Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heh, voidaanko vaihtaa osia, voisin olla joutilaana pari kuukautta jos sä teet mun duunit
Mutta kuitenkin sitä kaipaa ajantuksenvaihtoa ja vertaistukea erityisesti samassa tilanteessa olevilta naisilta. Siksi ajattelin liittyä tänne jännittämään ja pitämään peukkuja teille kaikille.
Saankohan liittyä seuraanne tällä taustalla? Sitä tuntee kuuluvansa edelleen esikoista kuumeilevien porukkaan. 
ja mua ahdistaa jo valmiiksi hoidot, kun mulla kestää matka julkisilla naikkarille yhteen suuntaan 1,5h, eli mulla on oltava vapaapäivä aina ku käyn siellä.. että miten ihmeessä saan sovittua vapaat just sillon ku tarvii
pahoittelut menkoista, toivotaan parasta että tässä kierrossa tärppäisi, ja kaikki menisi hyvin 

on niin väärin, että vaikeuksien jälkeen tulee vielä se pahin menetys. Sitä ei toivo kenellekään
pahoittelut menetyksistä!
toivottavasti tärppi tulee, kun sitä vähiten odottaa 
toivotaan että seuraava kyytiläinen pysyy mukana loppuun saakka! Ikävää että sullakin noita kipuja on
täällä ei menkkoja näy ei kuulu.. välillä vatsaa jomottelee, mut ei oo mitään merkkiä vuodosta. Tissikipukin loistaa poissaolollaan. Olin ihan varma et tänään menkat alkais, mut ei.