Kissankulta, Eilen pistin ovitrellen ja huomenna edessä punktio. Maanantaina oli 12 follia ultrassa. Toivottavasti ne kaikki on huomenna vielä tallella ja kypsiä! Toimenpide hirvittää ja jännittää. Kovasti tsemppiä pistelyyn ja toivottavasti maanantaina kontrollissa on muhkea saalis kypsymässä :)
Herukka, mä oon pistänyt kahdesti sen 5000iu pregnylin ja en muista, että olisi kipuja tuossa vaiheessa ollut. Toivottavasti olisi kyse jostain mukavammassa ja saisit pian testata plussan :)
Villisilmä, toivottavasti olisi tosiaan hyvä merkki! Tsemppiä piinailuun :)
Deb, ootko vielä testannut uudestaan? :)
Triana, tsemppiä välikiertoon :)
ON: Odottelen jännityksellä huomista punktiota. Oletin jotenkin, että nää vikat päivät ennen keräystä olisi enemmän oireita. Mutta ei ole kuin pientä turvotusta ja ajoittaista vihlontaa. Maanantaina siirto, jos vaan sinne asti päästään!
Herukka, mä oon pistänyt kahdesti sen 5000iu pregnylin ja en muista, että olisi kipuja tuossa vaiheessa ollut. Toivottavasti olisi kyse jostain mukavammassa ja saisit pian testata plussan :)
Villisilmä, toivottavasti olisi tosiaan hyvä merkki! Tsemppiä piinailuun :)
Deb, ootko vielä testannut uudestaan? :)
Triana, tsemppiä välikiertoon :)
ON: Odottelen jännityksellä huomista punktiota. Oletin jotenkin, että nää vikat päivät ennen keräystä olisi enemmän oireita. Mutta ei ole kuin pientä turvotusta ja ajoittaista vihlontaa. Maanantaina siirto, jos vaan sinne asti päästään!