Moikka kaikille!
Täällä palstalusmuilija ilmoittautuu..kirjoittelin just äsken tuonne raskaus yli puolenvälin -palstalle kans tosi pitkästä aikaa.. Olen pahoillani kun on jäänyt ilmoittelematta itsestäni. Ja mieltä lämmittää että SannaKoo ja terhituuli muistitte minut[:)]. Harmittaa itseäni kun oon tällainen lusmu, kun teidän kanssa ollut niin kivaa.
Niinkuin tuolla toisella palstalla valitin, mulla on ollut noin 3 viikon ajan niin karmiat lonkka/iskiaskivut, että en ole pystynyt käymään ulkona (en edes lähikaupassa) paitsi pakollisilla neuvola/naistenklinikkakäynneillä. Jokainen vasemmalla jalalla ottamani askel sattuu ihan hirveästi, niin kuin sähköisellä puukolla vääntäisi, eli esim sohvalta vessaan meno sattuu hemmetisti. Ja yöunet jääneet, joten olo melkoisen raihnainen.
Nyt on tosiaan alkanut pelottaa toi synnytys, ei mua se aiemmin niin paljoa huolettanut, mutta nyt ajattelen että miten pystyn viemään läpi esim 20-tuntisen synnytyksen kun on valmiiksi näin kovat kivut. Ja se tosiaan surettaa, että miten pystyn minikultavauvaa sitten hoitamaan, jos jo parin askeleen liikkuminen itseksenn sattuu paljon.
Toivon niin paljon että tämä 24/7-kipu hellittäisi vauvan synnyttyä..muuten joudun jäämään sairaalaan tai sitten joudun hankkimaan jonkun täällä kotonani paljon oleskelevan hoitajan..ja sitä en haluaisi, vaan tietysti haluaisin itse pystyä omasta lapsestani huolehtimaan.
Mutta mikä tärkeintä, minikultani vaikuttaa voivan oikein hyvin[:)], liikkuu paljon!
Onneksi lapsen isä on tulossa Hollannista heti minikullan synnyttyä, ehtii olla ainakin viikon. Olisi ihana saada hänet myös synnytykseen, mutta se ei onnistu, sillä enhän voi tietää milloin kulta päättää tulla maailmaan.
Oi, nuo pikkujoulukutsut glögeineen etc kuulostavat ihanilta! Ja tietysti myös normaalit kahvittelutkin. Harmittaa kun en pääse mihinkään. Mulla on neuvola ensi vkon tiistaina, joten sen jälkeen tulisin erittäin mielelläni kahvitteluun, jos siis ihmeparantuminen tapahtuisi sitä ennen..Tai eihän sitä tiedä jos olen jo synnyttämässä! Saako sinne glögeille tuoda sitten vauvan mukanaan[:)]?
Toivottavasti ootte kaikki voineet hyvin! Ollaan yhteyksissä, ainakin näin palstan välityksellä ja toiv pian myös muutenkin! Hyviä vointeja kaikille!