Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Kissankulta, Eilen pistin ovitrellen ja huomenna edessä punktio. Maanantaina oli 12 follia ultrassa. Toivottavasti ne kaikki on huomenna vielä tallella ja kypsiä! Toimenpide hirvittää ja jännittää. Kovasti tsemppiä pistelyyn ja toivottavasti maanantaina kontrollissa on muhkea saalis kypsymässä :)

Herukka, mä oon pistänyt kahdesti sen 5000iu pregnylin ja en muista, että olisi kipuja tuossa vaiheessa ollut. Toivottavasti olisi kyse jostain mukavammassa ja saisit pian testata plussan :)

Villisilmä, toivottavasti olisi tosiaan hyvä merkki! Tsemppiä piinailuun :)

Deb, ootko vielä testannut uudestaan? :)

Triana, tsemppiä välikiertoon :)

ON: Odottelen jännityksellä huomista punktiota. Oletin jotenkin, että nää vikat päivät ennen keräystä olisi enemmän oireita. Mutta ei ole kuin pientä turvotusta ja ajoittaista vihlontaa. Maanantaina siirto, jos vaan sinne asti päästään!
 
Ronya: okei. Tuntui kummalta nämä koska heinäkuun kierrossa luget ei ainakaan tuollaisia oireita tehnyt. Näkyykö pregnylin hcg kuinka kauan r-testissä?
 
Herukka, itse testasin 11päivää pregnylin jälkeen haalean, mutta selvästi näkyvissä olevan viivan. Seuraavana päivänä sekin oli kadonnut. Omasta kokemuksesta en siis testaisi ennen kuin 12päivän päästä pistoksesta:)
 
Villis oi, toivotaan parasta! :)

Herukka oho, olisipa kiinnittymiskipuja :rolleyes:
Eikös noissa lääkkeissä oo useasti 12-14vrk varoaika testaamiseen?

Ronya tsemppiä punktioon! Toivottavasti messevä saalis ja mahdollistuu ma siirto :)

Triana taukokierto tekee varmaan hyvää :) oishan jännä, jos tulisikin plussa sen kunniaksi :rolleyes: :bag:
 
Mulla on tänään eka pregnylin pisto edessä joka pelottaa aivan sairaan paljon, mulla on kamala piikkikammo..

Huomenna sitten eka inssi. Sekin pelottaa... :S
 
LaraS: joo eilen ilta oli kyllä sellasta polttelua vasemmalla puolella vatsassa että olin ihan varma että pistoksella on jotain osuutta asiaan.

Ronya: okei. Eli suosiolla odotan ensi viikon loppuun :)
 
Lume: okei. Ne ampullat on muuttuneet. Ne ei oo enää niitä rikottavia. Neulan kanssa helppo sekoittaa jauhe ja neste niissä uusissa :) kysy neuvoa jos tarviit.
 
Naikkarilla neuvottiin niillä uusilla se sekoitus. Noh eihän Tän kaupungin apteekissa ollut kuin sitä vanhaa mallia ja nyt on jo kamala hermo siitäkin että miten ne vanhat ampullit toimii.... saas nähdä meneekö henki tänään kun pelottaa niin paljon
 
Lume tsemppiä pistokseen, kyllä se hyvin menee! Ei siinä vanhassakaan se sekotus oo vaikee:)

Ronyalle tsemppiä punktioon!

Herukka mullekaan ei oo pregnylistä tullut mitään mahakipuja, kuulostais kiinnittymiseltä;)

LaraS joo luomukierto on. Ens viikolla mennään miehen kanssa kuulemaan koetuloksia. Kiva kun tuli O+ vaikka en kyllä luomutärppiin oikein uskokaan.

Triana luomukierto tekee varmasti hyvää varsinkin pääkopalle:)

On. Kp 23, dpo 8 ihan normi olo, ei oireita. Kiertokamuina ainakin Herukka ja Villisilmä!
 
Bambi: Niimpä <3 jänskää kyllä teidän puolesta paljon. Sormet ja varpaat ristissä onnistumisen puolesta :) paha sanoa mitä jomotus ja kipu oli, mutta ei oo koskaan aikaisemmin tuollaista ollut. Eilen töihin tullessa otin luget suun kautta ensimmäistä kertaa kun en halunnut, että sitä mönjää valuu housuihin. Pääsin onneksi töihin asti kun alko huimaamaan niin pahasti että piti loikoilla sohvalla 2 tuntia. Ei näköjään kannata ottaa suun kautta. Opinpa siitäkin :) onko sulla mitään pienintäkään oiretta? Onko kiinnittyminen sitten tuossa dpo 5-7 tienoilla yleensä? :o

Lume: ne ampullat on helppo napsauttaa auki. Napakka ja nopea liike niin ovat auki :)
 
Bambi: Niimpä <3 jänskää kyllä teidän puolesta paljon. Sormet ja varpaat ristissä onnistumisen puolesta :) paha sanoa mitä jomotus ja kipu oli, mutta ei oo koskaan aikaisemmin tuollaista ollut. Eilen töihin tullessa otin luget suun kautta ensimmäistä kertaa kun en halunnut, että sitä mönjää valuu housuihin. Pääsin onneksi töihin asti kun alko huimaamaan niin pahasti että piti loikoilla sohvalla 2 tuntia. Ei näköjään kannata ottaa suun kautta. Opinpa siitäkin :) onko sulla mitään pienintäkään oiretta? Onko kiinnittyminen sitten tuossa dpo 5-7 tienoilla yleensä? :o

Lume: ne ampullat on helppo napsauttaa auki. Napakka ja nopea liike niin ovat auki :)

Nyt Mä panikoin täällä
Että pystynkö pistämään... ois sen aika..... anteeksi tytöt kun oon nyt tämmönen omanapa taas mut pelottaa ihan sikana
 
Joo en Mä pistä sitä. En vaan pystyny. Se on liian kova paikka mulle. Mun täytyy ens kierrossa varata aika hoitajalle varmaan. Mut ne sano sieltä naikkarista että ei mee hoitokierto pilalle vaikkei sitä laita. Kun mulla ovis kuitenkin on tapahtunut. Mut en odota mitään. Olin tosi innoissani mun miehen kans huomisesta mutta nyt lähinnä ahdistaa ajatus ja en haluaisi mennä. Tekis mieli luovuttaa. Ja ihan naurettavaa että vasta inssistä kyse. Mut Mä tiesin et piikit on se juttu mistä en pääse yli.
 
Lääkärihän voi pistää sen sulle huomenna, kun menette inssiin. Soitat vaan aamulla sinne ja pyydät uuden reseptin. Vaikka ovulaatio tapahtuu niin pregnyl voimistaa sitä :) mulla sama juttu, että ovulaatio tulee ilmankin, mutta halusin silti varmistuksen, kun 3 follia kuitenkin hedelmöittymässä. Tai siis en tiedä hedelmöittyykö mutta kuitenkin. Kerrohan kuulumiset siippojen pesusta ja muusta huomenna<3 tsemppiä!
 
Takaisin
Top