PK-seutulaisia?

Noniin, kaffet, tortut ja kaakaot on kumottu. Kummasti meidän nautiskelu kavalkadit on ekoista miiteistä alkanut erota toisistamme. Yhtään smoothieta en tänään muista pöydällä nähneeni! ;)

Sitten asiaan. Puhuimme myöskin vähän niistä pikkujouluista, ja päätimme, että olisi ehkä hyvä järkätä ne jossain ravintolassa hyvän ruoan merkeissä. Niin, ja allekirjoittanut tahtoo sitten pynttäytyä, mutta mm. Pulu lupasi saapua paikalle Nanson yöpaidassa ja puhtaissa alushousuissa :D (anteeksi huono sisäpiirivitsi, mutta haluan vaan, et teitä harmittaa enempi ku ette tänään ennättäneet paikalle!)

Ja niin, joku meistä halusi italialaista, mutta emme päässeet ideoinnissa puusta pitkälle. Kotimatkalla mietin sitten, ja totesin, että La Famiglia varmaan olisi sellainen, joka mätsää meidän ehtoihin; keskustassa, monipuolinen ruokalista ja hintatasoltaan varmasti mammalomalaisillekin sopii. Käviskö? (http://www.rafla.fi/lafamiglia/fi/etusivu)

Ja päivämääriä, joiden suhteen voidaan tehdä sama kuin viimeks, eli nimi perään jos käy ja kun nimiä alkaa olemaan, niin katsotaan eniten ääniä saanut päivä :) Sitten vaan copypastella äänestämään! :)

MA 16.11. SannaKoo,

TI 17.11.
SannaKoo,

To 19.11.
SannaKoo,

HEI....

Mä haluaisin kanssa kovasti tulla syömään pikkujoulun merkeissä..toivottavasti kykenen..ravintolalla ei niin väliä..italialainen kuulostaa hyvältä. Mulla ei kyllä mitkään juhlahepeneet mahdu päälle ja ei kyllä ole energiaa lähteä sellaisia etsimään..Eikä mulla ole edes sitä Nanson yöpaitaa, mutta puhtaat kalsarit voi hyvällä tuurilla löytyä [:)] Mutta jos voi vähän arkisempanakin saapua paikalle niin sitten..lupaan harjata hiukset ja pestä hampaat.

MA 16.11. SannaKoo,

TI 17.11.
SannaKoo, terhituuli

To 19.11.
SannaKoo, terhituuli

MA 16.11. SannaKoo, Mere, tammimamma

TI 17.11. SannaKoo, terhituuli, Mere, tammimamma

To 19.11. SannaKoo, terhituuli, tammimamma

Se ravintola on mun puolesta oikein hyvä valinta. Sii juu suun!!!

Moi!
Pyörähdin jo tuossa yön naistenklinikalla verenvuodon takia, joten saas nähdä pysyykö beibi sisällä tuonne asti. Nyt tilanne rauhoittunut, mutta jos tulee vuotoa lisää, niin leikkuupöytä voi kutsua...

Mutta tässä alustavat ajat eli kaikki käy, jos vain yhtenä kappaleena ollaan [:)]

MA 16.11. SannaKoo, Mere, tammimamma, Pulu77

TI 17.11. SannaKoo, terhituuli, Mere, tammimamma, Pulu77

To 19.11. SannaKoo, terhituuli, tammimamm, Pulu77

Nyt Pululle sitten sellasia samanlaisia jarrusukkia, mitä noi kuumeiljat toisilleen toivottavat! :)
Onneks selvisit ilmeisesti säikähdyksellä!

Hui, sinäkin Puluseni... eikö sulle riittänyt ku mie kerroin naikkarin tarjoiluista ja oloista, ite piti sun lähteä sitten tarkistamaan tilanne.. [;)] Vähän hienommat kuljetukset sulla vain oli ku sait olla poikien passattavana...
Onneksi kaikki sulla nyt hyvin. Pidä huoli itsestäsi ja masusta [:)]

Hei mammat!

Oisko se sitten ens viikolla tuo tiistaipäivä, ja se La Famiglia? Mä voin taasen vaikka soitella pöytävarauksen nimellä Joulukuun odottajat, niin halukkaat löytävät perille. :)

Soittelen vaikka huomenissa, jos ei muutosehdotuksia tuu sitä ennen :)

Heippis!

Joulukuun odottajat nimellä varattu meille ihanaiset pikkujoulubileet nyt sitten ensi tiistaiksi (17.11.) klo 18-20.30 tuonne La Famigliaan. Eli raflahan löytyy ihan siitä Stockaa vastapäätä! Niin, ja tilaa on pyydetty taas mahoillemme sopivaksi, henkilömääräksi ilmoitin 6-8, jos tuohon edelliseen ei ehtineet kaikki halukkaat reagoida, niin vielä mahtuu mukaan.

Jee, minä ainakin sipsuttelen paikalle uudessa pikkujoulumekossani (ja toivon, että jotkut kengätkin jalkaani sopivat) :)

Kiitos SannaKoo taas varauksen hoitamisesta! Vaapumme paikalle hemaisevina puhtaat yöpaidat yllä...[;)]

Heips!

En valitettavasti pääse pikkujouluihin mukaan mutta oikein mukavaa ja antoisaa iltaa kaikille.

Leppoisia odotuspäiviä koko porukalle!

Heippa!

Kiitos SannaKoo järjestelyistä! Yritän vaappua paikalle, jos vain suinkin pääsen. Pikkumustat ja korkkarit jätän suosiolla kaappiin, mutta hiukset lupaan minäkin pestä ja tulla puhtaissa vaatteissa [:D].

Kiva nähdä!

Iltaa/yötä kaikille!

Pitkästä aikaa ehdin tänne kirjoittamaan. Nyt kirjoitan melko pikaisesti, imetän tässä samalla ja yritän ojentaa käsiäni niin että pystyn samalla kirjoittamaan[;)]. Ihania asioita[:)] on tapahtunut eli maailman ihanin ja söpöin pikku tyttöni syntyi 2.11. klo 13.06! Pituutta hänellä on 51 cm ja painoa 3440 g.

Mulla oli viikkoa ennen synnytystä yllättäen kohonneet verenpaine ja kaksi plussaa proteiinia, joten sanoivat sitten neuvolassa että minun pitäisi mennä käymään Naistenklinikalle käymään lauantaina. Menin sinne ja noin 6 tunnin odottelun ja kokeiden jälkeen sanoivat että paras kun jään osastolle.

Sitten seuraavana iltapäivänä hoitaja sanoi, että on parasta että synnytys käynnistetään eli mulle laitettiin Zytotecia heti silloin ip ja sitten seiskalta illalla. Sitten vain jännittyneenä odottelin, että milloinka ne kunnon supistukset alkavat.. Ja sitten klo 12 yöllä lapsivesi meni ja tosi kovat supistukset alkoivat ja huh huh sitä kesti koko yön ja viimein aamulla klo 10 kärräsivät minut synnytyssaliin. En ollut vielä auennut kolmea senttiä, joten eivät voineet laittaa epiduraalia, ilokaasua yritin hengitellä. Sitten tunnin sisällä minikullan vointi alkoi mennä niin huonoksi, että sanoivat että nyt täytyy tehdä heti sektio ja ei muuta kuin viereiseen leikkaussaliin mentiin ja pian oli maailman ihanin tyttö maailmassa.

Ikävä kyllä en ehtinyt nähdä kultaani kuin 2 sekuntia ja sitten hänet jouduttiin viemään hengitysvaikeuksien takia Lastenkilinikan teholle, jossa hän oli 3 päivää ja sen jälkeen vielä valvonnassa Naistenklinikan synnytyssalin viereisellä osastolla toiset 3 päivää eli vasta lauantaina sain kullan samalle osastolle kanssani. Ja sitten viime tiistaina päästiin kotiin.

Melkoista opetteluahan tää on ollut ja yöt ja päivät valvottu, mutta mitäpä en tekisi rakkaani eteen. Lapsen isä on tulossa huomenna Amsterdamista viikoksi meille, ihanaa että hän pääsee tutustumaan tyttäreensä!

Ikävä kyllä en pääse sinne pikkujouluihin, mutta seuraavaan tapaamiseen tulisin mielelläni!

Paljon tsemppiä kaikille[:)]!

Voi manteli!!! Ihanaa ja kauhiasti onnea...Kiva ku tulit jakamaan synnytyskokemuksesi meidän kanssa..hyvä, että pienten mutkien kautta sinulla ja vauvalla on kaikki hyvin. Nyt vaan sitten vauva-arkea harjottelemaan..pian me muut täältä perästä tullaan ja ei aikaakaan kun ollaan yhdessä tuolla vaunujemme kanssa kaupungin kaupoilla jyräämässä [;)]
Ja mahtava juttu, että vauvan isäkin pääsee osaksi tyttelin ensipäiviä..

Toivottavasti toivut leikkauksesta hyvin ja ihanaa vauvan tuoksusita arkea sinne!!!

Kirjoittelinkin jo tuossa Facebookin kautta Mantelille yhtenä päivänä ja sanoin, että voidaan pitää uudet pikkujoulut sitten tammikuussa. Mulla on turvotus lisääntynyt siihen malliin, että mä oikeesti taidan tulla se Nanson yöpaita ja lenkkarit jalassa sinne syömään.

Mut vielä kerran onnea Mantelille ja vauvalle ja viettäkää oikein ihana ja perheenkeskeinen viikko kun iskäkin on käymässä!

Moi!

Piti tulla SannaKoolle hehkuttaan, että mäkin ostin pikkujoulumekon [:D]. Ajattelin, että jos se passais vaikka joulunakin. Ainut ongelma on vaan kengät, ku noi mun jalat on polviin asti turvonnu, mut sit käyn ostaan, jotkut ihanat kultaiset "sisätossut" (mitä on pikkulapsillekin, kuminauhalla), mut näillä näkymin tulen sit kans mekko päällä [;)]!

Moi!

Kun toisella puolella palstaa Pulu kertoi sitten synnärille häippässeensä, niin hän ei ilmeisesti oo tulossa...
Vieläkö on tammimamma saapumassa? Mikäs Ritan tilanne on?

Täytyy varmaan vielä tulla huomenna ennen kaupunkiinlähtöä käydä kattomassa, että ruokaseuraa on tosiaan tarjolla, niin ei turhaan tarvii lähteä, jos te muutkin meinaatte alkaa poksumaan :) Eipä nää omatkaan olot enää niin kovin vakaita ole, että toivottavasti itsekin sinne synnärille tästä lähiviikkoina pääsen :D

Elämme jännittäviä aikoja [;)] Mantelille vielä tätäkin kautta hurrrrjasti onnea ihanasta tytöstä!!! Ja voi Pulu, sinäkin.... ihanaa!! Tsemppiä!!!
Kyllä minä olen vakaasti saapumassa huomenna paikalle, meidän vauva ei nyt ihan vielä saa saapua kun olisi tässä vielä muuttokin hoidettavana... [8D]
Mites Mere, Rita ja terhituuli? Entä muut, jaksaako Ninoska vielä?

Koittakaahan jaksella, sii juu!

Mantelille lämpimät onnittelut ja Pululle paljon tsemppiä!

Olen tulossa huomenna paikalle, jos vain olen vielä yhtenä kappaleena. Viime yönä oli jo melkoisia jomotuksia tuolla vatsan seudulla... Pitäisikö ottaa huomenna käsilaukun sijasta sairaalakassi varmuudeksi mukaan, jos kesken pikkujouluhuuman tuleekin lähtö laitokselle [:D]

Kiva nähdä teitä!

Tervehdys!
Ninoskalla on nyt vähän sellainen fiilinki, että ei ole tästä mammasta syöminkeihin tällä erää [:o]...
Nuo Pulun ehdottamat Tammikuun uusinnat kuulostavat nyt paremmalta minun kohdallani.
Eilen ja tänään on ollut todella huono olo, olenkohan taas tulossa kipeäksi vai joko se minullakin tuo lähtö lähenee? [8|]
Tuskanhikeä pukkaa ja meinaa ihan oksettaa...närästyskin on kyllä tosi pahana ollut nyt tänään varsinkin.
Näillä oloilla joudun kuitenkin nyt toteamaan, että herkutelkaahan sitten minunkin puolestani [;)]

Ritaa olisi kiva nähdä sitten Tammikuun puolella, kun ei olla nähty aikoihin...muistaakseni joskus syksyllä vaan..niin ja seuraavalla kerralla sitä ollaankin jo poksahdettu...useampikin meistä ellei sitten kaikki [;)]

Pitäkäähän hauskaa!

Takaisin