PK-seutulaisia?

Pikkujoulut kuulostaa kivalta!! [:)]

Oisko hyvä idea mennä tässä joku päivä ideoimaan niitä Wayne'siin (tai muualle)? Ajatus juoksisi paremmin, kun saisi eteen suklaa brownieta kermavaahdolla - tai ehkä glögiä ja pipareita..! [:D]

Heippa!!!

Mä en huomenna voikaan tulla shoppailemaan. Ihan suoraan sanoen rahat on tosi tiukilla nyt...tuli pari ylimäärästä rahanmenoa....[:@][:o] Pakko vaan säästää joka penni kun seuraavat rahapäivät vasta marraskuun puolella meillä. Nyt köyhäillään [&o]

Pikkujoulut kuulostaa ihanalta ja kivalta..kannatatetaan!!!!

No voi hitsin pimpula, ku en miekään pääse tänään shoppaan, piti varata silmälääkäri kun inhottava luomitulehdus on vaivannut jo pitkään ja sain tälle päivälle ajan. Jos loppuis tämä silmäpuoli-monsterilta näyttäminen.

Helcan ajatus kahvittelu-herkuttelu-suunnitteluista kuulosti hyvälle, sovitaanko treffit? Ens viikolle vaikka? Meillä on keskiviikkona (4.11) perhevalmennus illalla, mut kaikki muut päivät/illat/aamut/yöt sopii ;)

Heimoi!

No voihan, enpä mä sit yksinkään mee sinne kadunkulmaan teitä oottelee, kun Niinakin feisbuukkas olevansa estynyt. Vaan täytyy pohtia, jos kuitenkin kävisin laarit yksinäni tyhjentämässä tässä vielä tänään ;)

Ja joo, suunnittelutreffit sopii, mulle kävis maanantaina päiväsaikaan, tiistaina koska vaan ja torstaina iltapäivästä eteenpäin. Menikö hankalaks? :D

Jos vain reteästi ehdotan sitten vaikka tuota ti 3.11.?
Vieläkö ootte töissä, että onko se viiden kulmilla hyvä aika? Ja paikkako vaik sitten se Waynes?

Missä muuten on manteli? Onhan kaikki hyvin, sua ei oo näkynyt palstoilla... :)

Heips!!

Ainakin mulle passaa toi Sannan ehdottama tiistai 3.11. Ja waynes coffee sopii mulle..viimeeksi oli NIIN hyvää kaakaota ja brownieta kermavaahdolla.

Mä oon myös Mantelia miettinyt, toivottavasti kaikki on hyvin...

Ensi viikkoon siis mammat!

Mulle passaa kans tuo ens tiistai ja, koska töissä vielä kärvistelen, niin tuttu klo 17 olisi paras aika. Nährään!

Moikka kaikille!

Täällä palstalusmuilija ilmoittautuu..kirjoittelin just äsken tuonne raskaus yli puolenvälin -palstalle kans tosi pitkästä aikaa.. Olen pahoillani kun on jäänyt ilmoittelematta itsestäni. Ja mieltä lämmittää että SannaKoo ja terhituuli muistitte minut[:)]. Harmittaa itseäni kun oon tällainen lusmu, kun teidän kanssa ollut niin kivaa.

Niinkuin tuolla toisella palstalla valitin, mulla on ollut noin 3 viikon ajan niin karmiat lonkka/iskiaskivut, että en ole pystynyt käymään ulkona (en edes lähikaupassa) paitsi pakollisilla neuvola/naistenklinikkakäynneillä. Jokainen vasemmalla jalalla ottamani askel sattuu ihan hirveästi, niin kuin sähköisellä puukolla vääntäisi, eli esim sohvalta vessaan meno sattuu hemmetisti. Ja yöunet jääneet, joten olo melkoisen raihnainen.

Nyt on tosiaan alkanut pelottaa toi synnytys, ei mua se aiemmin niin paljoa huolettanut, mutta nyt ajattelen että miten pystyn viemään läpi esim 20-tuntisen synnytyksen kun on valmiiksi näin kovat kivut. Ja se tosiaan surettaa, että miten pystyn minikultavauvaa sitten hoitamaan, jos jo parin askeleen liikkuminen itseksenn sattuu paljon.

Toivon niin paljon että tämä 24/7-kipu hellittäisi vauvan synnyttyä..muuten joudun jäämään sairaalaan tai sitten joudun hankkimaan jonkun täällä kotonani paljon oleskelevan hoitajan..ja sitä en haluaisi, vaan tietysti haluaisin itse pystyä omasta lapsestani huolehtimaan.

Mutta mikä tärkeintä, minikultani vaikuttaa voivan oikein hyvin[:)], liikkuu paljon!

Onneksi lapsen isä on tulossa Hollannista heti minikullan synnyttyä, ehtii olla ainakin viikon. Olisi ihana saada hänet myös synnytykseen, mutta se ei onnistu, sillä enhän voi tietää milloin kulta päättää tulla maailmaan.

Oi, nuo pikkujoulukutsut glögeineen etc kuulostavat ihanilta! Ja tietysti myös normaalit kahvittelutkin. Harmittaa kun en pääse mihinkään. Mulla on neuvola ensi vkon tiistaina, joten sen jälkeen tulisin erittäin mielelläni kahvitteluun, jos siis ihmeparantuminen tapahtuisi sitä ennen..Tai eihän sitä tiedä jos olen jo synnyttämässä! Saako sinne glögeille tuoda sitten vauvan mukanaan[:)]?

Toivottavasti ootte kaikki voineet hyvin! Ollaan yhteyksissä, ainakin näin palstan välityksellä ja toiv pian myös muutenkin! Hyviä vointeja kaikille!

Iik! Mantelilla on enää ihan pari päivää jäljellä laskettuun! Hurjaa!! :)

Ja ihana kuulla, että olet "kunnossa", vaikkakin kovissa kivuissa. Alkoi vain pohdituttamaan kaikki vaihtoehdot, kun sua ei täällä näkynyt... Mutta hurjasti kovasti voimia ja jaksamista, toivottavasti ne kivut menee pois pois pois ja saat edes nukuttua ja voimia sitten suureen ponnistukseen! Ja tietysti myös siihen sen jälkeen alkavaan vaiheeseen!

Jos et kahville ens viikolla kykene, niin seuraa palstaa ja tuut sitten näyttämään nyyttiä glögeille! :)

[:)] Heips!

Todella mukavaa kuulla Mantelista, vaikka nuo kivut eivät ole mukavia...toivottavasti menee pian ohi!
Ja tottahan toki pienokaista täytyy tulla näyttämään heti kun mahdollista [:)]
Onpa jännää että ensimmäisillä on jo laskettu aika käsillä...eipä ole itselläkään enää kovin montaa viikkoa....

Minullekin passaa hyvin tuo 3.11 klo.17 ja vanha kunnon Wayne`s...eli Tapaamisiin ensi viikolla!

Mantelille kovasti jaksuja kipujen kanssa. Toivottavasti olo helpottaa pian! Ja tosiaan iik, ekalla meistä laskettu aika jo näin käsillä! Vau! [:)] Vauva tietysti mukaan sitten pikkujouluihin!

Kiva, että ens viikon treffit näyttävät sopivan monelle!
Mulle yrittää pukata flunssaa päälle, mutta onneksi tässä on aikaa tervehtyä tapaamiseen.

Helsingin eläinsuojeluyhdistys järkkää taas tenavien tarvikemarkkinat, 21.-22.11. klo 11-18. Paikka on Unioninkatu 39 sisäpiha, ortodoksinen seurakuntasali. Siellä on vaatteita ja tavaraa vauvasta murkkuikäisille, ite kävin keväällä tekemässä paljon löytöjä ja varmaan tälläkin kertaa täytyy vielä yrittää sinne rahtautua, jos vaikka löytäis sitterin ja kantoliinan :)

Harmi vaan, että mun babyshowerit on tollon lauantaina, niin täytyy kattoa, et miten sitä ehtii sitten tonne...

Moi tytskät!

Täällä ollaan kans siirrytty kipuilun linjalle. Parit viimeiset yöt oon heränny tunnin välein ja aamulla on sit aivan sekaisin. Mut siitä kahvittelusta, mulla on aamupäivästä koululla käynti ja ryhmätyöntekoa, mut jos vaan jaksan niin tuun kans kaffelle.

Ja Mantelille hyviä vointeja, vauvakuvia odotellaan!

Miltäs näyttää huomisen osallistuminen? Itse oon kovasti suunnitellut päiväni sen mukaan, että tulossa oltais :)

Moi pitkästä aikaa!

Yksi palstalusmuilija täältä kaivautuu esille.. Mulla on takana tosi kiireinen syksy uudessa työpaikassa, mutta pari päivää sitten pääsin lopulta aloittamaan hartaasti odotetun äitiysloman! Olisi tosi mukavaa nähdä teitä heti näin loman aluksi, niin pääsisi taas fiilistelemään näitä vauvajuttuja. Työ vei niin mennessään, että tuntuu hassulta, kun on yhtäkkiä aikaa keskittyä pelkästään vauvan tuloon! Hyvähän se on tässä vaiheessa, kun kuukausi on enää jäljellä:)

Voisin siis myös liittyä seuraan Waynesissa!

Moi...

Mä en valitettavasti tänään pääse...tai pääsisin, mutta on niin monta huonoa yötä takana etten jaksa. Pelkään pyörtyväni jos lähden ihmisten ilmoille..busseihin ja muuta. Selkä ja nivuset niin älyttömän kipeitä..ettei pysty oikeen muuta tekemään kuin kotona hengailemaan[:(][:@]
Yritin käydä ulkonakin kävelemässä, mutta 10minuutin jälkeen tuli tuska ja itku..

Ehkä sitte ens kerralla..harmittaa...herkutelkaa munkin puolesta!

Moro, nyt ei mene ihan putkeen suunnitelmat.. Sain just itseni flunssasta kuntoon, mutta jouduin nyt samantien takas pötköttelemään kovan huimauksen ja pahoinvoinnin takia. Raihnanen loppuraskaus kolkuttelee siis täällä myös.. Surullisin mielin joudun siis omalta osaltani perumaan tämän päivän reffit. Pitäkäähän paikalle pääsijät hauskaa ja herkutelkaa oikein kunnolla! Tsemppiä kaikille kipujen, huononolon ym. riivaamille! Toivottavasti nähdään taas pian!

Heippa! Minäkin olisin kovasti halunnut tulla. Mut ei täälläkään tällä hetkellä mene ihan putkeen tämä odotus, jospa se tästä vielä iloisemmaksi muuttuisi. Olen kyllä kuulolla kaikista mukavista suunnitelmistanne, haluaisin niin paljon nähdä muutakin kuin asunnon seiniä... :)

Takaisin