Triana, harmi että yhdyntäkielto tuli, toivotaan nyt ettei mitenkään kipeä ovis tulis! Muutettiinko sulla letrojen annostusta, kun tuli tuo ylistimulaatio?
LaraS, voih, olispa nyt sun oudot oireet merkki kyytiläisestä
Herukka, mullakaan ei tuolleen koskaan vv lorahtele, ainoastaan tuntuu siltä kuin jotain holahtaisi reilummin, mutta ei kuitenkaan juuri mitään tule.. en tiedä voisko onnistunut hedelmöittyminen aiheuttaa jo noin aikaisin tuollaista, jännittävää!
Ronya, toivottavasti ovis sattuisi niin että pääsette PAS:iin :) tehdäänkö sulle PAS ihan luomukiertoon?
bluebe, tervetuloa joukkoon :) toivottavasti luget toiskin toivotun avun
oliko teille jo jotain testejä/kokeita tehty, löytyikö syytä sille ettei plussaa ole näkynyt?
ON: Taas alkaa vähän iloisempi vaihe, kun menkat jo loppusuoralla! Jos tää kolme päivää kestänyt siivousintokin alkais pikkuhiljaa loppua, yleensä inhoon siivoomista ja nyt oon jynssännyt joka päivä töitten jälkeen millon mitäkin
Ja duuniprojekti loppui viimein, jee!
mitenhän sitä osaa nyt palata taas normihommiin
oon koittanut tehdä nyt itelleni kevyempää ruokaa jos sais muutaman kilon ees pois. Eilen tein kikhernepastaa ja tomaattikastiketta, jääkaappiin jäi vielä huomiselle. Tuli päivällä mieheltä viesti että oli ottanut sen mun ruokapurkin vahingossa töihin mukaan
no, saipahan sekin vähän vaihtelua ruokavalioonsa
kun kokkasin sitä ruokaa, mies vielä kummasteli isoon ääneen että mitähän pöperöä tuo on
heh!
Nyt oon tehnyt sellasen sotasuunnitelman, että soitan ens viikolla naikkarille, ja kysyn että saanko ajan lääkärille, vaikka en oo laihtunut. Koska nuo kivut on pahentuneet, että tarkistais tilanteen. Ja sit jos saan ajan, niin näytän mun oirelistan lääkärille ja pyydän että onko mahdollista saada esim letrot kokeiluun, ja jos ne ei auta niin ne pistoshoidot+inssi.