Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Tsemppiä lume! Uskon että jatkossa jos tarvii pistellä niin sen sais varmaan tosiaan järjestettyä niin, että käyt sairaalassa siellä polilla tai naistentautien osastolla ja hoitaja pistää sulle sen :)
 
Jee ne sano et ne voi pistää sen piikin täällä toimenpiteen aikana jos on tarve. Huh onneksi, sit vaan rupesin miettimään että mitenkäs ku ei mulla ole sitä lääkettä että onkohan niillä täällä. Kun en tajunnut sanoa et sitä ei ole mukana.
 
Jee ne sano et ne voi pistää sen piikin täällä toimenpiteen aikana jos on tarve. Huh onneksi, sit vaan rupesin miettimään että mitenkäs ku ei mulla ole sitä lääkettä että onkohan niillä täällä. Kun en tajunnut sanoa et sitä ei ole mukana.

Jollekki oli muistaakseni pistetty hoitopaikan kaapista lääke ja itellä oli sit pitäny käydä ostaa tilalle. Toivottavasti sielläki on :)
 
Lume tsemppiä päivän koitokseen!
Ja tuo pistämishomma on kyllä hankalaa; itteä on kamala tökkiä neulalla vaikka muita pystyy (hoitajana) ihan suit-sait vaan.

Bambi toivottavasti hyvät uutiset tulee ens viikolla :Heartpink
kivahan se on+ on varmasti saada, kun tietää et edes jotain kroppa tekee oikein :) ja eihän sitä tiiä... :shy: Mulle ei oo vieläkään tullut lh-liuskaan kunnon o+ :/ nyt tilasin 10mlu herkkiä, niin saa ens kierrossa nähdä :rolleyes: sylkitesti tosiaan tässä kierrossa näytti kahdesti full fern, o-testejä ei ollut (enkä raaskinut kaupasta ostaa), sitten hyytyi sylkitestissä paristo niin loppui testailu. Tosin nyt se sitten toimikin yks pv :facepalm: :hilarious:
 
Herukka, aika normihommat täällä, kiitos kysymästä! Kp 22/27, dpo 8/9. Väsyttää, flunssainen olo, alavatsalla pistelee ja jatkuvasti nälkä, niinkuin joka kuukausi tähän aikaan. Taas kerran semmonen fiilis että eiköhän meillä nyt tärpännyt, haha :grin Seuraavat päivät kertoo lisää siitä onko tähän kiertoon toivoa, voi olla että innostun jos ei alakaan tiputtelemaan niinkuin aina yleensä menkkoja edeltävästi :wacky:
Laitan chartin liitteeksi, näyttää siltä että FF ei piirrä mulle punaisia viivoja ollenkaan tähän kiertoon, kun tuli niin monta päivää tuohon väliin etten pystynyt mittaamaan lämpöjä. Sanoo vaan että "You may have ovulated between CD 12 and CD 14" ovisplussan mukaan. Nyt kuitenkin ihan kivasti koholla eli on se ovis siellä tapahtunut. Joku pikku dippikin tuossa näkyy dpo 5/6 mutta ei välttämättä merkkaa mitään. Saa nyt nähdä, jotenkin mulla ei kuitenkaan oo luottoa tähän luomuiluun enää :shifty:
Mutta nyt oon kuitenkin tosi iloinen siitä, että tänään ukko kävi vihdoin viemässä simppanäytteen! Nyt sitten jännätään muutama viikko tuloksia :shy:
 

Liitteet

Inssi on ohi :) vähän alkuun nipisti ja sitten oli semmoista menkkamaista jomotusta. Kuulemma ei haitannut vaikka en pistänyt ja olisivat pistäneet siellä mut heiltä oli lääke loppu, mut se lääkäri sano et se on vaan varotoimenpide.

Ovis oli ilmeisesti tapahtunut jo, en sitten tiedä miten päin tuo inssi on parempi tehdä. Ennen vai jälkeen oviksen ?

Ens to on Proge koe ja sit 6.10 hcg koe. Onko toi ihan normaali käytäntö et otetaan se raskaushormoni koe ? Kun se on jo kp30 :)
 
Lume, hienoa että inssi sujui hyvin, eikä ollu haittaa siitä että jätit pregnylin pistämättä :) Voisin kuvitella, että inssi on hyvä tehdä ihan vähän ovulaation jälkeen, kun ne siittiöt ruiskutetaan kuitenki suoraan kohtuonteloon, kulkee nopeemmin munasolulle siitä.

Bambille tsemppiä luomukiertoon, oispa kiva yllätys jos nyt tärppäis!

ON: mulla tuli pari päivää sellasta punertavaa ja rusehtavaa valkovuodon seassa, ajattelin että menkat alkaa. No, eilisestä illasta asti mulla on sit tullut ihan vaan kirkasta valkovuotoo, ei mitään merkkejä menkoista. Molempia munasarjoja jomottelee hassusti, en ollenkaan muista oisko mulla ollu tollasta kun olin raskaana.. kai tässä täytyy miettiä jaksaisko sitä hakee pc:n kaupasta tänään myöhemmin :nailbiting:

Kp29/28, dpo15
 
Villisilmä: mulla sama, mutta ei mitään oireita muuta kun kova polttelu alavatsassa. Ajattelin sen johtuvan pregnylistä, mutta ei se vissiin sitten johtunutkaan. Mulla r-testin teko viikon päästä vasta. Odottavan aika on pitkä :(

Lume: kiva kun inssi sujui hyvin. Kestikö miehen sperma hyvin pesun?

Deb: nyt sormet ja varpaat ristissä sulle <3
 
Mä en yhtään tajunnut kysyä siinä tilanteessa oletin että ne olis sen kertoneet kysymättä.

Mut tuliskohan siitä lappua kotiin ? Tai sit täytyy soittaa maanantaina ja kysyä :)
Kamalan kipeäksi meni alamaha ja oikea munasarja jossa folli oli. Onkohan ihan normaalia.
 
Pitkästä aikaa täällä taas. Tarkoituksella vähän vähentänyt täällä käyntiä, etten stressailisi turhaan. Mut kohta piinailuviikot edessä joten tuun taas kommentoimaan.

Mulla tää kierto ollut vähän erilainen. Nyt jo kp15 ja nyt illalla alkoi ovistesti näyttää vasta tummaa viivaa. Testaan vielä aamulla digillä. Mut huomeen pitäis aloittaa terolutit. Mietin, jos aloittas vasta sunnuntaina kun pelkään että ne vaikuttaa ovikseen. Tiedä nyt sitten.
 
Lume mulla oli kovat jomotukset inssipäivänä vasemmalla ja alavatsaa turvotti, mutta mulle oli kyllä pistetty Pregnyl että en tiedä oisko tullu ilman sitäkin. Ja meillä ei tuu mitään muuta lappuja ku laskut kotiin, Omakantaan tulee tiedot inssistä ja ainakin viimeksi mulla näkyi siellä miehen simppojen määrä ym. :)
 
Lume, hyvä kun inssi meni hyvin :)

Oma napailen,
Mulla oli eilen punktio. Maanantaina ultrassa näkyi 12 rakkulaa ja eilen punktiossa niitä saatiin kerättyä 8. Soluille tehtiin ICSI ja tänään lääkäri soitti, että 4 on hedelmöittynyt. Kunpa nämä neljä nyt jaksaisi. Maanantaina siirto ja toivottavasti pakkaseenkin jää vielä alkiota <3
 
Napailua täältäkin: ei tarvinnu testeihin laittaa rahaa, menkat alkoi aamulla tänään kipujen kera. Uuteen kiertoon ihan hyvillä mielin, eipä tässä kauheesti tuu toivottua sitä tärppiä kun tuntuu olevan niin hankalaa.

Deb kp1
 
Ronya, hienoa, että noin monta hedelmöittyi! :) Eiköhän pakkaseenkin jää alkioita! Toivotaan toki, ettei niitä tarvita (paitsi ehkä sisaruksia varten, jos sellaisia haluatte). :)

Deb, pahoittelut menkoista! Mikä aikataulu teillä olikaan hoitojen suhteen?
 
Villisilmä mahtavaa, että nyt on uimaritkin toimitettu syyniin! :) Jospa olisikin jo käynyt tärppi sitä ootellessa :rolleyes:

Lume kiva kuulla, että inssireissu sujui hyvin :) sitten vaan piinailemaan ja toivottavasti hyvin tuloksin :happy:

Deb pahoittelut kp1 :sorry: kiva, että kirjoittelet taas aktiivisemmin kuitenkin :shy:

Herukka etkö meinaa sit testiä ennen virallista päivää? :rolleyes: :nailbiting:

Kyfira kiva kuulla sustakin :) saitko o+ kiinni? miten teit terolutin kanssa, jätitkö aloituksen tälle päivää? Tulispa sielläkin nyt tärppi tästä kierrosta! :happy:

Ronya oi, monta on saatu teillä pitkälle, toivottavasti kaikki sinnittelee ja saatte siirrettyä & talteen loput! :nailbiting: onko teillä tarkoitus siirtää 1 vai 2, mikäli on vaihtoehtoja useampaan? :shy:
 
Deb pahoittelut kp1! :sorry:

LaraS mitä sulle kuuluu? :)

Omanapa: Kp 24/27, ei vielä tiputtelua. Tutkailen monta kertaa päivässä ahdistuneena kohdunsuuta, että onko siellä jo punertavaa vuotoa. Vielä ei ole näkynyt, tänään oli vaan kirkasta ja hieman venyvää valkovuotoa. Alkuraskauden oireet-googletus, check! :shy: Kuvittelen kokoajan hirveästi oireita, ärsyttää kun ei voi vaan olla lunkisti ja elää normaalisti näitä loppukierron päiviä. Thank god oon lähdössä musakeikalle hieman oletetun kp1 jälkeen, voi sitten juhlia masiksen pois jos täti punainen saapuukiin ajallaan :shy:
 
Villisilmä kiitos kysymästä :) ihan hyvää kuuluu. Pitäis kierto vaihtua lähipäivinä ja tänään aamupissasta meinasin tehdä 10mlu r-testin, mutta testit on MIA :facepalm: olikohan pe aamuyö, kun vessareissun (vatsa toimi) jälkeen tuntui melko kovaa kipua alavatsassa hetken, sitten ei mitään. Nyt oikealla taas kipuilee. En usko juurikaan tärppiin, kun yks peitonheilutus oli vaan viime vkl. Mut mikäli ovis oli ma, niin ei se mahdottomuuskaan ole :rolleyes: (ja tiiän, että testailulle aivan liian aikaista :hilarious:). Vähän flunssaoloa (pientä lämpöä), vatsaoireita jne., niin toiveethan nousee :shy:
Siellä kyllä on aika hyvän kuuloiset oireet (ja tiputtelun puute) :nailbiting: toivottavasti plussa pärähtää!
 
Takaisin
Top