Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Herukka joo, teoriassa on myöhässä :nailbiting: mut mikäli ovis oli vasta kp22 tai siinä paikkein (josta ois ainoa mahdollisuus tähän kiertoon raskautua), niin siitä saa sen 2vk ootella menkkojen tuloa.
Plussaa sinne toivon ylihuomiselle :smiley-angelic001

Triana otolliseen aikaan tulee sulla taukoa sitten töistä :) toivottavasti se on just, mitä kroppa kaipaa pienelle ihmeelle :happy:

Villisilmä oikein; positiivisia asioita on aina hyvä miettiä :) ja ei tosiaan mahdottomuus oo sulla plussaakaan saada :nailbiting: jännittää sun puolesta :bag:

Ilpuri tällä kertaa ostin vaan yhen paketin :rolleyes: itsekin ostan testit yleensä kaupoista, joissa käyn harvemmin :hilarious: ja isoihin määriin eBay on mun ystävä :grin

Lume lupaavalta kuulostaa :nailbiting: toivottavasti enteilee plussaa kuitenkin, eikä johdu lääkkeistä tms. tuntemukset :smiley-angelic001

Bambi just tota tarkoitin, et toisaalta hyvä, mut olisko joku konkreettinen syy ollut omalle mielelle parempi. Uusi hoitosuunnitelma kuulostaa hyvältä :) jännityksellä ja mielenkiinnolla jään odottamaan :happy: laatu ennen määrää, tuo varmasti tulosta :Heartpink

Noniin, eilen siis tein sellasen 10mlu puikon ja tänään myös lisäksi pc-liuskan :grin Negojahan ne on, kuten arvata saattaa :confused: oon tän viikkoa yövuorossa, joten näytteet nyt ei olleet mitään yön yli taikka monenkaan tunnin pidätyksellä. Eipä oo toisaalta viel vuotokaan alkanut, niin nähtäväksi jää :rolleyes: Jos kp22 oli vasta ovis (mikäli sitä on edes ollut), niin nyt ois vasta dpo9.
 
Bambi, toivottavasti tuo uusi erilainen hoito toisi toivotun tuloksen! Komppaan LaraS, että laatu ennen määrää!

Teidän muiden viestit luin jo aiemmin enkä nyt enää muista mitä piti kommentoida... Pahoittelut negoista ja plussia seuraaville testaajille puhaltelen!!

Törkeästi nyt enempi oma napailua. Huh. Eka IVF stimulaatio nyt ollut menossa, viime viikon keskiviikkona aloin pistää puregonia ja maanantaina siihen lisäksi Orgalutrania jarruksi. Follit kasvoivat mulla hieman epätasavauhtia ja tällä hetkellä 7 kpl on n. 20 mm folleja, jotka lääkärin mukaan "kypsässä koossa" ja sit ehkä viisi pienempää 14-16mm follia, jotka tuskin ainakaan kaikki ehtii nyt kypsyä ennen punktiota. Punktio tehdään perjantaina ja se jännittää kyllä älyttömästi. Kovasti toivon, että noissa meidän seitsämässä ois sitä laatua ja mahdollisimman moni hedelmöittyis :smiley-angelic001
 
Kissankulta, paljon tsemppiä perjantain punktioon! ♡ Muakin punktio hirvitti, vaikkei siis lopulta IVF:ään ainakaan toistaseks jouduttukaan, mutta ainakin mun kolme IVF:ää läpikäynyt työkaveri sanoi, että hänestä ikävämpää oli pistellä itseään, ja se taas ei musta ollu kamalaa... Yksilöllistä toki kaikki, mutta siis edelleen paljon tsemppiä, hyvin se menee! ♡

Bambi, uskon, että noiden tulosten jälkeen on hieman ristiriitaiset fiilikset... Toi toinen kaava kuulostaa hyvältä, niin tulee sitten toivottavasti laadukkaampia munasoluja. :) Oi vitsi ja ihanaa reissua teille! Kiitos kysymästä, mulla menossa rv12+ ja olo muuten hyvä, mutta väsyttää tosi paljon. Tosin oon tehny n. 12-tuntisia työpäiviäkin, että sekin saattaa vaikuttaa. Huomenna on nt-ultra, jännittää ihan hirveästi... Tämä toinen alkio kun meni varhaisultran mukaan kesken ilman mitään oireita, niin pelottaa, onko toiselle käyny samoin. En muista, oonko tänne kirjottanu, mutta työpaikalla on ollu parvorokkoa enkä tietääkseni ole sairastanu sitä, ja se siis saattaa aiheuttaa keskenmenon. Kävin verikokeessa, mutta tulos ei oo tullu. Yritän ajatella niin, että jos on menny kesken, ainakin raskaus on todistetusti hoitojen avulla mahdollinen, vaikka tietenkin km ois ihan kamala juttu, koska sit pitäis alottaa taas hoitoruljanssi...

Paljon tsemppiä ihan kaikille tänne!! ♡ Luen kyllä päivittäin, ja nytkin oli tarkoitus kommentoida muillekin, mutta unohdin ja nyt on pakko jatkaa vielä töitä.
 
Kissankulta oi, onpa kuitenkin ihan hyvä määrä siellä mollukoita ja tsemppiä perjantaille! Toivottavasti tulee hyvä saalis ja jäisi jemmaankin vielä muutama "sisarus" :wink :rolleyes:

Frozen hui, niinkö paljon sulla jo on viikkoja! :eek: muiden raskausaikana tuntuu menevän siivillä, kun oma jatkuva odottelun elämä tallaa hitaasti :grin
Mitäs ultrassa oli? Toivottavasti hyviä uutisia :smiley-angelic001

Täällä varmaan tänään tai huomenna kp1. Ihan hyvä, niin pääsee taas kunnolla panostamaan uuteen kiertoon :)
 
Kissankulta tsemppiä huomiseen! Mulla ainakaan itse punktio ei ollut paha, hyvät oli lääkkeet:hungry: enempi mua jatkossakin jännittää että montako siirtokelpoista alkiota lopulta saadaan.. tuu sit heti kertoo miten meni:Heartred

Ronya mitenkä piinapäivät ovat sujuneet? Mitään oireita?
 
Meikä kävi ostaan ultimaattisen tätihoukuttimen, nimittäin r-testin. Oletan että tulee tänään tai huomenna, jos ei aamuun mennessä vielä kuulu niin voi tuhlata kalliin clearbluen negailuun ennen illan siideriövereitä :grin
 
Villisilmä: Hahaa, houkutin :D Miä en kestä. Onko sulla mitään oireita?

On: kp 29/30? Ovis 16-17 paikkeilla eli venyy varmaan kierto 32 päiväiseksi. Pitäiskö vaan ootella menkkoja eikä huomenna testata mitään. Huomenna inssistä se 2 vko. Ei oireen oiretta.
 
Herukka kiitos tiedosta :) haaveilin, et olisin jo ens viikolle varannu ajan yksityiselle ja saanut letrot kouraan uuteen kiertoon :rolleyes: mut kello oli 15.02, kun olin soittamassa ja tasalta oli tänää loppunut ajanvaraus :oops: mietin vaan, et tekeekö ne automaattisesti ennen letroja aukkarin, vaik mulla on ollut pari kemiallista. Eli jostain on vissiin pakko auki olla tuubakin. Yritän soittaa huomenna :nailbiting:
Täällä oottelen sun testiä :nailbiting: :rolleyes: jännittää jo se, että teetkö sen :hilarious:

Villis täällä tädinhoukutin taisi tehota, kun alkoi tuhruttelu :grin jospa sun kallis testi ei menekään hukkaan :rolleyes: jännään sunkin testiä :nailbiting:

Plussia kehiin, naiset!! :happy093.
 
Herukka, odotan sun testiä! :) Mullahan oli luteaali tosi oireeton, eli toivoa on. ♡

Bambi, joo, se alkioiden määrä varmasti jännittää eniten. Kunpa teillä seuraavaksi olisi pari kunnon laatuyksilöä! ♡

LaraS, mulle aukkari tehtiin ihan ihme aikaan, oisko ollu kp20 tms., mutta se ei haitannut, koska en ollu ovuloinu siinä(kään) kierrossa. Gyne sanoi, että se on pääasia. Tän päivän ultrasta pääsääntöisesti hyviä uutisia, koska toinen sikiö on edelleen elossa ja vastas varhaisultrien mukaisia viikkoja, nyt 12+4. Musta taas tuntuu, että aika matelee, kun ei yhtään voi itse päätellä, onko mitään tuolla hengissä. Mutta niin kai se menee, että toisten raskaudet tuntuu menevän tosi nopeasti. :) Joo mutta siis ultrassa näkyi myös, että se kuollu alkio on jotenkin ihmeellisessä paikassa, liian ylhäällä ja kiinni istukassa tms., jos oikein muistan (kätilö ei kirjoittanut niin tarkasti). Sain uuden ajan ultraan, tällä kertaa lääkärille, 4 viikon päähän. Mä en oikein tiedä, mitä toi meinaa; kysyin, onko suuriakin riskejä, ja kätilö sanoi, että kaksoisraskaus on aina riski, eikä se tilanne muutu vaikka toinen kuolisi. Sanoi kuitenkin, ettei pitäisi tulla ongelmia. Tiedä sitten... Eipä auta taas kerran kuin odotella. Tiedän, että kuka tahansa täällä vaihtaisi mun kanssa paikkaa näiden odottelujen suhteen, en missään nimessä halua loukata ketään!! :) Tuliko sinne täti? Kyllä kai monet gynet haluaa tehdä aukkarin ennen OI-lääkkeiden määräämistä, mutta ei varmaan kaikki... :) Ja ehkä noi kemiallisetkin tosiaan vaikuttaa. :)
 
Frozen jännä tosiaan ajatella, että pidetään kaksosraskautena vaikkei toinen siellä enää kasva :wideyed: mut tuo tilanne tietty on eri, kun se alkio on jäänyt kummalliseen paikkaan eikä oo poistunut. Eipä se piinailu ja odotteleminen mihinkään lopu varmaan koskaan :shy: muuttaa vaan muotoa raskautumisen ja vielä lapsen syntymänkin jälkeen. Kiva kuulla, että kaikki hyvin :)
Rusehtavaa vv tulee, niin ootan et menkat alkaa. Tuskin kiinnittymisestäkään enää 10-11 pv oviksen (jos oli vasta kp22) jälkeen :hilarious: Ja on näitä tuhrutteluja ollut joskus aiemminkin ennen menkkoja.
 
Täällä odotellaan vaan että päästäisiin jo uuteen kiertoon. Fyysiset oireet ois voineet antaa olettaa että uutta kiertoa ei ois tullutkaan, mutta niin vain tänään lämmöt romahti ja kallis tädinhoukutinkin oli puhdas nega (mitäs muutakaan). Vuotoa ei vielä näy, tiputtelu ollut tosi vähäistä verrattuna aiempiin kiertoihin. Toivottavasti alkais kuitenkin tänään niin vois hyvillä mielin sitten ottaa muutaman ja aloittaa taas puhtaalta pöydältä..
 
Ilpuri Hienoa, että on asiat lähteneet etenemään :happy:

Frozen Hienoa, että kaikki tuntui olevan kunnossa. Mutta jännää tosiaa, että sitä pidetään edelleen kaksoisraskautena.

LaraS Joko alkoi vuoto kunnolla?

Villisilmä Äh, onpa nyt kurjaa jos vuoto alkaa...

ON: miehen simppatestien tulokset pitäis tulla tänään, tai vasta maanantaina on lääkärin soittoaika, jännää. Mulla ollut kummallista valkovuotoa, heti piti mennä googlettelemaan, että millaista valkovuodon pitäisi olla tässä vaiheessa kiertoa (oletettavasti dpo 5-6). Ja sain semmosen käsityksen että ei juurikaan pitäisi olla. Tai sitten jollain voi olla, joten en tullut hullua hurskaammaksi. :bookworm::wacky:Viikonloppuna olis juhlat ja aattelin kyllä sen pari lasia viiniä juoda, ei kai tässä voi olettaa koko ajan että on raskaana.
 
Villisilmä pahoittelut negasta :sorry: eiköhän sitä uskalla muutaman ottaa, vaikkei vuoto vielä alkais. Sitten taas nollauksen jälkeen (sama suunnitelma täällä tänään) uuteen yritykseen. Tsemppiä! :Heartpink

Kyfira Hei, mahtavaa että saatte tulokset! Toivotaan hyviä uutisia :) ja ehkäpä plussa silti tuleekin piinailun lopuksi :nailbiting: eikä tosiaan voi elää kuin olis raskaana, joten hauskoja juhlia! :)
Joo, täällä kunnolla hanat aukesi aamuyöllä duunissa. Julmetut menkkakivut iski päälle, pitkästä aikaa. Mutta tosiaan nyt on herkempiä (?) lh-testejä ja o-metsästystä vielä luomuna yritän. Kohti uutta yritystä siis :rolleyes:
 
Lopetan tänään luget, koska testi negatiivinen. Hyvä, että olin pessimistinen tän asian kanssa niin ei kiukuttanut niin paljon. Lallallaa :D
 
Tänään siis kp 30/30-? ovulaatio siinä 16-17 paikkeilla. Kierto venyy varmaan sinne 32-33 päivään. Maanantaina varmaan menkat alkaa :)
 
Herukka voihan nega, pahoittelut :sorry: miten sulle on ohjattu testaaminen / lugejen lopettaminen? Eihän dpo13-14 vielä myöhäinen oo, plussa voi näkyä vasta dpo18 tai myöhemminkin. :shy:
 
Takaisin
Top