä. Ja uusia asioita opitaan päivittäin ja vauhdilla....ai että näitä aikoja [:)]

Maanpinnalle palatakseni toivotan teille mukavaa iltaa, ja elän hengessä mukana...pidelläänhän yhteyttä, niin tapaamme taas sitten, kun nämä lopunajan piinat on ohitse [;)]

APUA! tammimamma ja Rita!!

Täällä ollaan nyt sitten flunssaisena... nokka tukossa yskien mittailen kuumetta, kohta vaihtuu lämmön raja kuumeeksi :(
Eli en uskalla lähteä tänään pikkujoulumekkoa tuulettamaan, kun en nyt todella jaksaisi mitään pahempaa kuumetautia.

Toivottavasti viesti tavottaa teidät! Jos päätätte olla menemättä, niin voisko joku soittaa sinne La Famigliaan ((09) 8568 568) ja perua varauksen, jos ette ole menossa. Se on siis varattu nimellä "Kokkonen Susanna" (niillä sattui varaukseen kirjovirhe nimeen, mutta en jaksanu muuttaa) ja koodi ovelle oli siis "Joulukuun odottajat". Tai mä voin tulla vaikka joskus neljän-viiden välillä kurkkaamaan, jos täällä ootte ilmottanu ettette mee kaksin, niin voinhan mäki sinne tietty sit soittaa...

Harmittaa ihan vietävästi! :'(

Mikä harmi!!! No, eihän siinä muu auta kuin parannella flunssaa, SannaKoo. Toivottavasti et nyt kovin kipeäksi tule.

Mites on tammimamma, pitäisikö meidän suosiolla jättää tän iltainen väliin? Mullakin oli taas viime yönä sellaisia tuntemuksia tuolla vatsan seudulla, että vähän alkaa jo jänskättää (eihän laskettuun aikaan ole enää kuin reilu viikko!) ja voin hyvin pysytellä kotosalla kuullostelemassa tilannetta, että käynnistyykö tämä tästä vai pitääkö vielä jatkaa hautomista.
Jos päädymme peruuttamaan treffit, mä voin soittaa sinne ravintolaan.

Moi!

Mä aina heräilen vähän jälkijunassa näihin juttuihin, ja tulin nyt palstalle kurkkimaan mikä on iltaisten pikkujoulujen uusin tilanne. Harmi että porukka näyttää kutistuneen kokoon! Olen itsekin tässä tuumaillut jaksanko lähteä mukaan, kun oleminen ja kaikenlainen lähteminen tän vatsan kanssa minnekään tuntuu olevan päivä päivältä työläämpää! Kohtalotovereita siis tuntuu olevan! Toivottavasti sä Sanna et tuu kovin kipeäksi! Mutta ehkä sitten vauvojen kanssa seuraavan kerran, ellei suurta yleisöryntäystä illaksi ilmoittaudu.

Ja Mantelille kovasti onnea!!

No voi meitä vaivaisia. Ehkä se on parempi suosiolla jättää väliin tämä ilta ja yritetään uudestaan sit ku ollaan kaikki paremmissa sielun ja ruumiin voimissa... Mulla on huomenna työpaikan pikkujoulut joten ehkä se riittää mulle.. [;)] Olisi ollut kyllä ihana teitä nähdä, mutta parempi nyt tietenkin kuunnella omia rajojaan.
Eli peruuttaisitko sä Rita sen varauksen?

Koittakaahan jaksella ja parannella!![:)]

Selvä homma, perun varauksen. Harmin paikka, olisi ollut ihanaa kyllä nähdä teitä kaikkia! Mutta tapaamme sitten vaikkapa tammikuussa oikein isolla porukalla vauvojen kera [:)]

Jaksamisia kaikille!

Harmi, että koko setti peruuntui nyt sitten :(
Kiitos Rita, kun hoidat perumisen!

Tää painuu just kohta takas tonne päiväunien maailmaan, näemmä pieni hetki koneella riittää pyörrytykseen...

Heippa!

Täällä ollaan oltu neljä päivää kotona uuden perheenjäsenen kanssa [:)] Synnytys sujui hyvin, ja poika on kyllä valloittanut mun ja miehen sydämet täysin!

Mukavaa joulun odotusta ja jaksamisia kaikille!

Voi kökkö ku ois teitä mammukoita jo ii-käää-väääää... Tylsää tää loppuraskaus!!!

Sanoiko joku "tylsää"?? Eeeeei, miten ihmeessä tammimamma sellaisen sanan oot saanu päähäsi? :D

Ja joo, ikävä alkais olee, mut ihan pian pian pian (eli ens kuussa, jonne aika vain mateleeeee) nähdään sitten kera kaikkien ihanien suloisten vauvojen! Jei!

Moi kaikille!

Täällä kiireiset pakkaukset käynnissä, sillä kohta suuntaamme Hki-Vantaalle ja sieltä Amsterdamiin. Ihanaa lähteä matkalle! Takaisin tullaan 7.1.

Jos en ehdi sieltä kirjoitella. niin haluan toivottaa teille kaikille ihanaa joulunaikaa ja mahtavaa uutta vuotta 2010!

Ja kaikille paljon onnea ihanista vauvoista! Nähdään tammikuussa!

Moi Manteli!

Ja oikein hyvää joulua teille ja ihana että pääset reissuun! Olen niin onnellinen sun puolestas!!! Itku meinaa tulla, ku ajattelee, että ootte joulun ja uuden vuoden koko perhe koossa!!!

Ja sit kaffelle ku tuut takas! [:)]

Ja hyvää joulua vaan muillekin [:D]

Mantelille tosiaan ihanaa reissua!

Ja hyvää joulua kaikille muillekin! <3

En malta oottaa vauvan tuloa, enkä sitä, et nähdään!!

Pääsi käymään sillä tavalla, että täällä tuli poika mualimaan yhdeksän päivää etuajassa, 10.12. Nyt on sitten kotiuduttu mun äidin luokse, kun omassa kodissa on vielä kylpyhuoneremontti kesken. Nyt jouluksi lähdetään anoppilaan, vaihtelun vuoksi - ettei oma mamma hiilly meihin ihan täysin.

Synnytys meni miten meni, epiduraali ei ehtinyt vaikuttaa kun aukenemisvaihe meni ku hujauksessa, yli puoli tuntia kärsin mukavista supistuksista, ku kätilö oli jo puhkaissut kalvot ja supparit voimistuivat uskomattomiksi. Onneksi sain kuitenkin spinaalipuudutuksen, joka veikin sen kivun pois - vei myös tunnon alavartalosta, joten en tiennyt milloin tulee supistus. Katselin sitten monitorilta milloin käyrä lähtee nousuun ja ponnistelin siinä sitten vaan jonnekin suuntaan :D

Tulos oli kuitenkin ihan mahtava - 2690g/48cm poitsu <3 Eikä enää tuntunut synnytyskään yhtään huonolta kokemukselta :)

Tsemppiä itse kullekin raskauden viimeisiin hetkiin ja niille, jotka ovat myös jo jakautuneet! Ja hyvää joulua!

Terkuin Sarppa ja Sintti 12 päivää

Takaisin