Villisilmä
Näppärä viestien naputtelija
Tsemppiä lume! Uskon että jatkossa jos tarvii pistellä niin sen sais varmaan tosiaan järjestettyä niin, että käyt sairaalassa siellä polilla tai naistentautien osastolla ja hoitaja pistää sulle sen :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee ne sano et ne voi pistää sen piikin täällä toimenpiteen aikana jos on tarve. Huh onneksi, sit vaan rupesin miettimään että mitenkäs ku ei mulla ole sitä lääkettä että onkohan niillä täällä. Kun en tajunnut sanoa et sitä ei ole mukana.
Jollekki oli muistaakseni pistetty hoitopaikan kaapista lääke ja itellä oli sit pitäny käydä ostaa tilalle. Toivottavasti sielläki on :)
Mulle ei oo vieläkään tullut lh-liuskaan kunnon o+ :/ nyt tilasin 10mlu herkkiä, niin saa ens kierrossa nähdä

kiva, että kirjoittelet taas aktiivisemmin kuitenkin
onko teillä tarkoitus siirtää 1 vai 2, mikäli on vaihtoehtoja useampaan? 

Kuvittelen kokoajan hirveästi oireita, ärsyttää kun ei voi vaan olla lunkisti ja elää normaalisti näitä loppukierron päiviä. Thank god oon lähdössä musakeikalle hieman oletetun kp1 jälkeen, voi sitten juhlia masiksen pois jos täti punainen saapuukiin ajallaan 
olikohan pe aamuyö, kun vessareissun (vatsa toimi) jälkeen tuntui melko kovaa kipua alavatsassa hetken, sitten ei mitään. Nyt oikealla taas kipuilee. En usko juurikaan tärppiin, kun yks peitonheilutus oli vaan viime vkl. Mut mikäli ovis oli ma, niin ei se mahdottomuuskaan ole
). Vähän flunssaoloa (pientä lämpöä), vatsaoireita jne., niin toiveethan nousee
toivottavasti plussa pärähtää!