Deb ihania nuo unet. Niistä herääminen on vaan toisinaan aika rankkaa
toivottavasti sulla kuitenkin enteilee ihanuuksia
Herukka oispa vika inssi kuitenkin se pysyvä tärppi
ja hienot follit jo ultrassa!
toivotaan, että ovis osuu inssin suhteen tähtilinjaan
Triana ymmärrän, että on takki tyhjänä
toisaalta uusi hoitomuoto tuo toivoa. Mut onhan se jännittävää, pelottavaa ja taustalla huoli, et onnistuuko. Hyvin ja hyvillä tuloksilla varmasti menee teilläkin ivf-hoidot
toki toivotaan, että vika inssi tuo sen tuloksen
Närästykseen kannattaa käyttää esim. rennietä tai pyytää omeprazol/somac tms. jos vaivat on kovin hankalia. Ei voi raskausaikana näitä pitkävaikutteisia käyttää, mut helpottaa oloa sitä ennen
Toivottavasti saat tuohon endo-epäilyyn lopultakin kunnon kannanoton ja tutkimukset! Raskaus on hyvä hoito siihenkin, joten vikalle inssille kaikki sormet ja varpaat pystyssä!!
Elisenda kyllä ne raskaus-/vauvauutiset vaan on aika raskaita
tsemppiä niiden suhteen
Mun entinen työkaveri käveli vatsa pystyssä vastaan (sellainen, jota en kyllä koskaan arvannut äidiksi haluavan) ja kyllä se kirpaisi! Nuo jomot ja pistelyt kuulostaa ikävältä
toivottavasti ei endoa kuitenkaan! Ja mahtavaa, ettei paino oo ainakaan noussut - se on aina painon pudotuksessa mun mielestä tärkeintä!
joo, ei tässä paljon ollu mulla vaihtoehtoja jottei mene koko elämä taas rapalikkoon
voi olla, et saikku jatkuu - oon kyllä vähän paremmin nukkunut, mutta väsymys ei oo helpottanut. Enemmän vaan oikeestaan väsyttää, kun on vähän paremmin nukkunut. Mut ajoissa lähdin (kokemuksesta viisastuneena), niin toivottavasti ei kovin pahaksi uupumus-/masennustilanne pääse menemään. Harmittaa vaan, et kivasta duunista huolimatta jälleen tässä pisteessä. Oma terveys ennen kaikkea kuitenkin
Villis nyt siellä vaan piinailemaan!
ja plussia parin viikon päähän!
Täällä kp13/28-30 ja ootan ovista. En usko, et sellasta tulee saati tärppiä, mut luomusti edelleen mennään. Tsemppiä kaikille eri kierron ja hoitojen vaiheisiin!