PK-seutulaisia?

Mä pääsen tänään ja ihan mielelläni teitä näkisin.. Tosin pääsen tästä lähtien vaikka joka päivä, lääkäri passitti saikulle äitiysloman alkuun asti.
Mut nähdäänkö tänään, vaikka kaikki eivät pääsekään ja sovitaan uutta aikaa mahdollisimman pian?

No hitto..kyllä mä ainaskin sitte tänään tulen. Onhan meitä sitten ainakin kolme, kun eikös tuo Ninoskakin sanonut tulevansa. Ja toivotaan, että Sannakookin ehtii mukaan. Nähdään siis klo 17 Waynes coffeessa....hihii..mä otan kakkua!

Ja hyvää huomenta... heräsin sitten just pikku päikkäreiltä. Eli ilmeisesti meni tän päivän suunnitelmat reisille!
Mutta kivaa miittiä muille, otetaan seuraava pian,  niin tänään pääsemättömät ehkis sit pääsis paikalle? (eikä valuttelis kuolaa sohvalla :D)

HEIIII!!!!!

Oisko halukkaita lähtemään seuraks ensi viikolla sinne kruunukirppuun penkomaan ja sen jälkeen ehkä vähä kahville tai jotain haukkaamaan?? Mulla ei päivällä niin väliä kun tosiaan tätä vapaa-aikaa on nyt vähän liikaakin. Onkohan se kirppu muistaakseni klo 17 asti auki joten ennen sitä..joskus päivällä...

Yksin ei oo niin kiva penkoa...[:D]

terhituuli, mulle passais ti, ke tai to! Meinasin jo tänään käydä, mut sit iski väsy ja tulinki vaan kotiin :)

Terhituuli ja SannaKoo, mäkin voisin liittyä porukkaan, kun ens viikolla oon jo äippälomalla [:D] Mulle ei käy torstai, mut muut päivät kyllä.

Ois kiva tulla mukaan, mutta toistaiseksi ei oikein nuo päiväajat käy, kun töissä pitäisi vielä muutama viikko pakertaa.. Mutta jos kaffelle tms. ootte menossa joku päivä siinä klo 17 pintaan, niin oon mukana! :)

No jospa mentäis tiistai päivänä? Nähtäiskö klo 13 siinä Unioninkadun ja Liisankadun kulmassa?? Siis sama paikka kuin viimeksikin??

Voi ehdottaa muutakin aikaa..mulle passaa kaikki..

Kalenteriin merkattu treffit 27.10. klo 13, samassa paikkaa ku viimekski :)
(ja tällä kertaa ehkä muistan oman muovipussin, ni ei tarvii roskapussin kanssa kaupungilla kulkea :D)

Rita, tule tule vain! Käteistä kannattaa varata matkaan, ellei sit taas oteta stoppia siihen automaatille, ku siellä ei ne kortit käy :)

Heissan!

Minuakin kovasti kiinnostaisi tuo kruunukirppu kun ei ole tullut käytyä...täytyy katsella jos ehtisin ilmestyä paikalle
(on hiukan kiireinen tuo ensi viikko)...
Kyllä teitä olisi jo mukava taas nähdä [:)] Katsellaan lähempänä saavunko paikkaan sovittuun [;)]

Jee, the more the merrier. Tosin me jo viimeksi vielä pienehköillä mahoillamme saimme nelisteen täytettyä koko putiikin, mutta sopu sijaa antaa - kunhan matkassa on tyttövauvojen oottajia, et mä saan haalia ne poika-asiat ;) :D

Niin..viimeeksihän mä taisin olla ainut tyttövauvan odottaja...sain rauhassa penkoa...Saas nährä miten tällä kertaa käy....[:D]

SannaKoo, hyvä kun muistutit siitä käteisestä. Kuulun niihin ihmisiin, joilla ei ole koskaan senttiäkään käteistä mukana, maksan kaiken kortilla, joten täytyypä nyt varautua ostoksiin jo etukäteen. Niin, ja ainakin mä olen kyllä sun kanssas niillä pojanvaateapajilla [:D]

Tapaamisiin tiistaina!

Hihih, täytyy varmaan ääneen sanoa, että ei meillä siis todellakaan ollut tappelua vaatteista :) Eli tulkaa ihmeessä halukkaat ja kyvykkäät mun ja Terhin seuraks! :)

Ja Rita, on siinä matkalla ihan kätevästi yks automaatti, jota joudun varmaan itsekin hyödyntämään... tuskin asemalla muistan kuitenkaan käydä käteistä nostamassa, kun kortilla mäkin tuppaan makselemaan.

Heippa ihanaiset!

Lueskelin tässä SannaKoon hehkutuksia ihanasta uudesta mekosta ja itsellekin tuli olo, että voi ku ois ihana tälläytyä oikein kunnolla pitkästä aikaa... Yhdet pikkujoulut on kyllä tiedossa, mutta kyllähän sitä vois juhlia enemmänkin... eli tulipa pieneen mieleeni sellainen ajatus, että voi ku ois ihanaa juhlia pikkujouluja myös meidän mammojen kesken! Käytännön suunnitelmia ei sitte sen kummempia olekaan, eli aika, paikka ja ohjelma voitais suunnitella yhdessä, jos kiinnostusta riittää [;)] Teillä varmaan vois olla hyviä ideoita [:)]

Että mitäs sanotte mammat? Vedetäänkö ykköset päälle??? [:D]

tammimamma, jooo! Mä just mietin, et täytyypi järkkää kavereiden kesken pynttäytymisbileet, että saa keitellä glögiä ja herkkuja... Mutta teidän kanssa se vois olla myös kivaa!
Uskaltaako joku meitä kotiinsa kutsua/kenen luo mahtuu? Meillä voi tulla seinät vastaan, mutta jos ei muita vapaaehtoisia löydy, niin voi meilläkin kai olla :)

Ja muistakaahan huomenna shoppaustreffit! :)

Hei,

pikkujoulut kuullostavat hauskoille [:D] Mikäs olisi passeli ajankohta?

Huomisille ostostreffeille en pääsekään, tylsää [:@] Sain just hammaslääkäristä soiton, että olen kuulemma tarkastusjonossa (en edes muista, että olisin yrittänyt varata tarkastusaikaa, mutta näillä yli puolen vuoden jonoilla sen tietty ehtii unohtaakin...). Ne tarjosivat mulle peruutusaikaa huomenna iltapäivästä, enkä viitsinyt kieltäytyäkään, kun seuraavasta vapaasta ajasta ei ollut mitään tietoa. Höh! No, nyt saat SannaKoo sitten tyhjentää ne pojille sopivat vaatteet ilman kilpailua sieltä putiikista [:D]

Takaisin